lang harig dames vest |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 September 2014 om 13:15 |
Nu heb ik gisteren mooie kleren gekocht, in die winkel hadden ze ook een zalmkleurig harig vest dat erbij kon. Maar dat was een vest zonder mouwen en de hals was hoog, daar hou ik niet van. Nu hoop ik dat iemand hier een patroon weet voor een langharig vest, en welk materiaal ik het beste kan gebruiken? Lengte maakt me niet veel uit, maar niet erg kort.
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heb je al eens op drops design gekeken.
Die hebben echt heel veel verschillende vesten staan. Lang, kort, met mouw en zonder. Van alles en nog wat |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Ja, hier heb ik ook al diverse leuke vesten vandaan gehaald en gemaakt!
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Je hebt dus wat gevonden voor bij je nieuwe kleren :)
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
O Drops design, daar heb ik nog niet aan gedacht, Bedankt voor de tip.
|
|
![]() |
|
Graag gedaan :) |
|
![]() |
|
Heb daar gekeken en wel mooie gezien. Maar, ik heb toch maar besloten een kant en klare te kopen. Maar, ik ga nog wel een keer een vest maken, heb er opeens weer zin in.
|
|
![]() |
|
Mary-Rose ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2014 Status: Offline Points: 7 |
Hallo Janne Marie,
Ik ben een langharig vest aan het breien met garen ¨Peppina¨ Een patroon heb ik erbij gekregen bij de wolzaak waar ik het garen kocht. Ik weet niet of ik dat zomaar mag kopiëren. Het wordt wel een heel mooi vest. Ben alleen nog op zoek naar een patroon voor de tulpkraag die ik erop wil zetten. ik pas het patroon naar eigen idee aan. Succes verder
|
|
![]() |
|
Ik ben ondertussen al wat anders aan het maken, een poncho. Lief dat je het aanbiedt. Misschien ga ik nog wel ene keer een harig vest maken, msar dsn zoek ik wel weer opnieuw.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |