Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

link met vraag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: link met vraag
    Posted: 04 Februari 2017 om 19:21
Volgens mij is het een vrij nieuw garen. Je ziet het op het moment op verschillende sites verschijnen. Ik heb er nog niet mee gewerkt lijkt me ook funest voor je handen.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12058
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 19:50
ik ken het ook niet, maar er staat bij dat het heel zacht garen is.

En het moet wel zacht zijn, want ik ga mij ni wassen met zo een groen schuursponske (oké mijn voeten soms wel omdat ik dus altijd blootsvoets loop binnen en buiten ook). Ik denk dat je de zachtheid moet vergelijken met zo een zachte schotelvod, waar je maar mee over de borden moet gaan.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 22:33
ik ken het ook niet
oant Sjen
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2017 om 23:57
nou als je het filmpje doet geloven dan kan het sponsje ook voor in bad dus zo hard zal het wel niet zijn en als je  een schuursponsje wast op 60 graden zal hij ook wel niet zo hard meer zijn
maar ik had het ook gevonden maar het leek mijn wel eens leuk om met een bad eendje  of een meloentje de afwas te doen
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 10:12
Ik had ook het idee dat het was om de afwas te doen en niet om jezelf af te soppen.  Maar ik denk dat het vooral voor de sier zal zijn. Als je zo'n leuk eendje veel gebruik vraag ik me af hoe goed hij in vorm blijft. Als ik na ga hoe mijn schuursponsjes eruit zien.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 12:42
Nee, maar het lijkt me niet makkelijk om mee te werken!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 14:36
Vind het er heel erg leuk uitzien...
Maar of het ook iets voor mij zou zijn betwijfel ik...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Februari 2017 om 15:07
Ik vond het garen er al direct geweldig uitzien! Maar ik denk dan toch meer in de richting van een kledingstuk dan van huishoudgoed dat veel te lijden heeft. Een doelmatige vervanging is voor weinig geld bij de Hema of Blokker te koop. Persoonlijk vind ik het wat jammer om handwerk en toewijding te steken in erg vergankelijke dingen.      
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 1989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2017 om 11:18
Ik lees het al, hoe jullie er over denken was ook mijn gedachten, ik heb toch al van die handen waar de kloven inspringen. Het zal meer voor de sier zijn denk ik. Dank jullie wel
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns