Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lang harig dames vest

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: lang harig dames vest
    Posted: 24 September 2014 om 13:15
Nu heb ik gisteren mooie kleren gekocht, in die winkel hadden ze ook een zalmkleurig harig vest dat erbij kon. Maar dat was een vest zonder mouwen en de hals was hoog, daar hou ik niet van. Nu hoop ik dat iemand hier een patroon weet voor een langharig vest, en welk materiaal ik het beste kan gebruiken? Lengte maakt me niet veel uit, maar niet erg kort.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 13:46
Heb je al eens op drops design gekeken.
Die hebben echt heel veel verschillende vesten staan.
Lang, kort, met mouw en zonder.
Van alles en nog wat
Back to Top
Hobbydoos_gebruiker View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hobbydoos_gebruiker Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 13:52
Ja, hier heb ik ook al diverse leuke vesten vandaan gehaald en gemaakt!
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 13:53
Je hebt dus wat gevonden voor bij je nieuwe kleren :)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 14:14
O Drops design, daar heb ik nog niet aan gedacht, Bedankt voor de tip.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 15:06
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

O Drops design, daar heb ik nog niet aan gedacht, Bedankt voor de tip.

Graag gedaan :)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2014 om 22:24
Heb daar gekeken en wel mooie gezien. Maar, ik heb toch maar besloten een kant en klare te kopen. Maar, ik ga nog wel een keer een vest maken, heb er opeens weer zin in.
Back to Top
Mary-Rose View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mary-Rose Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 13:44
Hallo Janne Marie,
Ik ben een langharig vest aan het breien met garen ¨Peppina¨
Een patroon heb ik erbij gekregen bij de wolzaak waar ik het garen kocht. Ik weet niet of ik dat zomaar mag kopiëren.
Het wordt wel een heel mooi vest. Ben alleen nog op zoek naar een patroon voor de tulpkraag die ik erop wil zetten. ik pas het patroon naar eigen idee aan.
Succes verder
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2014 om 20:28
Ik ben ondertussen al wat anders aan het maken, een poncho. Lief dat je het aanbiedt. Misschien ga ik nog wel ene keer een harig vest maken, msar dsn zoek ik wel weer opnieuw.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns