Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

meer info bij mijn vraag

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: meer info bij mijn vraag
    Posted: 14 April 2012 om 13:03

Ik had eerder deze week de vraag gesteld of iemand al eens een site had gevonden met speciale oortjes.
IK ga me wagen aan de volgende tas maar helaas
heb het internet al afgeschuimd op zoek naar oren die een beetje gelijken op deze van het model.
Vandaar dat ik jullie hulp heb ingeroepen
men vroeg me om een foto dus bij deze nu geplaatst.
Ik kijk uit naar jullie hulp hoor.
Groetjes en hartelijk bedankt bij voorbaat.
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:23
ik zou eens een paar rommelmarkten en kringloopwinkels afschuimen, ik heb het idee dat dit het soort handvaten is dat je van de handtassen van de jaren60  tegenkomt, zo zou ik het doen, ook kan je soms de voering en andere fournituren terug  herbruiken van de oude handtassen want die waren echt gemaakt om nooit te versljiten


Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:27
Ja precies! Voor een appel en een ei zo'n tas kopen en dan slopen voor je eigen creatie, wel erg leuk die tas!!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:42
Wat een mooie tas. Ik zou inderdaad op zoek gaan naar een oude tas bij de kringloop of rommelmarkt of misschien wel marktplaats.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns