Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Leuke site

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Pareltje100 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Juni 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pareltje100 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Leuke site
    Posted: 11 Juni 2012 om 20:52
http://www.jageafournituren.nl
Op deze leuke site zijn ritsen, stof, voeringen, sleutelhangerringen en andere leuke dingen te vinden
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2012 om 20:59
verroesttttttttttttttttttt, hier vind ik de musketonnekes die ik al dagen zoek en alleen op een buitenlandse site vond, per 100 bestellen geloof ik, degene die ik aan de lippenbalsemhoesjes wil hangen....bedankt Pareltje...is het JOUW winkel soms????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 08:50
Bij www.artasja.eu hebben ze ook volop musketonhaken en veel goedkoper
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 09:41
Bedankt voor de links!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Pareltje100 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Juni 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pareltje100 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 20:21
Het is niet mijn site, maar wel van iemand die ik goed ken. 
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 20:49
dat vermoede ik al
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 21:42
wat een heerlijk antwoord Doortje ;-))) en Pimmetje, Artasja ken ik ook goed hoor maar ik zocht me toevalllig vorige week suf naar deze dingen, zouden vlgs een Hobbydoosje bij de Xenos moeten zijn maar nix, noppes nada en nu komt opeens Pareltje reclame maken en dat komt mij ff heel goed uit...nog niet besteld, dat niet maar wel info gevraagd alleen nog nix teruggehoord...beetje jammer...;-(
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 10:33
ik wilde ook wat bestellen ,maar zag dat de verzendkosten 6.95 waren voor wat sleutelhanger haakje die gewoon door de brievenbus kunnen vind dit erg veel heb hun gemaild of dit niet per brievenbuspost verzonden kan worden ,we wachten af
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2012 om 10:44
ooooh, ik kon die verzendkosten nergens vinden.....maar heb opnieuw gemaild om te vragen wat de kosten zijn dus ik w8 af, samen me tjou....want 6,75 is mij ook veuls te duur...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 07:35
kreeg antwoord ,helaas de verzendkosten zijn ook als je iets besteld dat door de brievenbus kan €6,75
jammer dan wordt voor mijn beurs  te duur
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 08:06
Dat is belachelijk duur vind ik... zelfs voor een pakketje zou dit erg veel zijn, laat staan voor brievenbuspost. Een aangetekend pakketje is nog goedkoper dan dit!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 09:19
zo zie je maar ff reclame en weer weg, nog niet eens een email adres geplaatst, hoeveel haakjes kan je kopen voor die €6,75 ????? DUS nog een slechte reclame ook
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 09:52
Ik kan me dat bijna niet voorstellen 6,75 voor brievenbuspost.
Bij mij wordt er altijd gekeken of iets door de brievenbus kan omdat de verzendkosten dan lager zijn!
Groetjes van Jolly



Back to Top
Pareltje100 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 Juni 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pareltje100 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 12:38
Anderen maken de artikelen misschien duurder zodat ze alleen verzenkosten hoeven te rekenen. Hier is gekozen om de artikelen goedkoper te maken en dan betaal je een paar euro handelingskosten bij een kleine bestelling. Voor een grotere bestelling is dit puur verzendkosten.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 14:35
een paar euro????????????  €6,75 noem ik geen paar euro, dan bestel je een paar kleine dingetjes van pak hem beet €5,00 en dan moet €6,75 verzendkosten betalen, dat doet toch geen ene gek het kan aan mij liggen maar ik vind het van de gekke
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 14:38
ik vind dat toch ook wel veel hoor.
Er zijn goedkopere sites die toch minder verzendingskosten doorrekenen.

Daar kijk ik altijd naar als ik online bestel en als de kosten te hoog zijn, dan koop ik daar niet.  Zoals hier al gezegd is, voor dat geld koop je andere leuke spullekes



http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 14:43
jammer van die verzendkosten zeg!!
dat is echt wel super duur het gaat toch altijd naar de grote van je paket toch??
dan kun je wel goed verdienen aan mensen als je de verzendkosten zohoog zet :S:S
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 14:50
toch klopt het wat ik schrref ,ik hebhun gemaild dit was wat ze antwoorden

Beste Hannie,

De verzenkosten zijn 6,75 en zijn handelingskosten en verzenkosten. Bij kleine bestellingen wordt dus een deel handelingskosten berekend. Bij grotere bestellingen zijn het alleen de verzendkosten.

Hopelijk ben je zo voldoende geïnformeerd.

MvG

Dirk Coremans

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 14:51
ik denk dat je spulletjes dan in bladgoud verpakt en verstuurd wordt, ik vind dit eigelijk een beetje stelen, in mijn gedachten betaal je te veel voor iets wat gewoon door de brievenbus kan, ik neem aan dat ze het niet in zo'n grote doos doen die er dan niet door heen past en dan heb ik het over een paar haakjes en oogjes dus geen grote hoeveelheden maar gewoon een paar kleine dingetjes
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juni 2012 om 15:56
Wat schandalig veel zeg.
Hebben ze dergelijke haken niet bij een doehetzelf winkel? Het is vaak verrassend wat ze daar allemaal hebben wat je voor je hobby kunt gebruiken
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.404 seconden.
Lang Yarns