Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

LINK PLAATSEN stap voor stap

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: LINK PLAATSEN stap voor stap
    Posted: 21 Maart 2017 om 16:09
Je gaat naar het kader wat onder de laatste bladzijde staat van het forumonderwerp

Je klikt op het aardbolletje met brilletje

Dan zie je dit....     [URL= ][/URL]

Je zet je cursor tussen ] en [

Je plaatst je link

Dan plaats je je cursor vlak voor de ] van [URL= ]

Met de backspace klik je twee stappen terug totdat ] precies achter URL staat ( je verwijdert = en de spatie)

Dan reageer....en YEAHHHHHHH







Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 17:06
Nog één voor de zekerheid proberen....

https://www.youtube.com/watch?v=hDUQDTwW5Dw
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 23:20
Morgen ga ik dit ook eens proberen via deze route. Alvast bedankt! Big smile 
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2017 om 23:32
Hey Kamilla,

Het gaat je lukken...

YEAHHHHH....
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 09:43
@Haarlemmertje, het probleem dat je eerder had was dat er nog een spatie achter je adres stond, dat adres kan hij dan niet vinden.
Dit zie je als je met de rechtermuisknop klikt en de eigenschappen opvraagt als achteraan je adres %20 staat dan staat er een spatie achter.
%20 is de pc vorm van een spatie.
Back to Top
Kati View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 Maart 2017
Locatie: Serooskerke
Status: Offline
Points: 41
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kati Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2017 om 12:46
Hoi,

Ik ga dit de volgende keer zo doen. Heb nog een boel patronen die ik wil breien en waar ik dus hoogstwaarschijnlijk hulp bij nodig heb Tongue

Groeten
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 10:43
Ik heb dit nu gelezen en snap er niets van. Bij mij staat dit... [URL=][URL] er echt niet.
Bij mij staat een schermpje. Daar staat oa Address. In dat vakje staat http:// In het vakje er naast staat de plek waar ik mijn link kan plakken.
Die plak ik. Klik ergens willekeurig. Komt de hele link, met het begin te voorschijn. Daar staat vaak weer http://. Dat haal ik weg.
Klik op OK en de link staat er aanklikbaar. Soms staat er echter aan het begin van mijn link bv https://
Dan werkt het niet. Echter in het eerste vakje staat naast http:// een pijltje. Daar klik je op en er komen meerdere opties te voorschijn. Oa ook https:// Die klik ik aan, haal dat weer weg bij mijn te plaatsen link. Voor de zekerheid kun je nog even op preview kijken. als het naar wens klik je op OK.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 12:10
Lida,

Bij mij lukt dit ook alleen bij het tekstkader onder aan de laatste pagina van een topic. Als ik op ...reply....druk, krijg ik ook iets anders. Dat wat jij beschrijft heb ik ook al eerder gezien maar dit werkt ook bij mij niet. Dit werkt alleen als je MOZILLA op je computer heb geïnstalleerd.

Wil je me eens zeggen wat je krijgt als je op het aardbolletje klikt wat staat bij het tekstkader onderaan de laatste pagina van een topic ( dus niet op reply klikken)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 13:44

Dit krijg ik te zien.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 14:50
Sorry Lida,

Dan kan ik je ook niet helpen. Misschien is er iemand anders die deze manier van link plaatsen aan je kan uitleggen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:11
Wat Lidwina te zien krijgt, kreeg ik ook aanvankelijk. Daarom heb ik destijds manlief erbij gehaald en die heeft me het volgende geleerd: de toverformule helemaal zelf uit te schrijven. 

Zoek op je toetsenbord de haken [ en ], het = tekentje en het schuine streepje / en daarna schrijf je zelf die formule uit. Na het opsturen doet het programma van de computer de rest voor jou.

[URL =.... ] ---- [/ URL]

Op de puntjes schrijf je de gekopieerde link zonder spaties*!
Op de streepjes type je je "klikwoordje" bijvoorbeeld KLIK. Dat klikwoordje verschijnt dan automatisch in een andere kleur zodat dit klikbaar wordt. 

* In mijn voorbeeld heb ik een spatie verstopt tussen de L en de = zodat de formule na het opsturen nog zichtbaar blijft voor jullie. Bij echt gebruik moet die spatie weg.  

Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:30
KLIKHIER

Even uitproberen of de huisband van Kamilla gelijk heeft
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:34
YEAhhhh...nog eentje proberen voor de zekerheid

KLIKKENMAAR
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 15:42
Ja, het werkt....dank je wel, Kamilla en haar manlief   

Mijn methode werkte alleen bij het posten van een laatste bericht van een topic. Als ik een nieuw onderwerp wilde aanmaken met daarin een link dan lukte het me met deze methode niet.

Nu dus ook met jouw manier ....heppie de peppie
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 18:03
ik heb geen probleem met het plaatsen van een link Haarlemmertje. Alleen doe ik het anders dan jij beschrijft en ik doe het niet met Klik. Zoals jullie doen, maar dat vind ik geen probleem.
Dus in het balkje naast het adres de link plakken. Ergens klikken zodat je het begin van de link ziet. In dit geval bij de link http:// weghalen. En op OK klikken en de link komt aanklikbaar in je bericht te staan.
Wil je er nog iets bij schrijven kun je van te voren doen of er na.
Blijkt jouw link geen http:// link te zijn, maar bv een https:// link, moet je op het pijltje klikken waar nu http staan. Daar de https aanklikken. Bij jouw link dat weghalen en dan blijft het zo als van te voren uitgelegd.

Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 18:15
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Dit krijg ik te zien.


Dat is vrij normaal Lidwina.
Hoe je daarmee verder moet gaan heb ik al in een ander topic vermeldt, zie deze postBewaren
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 19:29
Lida,

Ik heb je verkeerd begrepen...ik dacht dat het je niet lukte. Maar nu begrijp ik je. Het is heel duidelijk hoe jij jouw methode beschrijft. Ik denk dat dit me nu een volgende keer ook gaat lukken.

Er staan nu in dit topic 3 manieren beschreven om een link te plaatsen.

het moet nu toch bij iedereen lukken. En daar hebben we het voor gedaan. Zodat iedereen een link kan plaatsen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 19:48
Clap
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 23:54
Originally posted by C4th C4th wrote:

Clap



Ha...ha....ik moet wel lachen om jouw "klapjes"...

Ach ja, het heeft wat ..bloed, zweet en tranen...gekost maar we zijn er..

Voor iedereen een manier om een link te plaatsen!
Wie zei dat het makkelijk is om forumlid van de Hobbydoos te zijn!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 11:07
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Dit krijg ik te zien.


Dat is vrij normaal Lidwina.
Hoe je daarmee verder moet gaan heb ik al in een ander topic vermeldt, zie deze postBewaren

Het ging mij erom dat ik heel iets anders te zien krijg dan het URL en [  ] verhaal. Het klikverhaal vind ik niet zo nodig om dat te leren. Ik zie het nut er niet van, maar dat zal wel aan mij liggen. (Gemakzucht omdat ik het niet wil leren!!!)
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns