Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mail

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mail
    Posted: 04 Juni 2017 om 16:33
Ik kreeg weer zo'n leuke update van Windows 10, die uren duurt, gisteravond, en nu ben ik mijn mail kwijt. Live mail. Dinsdag maar kijken of een expert hier mee kan helpen. Wie me iets wil vertellen, kan een PM sturen. Of me op Facebook aanspreken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2017 om 08:37
IK heb weer mail, zelfde adres, andere provider. Even wennen aan de indeling en het uiterlijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Juni 2017 om 09:15
IK had een tijdje terug ook steeds problemen met mijn mail in Outlook. Werd het zo zat, dat ik Thunderbird heb genomen (is gratis) en daar ben ik best tevreden over al vond ik Outlook wel overzichtelijker maar och zal wel aan Thunderbird moeten wennen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 20:12
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

IK heb weer mail, zelfde adres, andere provider. Even wennen aan de indeling en het uiterlijk.


Zelfde mail, andere provider? Dan gok ik dat je een gmail of hotmail adres hebt, anders is dat nagenoeg onmogelijk
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2017 om 21:57
Ik had een upcmail adres en nu heb ik, volgens mij, rechtstreeks mail van Ziggo, terwijl ik eerst Liva mail had, wat bij Windows 10 hoorde. G-mail heb ik ook, maar doe ik weinig mee.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2017 om 09:01
live mail word niet meer ondersteund.het is de bedoeling dat je nu outlook neemt.
een heel gedoe dat wel.  daarom heb ik nu ook outlook en geen livemail meer. het punt is de opslag mappen kan ik niet in z'n geheel overzetten naar outlook.  
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2017 om 09:47
Ja, hoe die mappen werken, moet ik nog achterkomen. Soms lees ik een mail en voordat ik die kan beantwoorden, gooit ??? hem in de prullenbak. En ik lees mail met de handjes gevouwen op tafel, ik klik echt niks aan onder het lezen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2017 om 15:02
Zucht... elektronica. Dead

Vandaag heb ik ook een nieuw e-mailadres gekregen. De oude is blijkbaar binnen een uur al komen te vervallen. Als de wiedeweer ben ik de wijziging overal aan het doorgeven. In mijn profiel hier op het forum is het al aangepast.  
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2017 om 19:32
Originally posted by bloem bloem wrote:

live mail word niet meer ondersteund.het is de bedoeling dat je nu outlook neemt.
een heel gedoe dat wel.  daarom heb ik nu ook outlook en geen livemail meer. het punt is de opslag mappen kan ik niet in z'n geheel overzetten naar outlook.  


Yup, die ellende ken ik, met outlook express (de voorloper van Livemail) en livemail kon je hele mappen gewoon meeverhuizen met een nieuwe laptop e.d. Met Outlook werkt dat niet meer (naast andere kleine irritante veranderingen).

Nu gebruik ik MailstoreHome om (in geval van een nieuwe laptop of een nieuwe installatie) alle mail van de oude plek naar de nieuwe te krijgen. Werkt iets omslachtiger als het hele mappen kopieren, maar het resultaat blijft goed.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns