Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

liggen de reisbestemmingen al vast voor dit jaar?

 Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2015 om 19:33
oh jips, wat een avontuur!!
bep, hoe ver we fietsen, tja hangt af van de zin en t weer, 1 x zijn we naar parijs met de trein en terug gefietst de van gogh route, ook t pieterpad, van mesch,belgische grens tot pieterburen,waddenzee gefietst, maar ook weleens na 2 dagen weer thuis na verschrikkelijk hondeweer!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2015 om 11:06
Ik wil eigenlijk thuis blijven, maar ik heb het idee dat we toch op pad gaan . . . maar van de voorstellen tot-nu-toe kreeg
ik nog geen warm gevoel. Misschien moeten we ook maar 1850m2 grond en een bouwval in het buitenland kopen LOL
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2015 om 13:55
Wij hebben gewoon grasland gekocht met bouwvergunning. Er stond niets!

We hebben wel gezocht naar te restaureren woningen, maar de fransen vinden alles te restaureren.
En dan hadden we een mooi huis op een slechte locatie of een slecht huis op een mooie locatie.

Vandaar deze keuze
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12068
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2015 om 19:53
Gaan we Jips zien in het programma 'Ik vertrek'?

Als dat nu niet zo ver rijden was zou ik zeggen, ik kom mee graven en de ruwbouw zetten (het fijne werk moet je niet aan mij vragen).
Of ik reserveer al veertien dagen maar die afstand hé.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2015 om 19:58
En ik ben terug van een kort reisje naar het noorden van Duitsland. We waren in Münster, Hamburg Bremen, Lüneburg met zijn heide en in Celle. Allemaal mooi, maar vooral Lüneburg en Celle waren de moeite waard. 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2015 om 20:20
Originally posted by bep bep wrote:

Gaan we Jips zien in het programma 'Ik vertrek'?

Als dat nu niet zo ver rijden was zou ik zeggen, ik kom mee graven en de ruwbouw zetten (het fijne werk moet je niet aan mij vragen).
Of ik reserveer al veertien dagen maar die afstand hé.


Je ziet mij niet in het programma "Ik vertrek" hoor!
Wij zullen daar nooit permanent gaan wonen.

De ruwbouw is gedaan bep, helaas. Er staat nu een huis met dak en we gaan nu binnen aan de slag
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns