Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

liggen de reisbestemmingen al vast voor dit jaar?

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: liggen de reisbestemmingen al vast voor dit jaar?
    Posted: 23 April 2015 om 16:22
bij ons nog niet echt. Wij gaan zoals elk jaar een paar periodes en waarschijnlijk zoeken we weer de bossen op. In Nederland en ook weer naar Volendam maar dan voor het water. Zeeland hebben we al gedaan dit jaar, nog eens gaan kijken waar we jaaaaren een stacaravan hebben gehad. En het park sloeg eigenlijk tegen, omdat het vertrouwde helemaal weg was door al die veranderingen die er aan gedaan zijn.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2015 om 17:25
Komt de Veluwe ook eens aan de beurt? Daar zijn bossen.

Wij zijn zulke huismussen, wij blijven thuis en gaan dagjes weg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2015 om 21:38
Ons vakantie- en spaargeld komt op het dak te liggen 13 mei. Dus dit jaar wordt de bestemming "Rundumhausen met uitzicht op de zonnepanelen"
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2015 om 21:59
Zwitserland, met de tent
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 April 2015 om 22:14
's zomers Balkonia, afgewisseld met Tuinesie.
Ik ga pas in oktober, weekje IJsland.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 07:03
Rundumhausen en dan nog met dat uitzicht. Dat kan ook een hele mooie vakantie worden. Voordeel is dat het nog niet toeristisch is.

Zelfde met Balkonia en Tuinesie. Ook nog niet zo toeristisch. Dus rustig en ongerepte natuur daar.

De Veluwe daar zijn we nog nooit geweest. Ik zal eens opzoeken waar juist dat dat ligt en belangrijker hoe lang rijden. Ik heb nl. schrik in de auto en zit altijd heel gespannen naar de weg en de andere automobilisten te staren en zit heel de weg met mijn voet klaar om op de noodrem te gaan staan.

Zwitserland, als ik dat met de auto moet doen, dan kom ik dood aan.

Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2012
Status: Offline
Points: 1570
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 10:16
Eind mei weekje Macedonië. Komt al lekker dichtbij. Zin in!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 10:52
wij gaan waar de camper ons brengt. maar wel in Nederland denk ik .en zeker een paar weken fietsen op de Veluwe
oant Sjen
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 11:16
Net tickets geboekt voor Azie! Duurt alleen nog even, gaan pas dit najaar.
Tot die tijd inderdaad lekker naar Tuinesie (leuk gevonden!).
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 12:25
Apeldoorn is DE fietsstad bij uitstek. En daar is de Beekbergse Wolhal gevestigd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 12:58
Originally posted by bep bep wrote:

Rundumhausen en dan nog met dat uitzicht. Dat kan ook een hele mooie vakantie worden. Voordeel is dat het nog niet toeristisch is.

Zelfde met Balkonia en Tuinesie. Ook nog niet zo toeristisch. Dus rustig en ongerepte natuur daar.

De Veluwe daar zijn we nog nooit geweest. Ik zal eens opzoeken waar juist dat dat ligt en belangrijker hoe lang rijden. Ik heb nl. schrik in de auto en zit altijd heel gespannen naar de weg en de andere automobilisten te staren en zit heel de weg met mijn voet klaar om op de noodrem te gaan staan.

Zwitserland, als ik dat met de auto moet doen, dan kom ik dood aan.

Weet je dat je de bagage met je man op pad kunt sturen en dan zelf met de trein gaan . . . qua kilometers valt het denk ik wel mee.
200 ongeveer
Of wij op vakantie gaan weet ik eigenlijk niet, vaak doen we tripjes en een paar weken tent. Maar ik heb de laatste tijd last van
dit moet nog en dat moet nog en oh dat en en en, een soort paniekaanval van hoe je alles geregeld krijgt en dan lijkt twee weken
op stap gaan met de tent tijd die je ook anders zou kunnen besteden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 13:21
soms moet je de boel de boel laten lw. Ofwel zijn er dingen opgelost bij thuiskomst en als het nog niet geregeld is dan was het ook niet dringend moet je maar denken.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 13:48
Azië, is dat dan rondtrekken of hotel en bezichtigen? Ik weet niet hoe dat komt maar als ik Azië hoor dan komt bij mij ineens de rugzak mee boven.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 16:12
We hebben twee kleine kinderen bij ons, dus de rugzak blijft thuis. We gaan naar de Filippijnen en zullen daar een aantal plaatsen aandoen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 16:51
dan gaat ge het laatste van de mousson nog meepakken ginder.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 17:27
Bep, jij denkt bij Azië zeker aan het beklimmen van de Himalaya, met een Sherpa als gids en een yeti als rijdier?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 20:26
Nee in feite ni, het moet nog plezant blijven e. Maar omdat het zover is, (toch een 20tal uurtjes onderweg dacht ik) nemen de meeste mensen er een aantal weken, zelfs maanden verlof voor en nemen ze een rugzak mee om er rond te trekken om zoveel mogelijk te zien, want Azië is groot.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 21:42
onze bestemming is gewoon thuis.
Financieel kunnen wij al jaren niet op vakantie gaan. Onze kids 10 en 8 jaar weten nog niet eens wat dat is.
Zelfs een uitstapje maken naar iets waar entree gevraagd wordt zit er niet in.
Soms verlang ik er wel naar eens lekker lang weg te zijn en eens totaal niks te hoeven doen.
Maar we blijven door dromen.
Iedereen die wel kan gaan geniet alvast van de voorpret.
Back to Top
BreiMuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2015
Locatie: Dordrecht
Status: Offline
Points: 329
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BreiMuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 21:53
Met de boot naar Noord Duitsland elbe afzakken richting Berlijn
Groetjes Maria
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2015 om 21:53
eerlijk gezegd denk ik niet dat kinderen echt behoefte hebben om op vakantie te gaan. Als zij thuis of op straat kunnen ravotten en af en toe een ijsje krijgen, kan hun vakantie al niet meer stuk.
Ik was ook pas 15 als we de eerste keer op vakantie gingen, naar Nederland. En met onze kinderen gingen wij ook niet op vakantie totdat zij ook een jaar of 10 waren. En al die vakanties beperkten zich tot Zeeland, ergens anders gingen wij niet naartoe. De eerste 'verderwegvakantie' dat zij hadden was een verjaardagscadeau (de oudste werd 18 en de tweede 16) van mijn ouders. Met de bus naar Salou samen met hen.
En hebben zij iets gemist? Ik denk het niet.

Het zijn vooral de jongvolwassenen die graag op vakantie gaan (vakantieliefdes) en de volwassenen om er eens tussenuit te zijn en om de batterij terug te kunnen opladen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.562 seconden.
Lang Yarns