Leuk |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Juli 2018 om 10:13 |
Leuk |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vind ik ook!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
De eenvoud van een vierletterig woord dat een positieve boodschap in zich herbergt die ieder voor zich in kan vullen.
.... Sorry, melige bui... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Had er iets opgezet dat er niet moest opstaan en dan kan je dat maar niet zomaar wegdoen ....alee hoe moet ik het uitleggen mijn hersens zijn aan t smelten van die warmte😁😁😁
|
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
jawel hoor pareltje, zolang er niemand gereageerd heeft kunt gij heel uw bericht verwijderen met kaderke en titel en inhoud en al.
Gewoon op post options klikken (wel bij uw eigen bericht en als er nog niemand gereageerd heeft natuurlijk) en verwijder bericht doen en het is weg. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar het was leuk. Dat dan weer wel.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Weet je wat leuk is? Dat we nu een Nationaal Hitteplan hebben. Ze raden aan om veel te drinken, goed met Zonnebrandcrème te smeren, de schaduw op te zoeken, dunne kleren te dragen en ons niet druk te maken. Hoe komen ze er op???
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Haha,dat is voor henzelf bedoelt dat ze niet hard moeten werken😎
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Echt een nieuw idee dus, slimme overheid hebben we.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
jaren geleden toen ik nog les gaf ,hadden we ook zo,n warme zomer .
We hadden toen een tropen rooster . Omdat ik op verschillende scholen werkte vervielen er voor mij toen gewoon lessen . Je kunt niet op 2 scholen tegelijk les geven |
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was verzorgende in rust en verzorgtehuis ,en wij mochten geen korte broek ,altijd dat zwaar kostuum aan en raam mocht niet open want dat gaf teveel zucht ,en zweten dat we deden en toch mis ik de mensen enorm ,er is ook op een paar jaar tijd heel veel veranderd,nu mag airco ,toen niet ,alez en we zweten verder en wachten heel geduldig op die verdomde regen😎😬
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |