Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Lekker trek

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:42
Als kind kreeg ik vroeger altijd een snoepje in de winkels. Ik snoepte als kind al niet, dus al die zoete en zoute spullen verdwenen in mijn jaszak. Dat werd een enorme plakkende onsmakelijke klont die de eventuele liefde voor snoep voorgoed deed verdwijnen...

Wat ik erg lekker vind rond een uur of vier 's middags: een stronkje rauwe witlof met een paar olijven. 
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 12:37
Snoep kan mij over t algemeen gestolen worden maar daar zijn dieven niet in geïnteresseerd blijkt maar voor cashew.noten kun je me wakker maken hoewel...met mn nieuwe inzetgebitje met een stuk of watnieuwe kiezen eet dat gladniet fijn meer .. Jammerlijk maar waar ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:53
Van de suikervrije zoute drop kun je veel langer dooreten. Ik werd als kind vaak misselijk van teveel dubbelzoute, maar nu heb ik daar geen last meer van.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:44
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Kaas ,en sinds kort cassave basic van AH .
Dat is zo lekker heet .

Maar als de zak leeg is komt er voorlopig geen nieuwe ,als het niet in huis is heb ik er geen behoefte aan .
Klein snoepspul heb ik ook geen behoefte aan ,nooit gehad ook .
Dan is er nog de chocolade die mijn schoonzoon altijd uit Parijs meeneemt dichtlaten is de oplossing en meenemen naar de handwerkclub .


O ja, kaas vind ik ook zo lekker, maar dat vinden mijn maag en darmen niet die protesteren dan. Toch heb ik het er voor over en neem ik af en toe een stuk kaas, heerlijk.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:37
Kaas ,en sinds kort cassave basic van AH .
Dat is zo lekker heet .

Maar als de zak leeg is komt er voorlopig geen nieuwe ,als het niet in huis is heb ik er geen behoefte aan .
Klein snoepspul heb ik ook geen behoefte aan ,nooit gehad ook .
Dan is er nog de chocolade die mijn schoonzoon altijd uit Parijs meeneemt dichtlaten is de oplossing en meenemen naar de handwerkclub .
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:30
O ja, zoute én zoete zwartwit vind ik ook erg lekker. Liefst wel de zoute. Als ik dat heb dan moet het ook gelijk op. En ik ben een echte dropfan. Liefst zoute. Nu las ik trouwens dat je beter zoute dan zoete drop kunt eten.

Verder heb ik vaak zin in iets, dan koop ik het, heb ik een stukje op dan heb ik alweer genoeg gehad. Maar dat zin in iets is dan wel vaak weer iets anders. Pas had ik opeens erge trek in Engelse drop. Mijn man ging naar de Kluswijs waar ze ook wat snoep verkopen. Hij had een zakje voor me meegenomen maar die was vies, bah. Gelijk had ik geen zin meer in Engelse drop.


Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 11:09
Chocolade heerlijk ik ben er al mijn leven lang verslaafd aan,het geeft mij precies zo boost als ik het eet,maar eerlijk als het in huis is moet het op en dat is niet zo goed he😋🍫
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 21:49
chocolade heerlijk maar niet teveel. chips lust ik ook graag en kan je me voor wakker maken.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 15:14
Zolang een pak chocolade dicht is kan ik er nog wel vanaf blijven, maar als het open is! Eigenlijk heb ik moeite om van snoep af te blijven. Stukken vlaai en taart kan ik goed laten staan, maar dat kleine grut.....
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 14:39
ik lust best wel chocolade. maar kan het rustig maanden in de kast hebben zonder er aan te komen.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 13:59
Nee, ik ook niet... Serieus, ik lust alles en ik kan overal afblijven of ergens keurig maat mee houden. Oersaai. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12086
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 13:56
Ikke???   NEEEEEE
Back to Top
thian View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2016
Status: Offline
Points: 830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer thian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 13:42
chocolade ben er gek op, en nu yokidrink maar die laatste mag
don't let the little stupid things break your happiness
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 12:58
Ik heb al een week erge trek in zoute zwartwit. Voorlopig beheers ik me, maar helaas hebben we een Jamin winkel op het winkelcentrum, dus ik voel dat ik ga bezwijken. Erg ongezond voor de bloeddruk en nieren.

Hebben jullie zulke stoutigheden?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns