Macrame |
Reageer |
Autheur | |
Tienkar
Newbie Lid sinds: 25 April 2015 Locatie: Oldebroek Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 April 2015 om 10:36 |
Hallo,
Is er ook een soepele macramé , voor een vloerkleed te maken. Ik vind de gewone macramé zo stug.of kan ik iets anders gebruiken. Groet Tineke Mulder |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht altijd dat macramé zo stug werd door de materiaalkeuze . . . je wilde natuurlijk ook niet dat zo'n bloempot in zo'n gemacramede
hanger naar beneden viel. Dus ik denk dat het door het materiaal komt, maar ik ben geen expert op het gebied van macramé - ik ken
het alleen uit mijn jeugd en ik bewonder het
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi tienkar
dit is een forum van hobbydoos, waar allemaal handwerk lieden''samenkomen'' om hun hobby te delen enz enz. geen vraagbaak van de hobbydoos zelf! al aan zpagetti garen gedacht? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik dacht ook aan zpagettigaren. Mijn macramé boeken zijn allemaal ongelezen richting kringloop gegaan, het is niet mijn ding.
Overigens hebben doe-het-zelfzaken allerlei diktes in touw, maar het zal een dure grap worden voor een vloerkleed. IK heb de dunste soort gekocht om zolen van poppenschoentjes te maken. Maar dat is nog maar en plan, ik weet niet hoe het werkt. Action heeft vliegertouw op de speelgoedafdeling. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allereerst zou voorstellen wel gepast zijn op deze site en verder heb ik macramé in een heel ver verleden ook weleens gedaan maar volgens mij ligt het er inderdaad aan welk materiaal je hiervoor wilt gebruiken. Een vloerkleed ervan maken heb ik nog nooit gezien maar zal vast wel kunnen. Succes!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |