Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MEETING omstreek ALMERE

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: MEETING omstreek ALMERE
    Posted: 14 Oktober 2012 om 20:36
Dames, het lijkt me gezellig om een keer gezellig te kletsen/haken onder het genot van een kopje thee! Alles en iedereen is welkom op een nader te bepalen tijdstip en lokatie.
Afhankelijk van de grote van de groep kan dat bij iemand thuis maar ik wil ook wel uitzoeken of we met een grote, gezellige groep in een cafe terecht kunnen.
Voelen er we wat voor?

Nogmaals: alles en iedereen is welkom, Almere ligt voor vele centraal in Nederland. 
Laten we met z'n allen zien dat we zeker wel rete gezellig zijn!!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 22:30
sorry Krissis iets te ver voor mij (heb dan ook geen auto ) maar zal zeker heel leuk worden , daar twijfel ik niet aan Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 23:35
Leuk idee maar het is voor mij ook te ver rijden.
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 15:19
ik doe mee
 
liefs welp
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 19:30
Het is voor mij 50 minuutjes. Het zou kunnen hoor! Wink
Ligt natuurlijk wel aan de dag wanneer het gehouden wordt.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 23:16
Afhankelijk van de dag en het tijdstip doe ik wel mee. Ruimte lukt me hoogstwaarschijnlijk ook wel. Mijn schoondochter heeft een gallerie met een werkruimte midden in het centrum.
Hanny
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 23:58
almere is prima Lijkt me leuk
groetjes Hilda
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 00:00
almere lijkt me leuk, ligt wel aan welke dag
groetjes Hilda
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 10:03
leuk,  almere is een uurtje goed te doen, als ier nog meer mensen zijn bv vanaf kampen emmeloord, dan kunnen we wellicht carpoolen??
 
kan wel pas alleen na de verhuizing, 1 november krijgen we de sleutel, dus was wel de datum even af.
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 17:34
Roep maar eens wat over datums! Want we gaan richting de kerst, das niet voor iedereen handig. En wat heeft de voorkeur? Weekend of door de weeks?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:19
voor mij weekends ivm oppas kleine, en eind november begin december kan hier wel. 
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:44
liever niet in het weekend 
groetjes Hilda
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2012 om 21:28
Meerdere met een mening of voorkeur?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Oktober 2012 om 22:12
Owkee, het is nog niet helemaal aan het lopen, maar achter de schermen wordt er al het een en ander bedacht. Meer ideetjes en gegadigde zijn altijd welkom!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 08:00
Het worden drukke maanden! Misschien een idee het over het nieuwjaar heen te tillen?
Ik kan door de weeks niet.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Oktober 2012 om 08:53
voor mij til je het over de winter heen, met mist en gladde wegen ga ik liever niet zo een eind van huis 
verder moet ik vrij zijn want moet minimaal 3 maand van tevoren vrij aanvragen
wat voor dag maakt me niet zoveel uit, werk weekends als door de weeks
dus zie wel
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 10:55
hoi hoi,
 
het maakt voor mij niet echt uit of het in het weekend of door de weeks is,
alleen mijn man heeft wisseldiensten ( maar oppas is zo geregeld oma's gunnen mij tijd voor hobby)
 ligt eraan met  hoeveel we uiteindelijk zijn anders kan het met wissel ook wel bij mij thuis lekker aan de keuken tafel of zo ....
 
liefs welp
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2012 om 13:13
Ik zou het wel jammer vinden als het helemaal over de winter heen getild wordt,  met een beetje pech met de winters van tegenwoordig kom je dan eind maard ofzo uit,  aangezien er vaak in februarie en maart nog ellende is met vorst sneeuw enz.
als het een klein clupje is,   mag het ook met wisseldiensten,  dat maakt me niet uit,  ook bij mij is iedereen welcom. (bv 1 keeer in de maand of 2 maand)Tongue
 
als het door de weeks gebeurd (wat echt niet de voorkeur heeft)  dan moet ik het wel optijd weten ivm oppas.  maar in het weekend is manlief altijd thuis.
 
 
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 21:57
even weer omhoog,  hoe staat het er mee dames
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 22:33
Hoi,
Ik zat een weekje in een subtropisch bad in Belgie maar heb wel contact gehad met Krissis. Ergens deze week gaan we aan de slag met iets. Goed?
Hanny
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns