Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MEETING omstreek ALMERE

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 20:44
Hoi,hoi,wat leuk ,een nieuwe hobbydoosdag.
lang afwezig geweest,maar zo af en toe toch even mijn neus laten zien.

klinkt goed Almere,ik hou het in de gaten.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 22:20
hee Renate gezellig nu Ellen nog haha
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 10:05
Ik houd dit topic in de gaten, als het in een weekend is kan ik misschien ook wel komen!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 11:56
Het lijkt niet, maar achter de schermen wordt er druk overlegt en bedacht. Wellicht dat we het wat grootser aan kunnen pakken! En ''we'' is in dit geval vooral HHoekstra.
Als ik zo de verschillende reacties lees, komen we denk ik uit op een dag in het weekend
We houden jullie op de hoogte!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Fynn View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 25 September 2012
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fynn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 20:28
lijkt me gezellig, maar toch te ver vanuit het zuiden des lands :)
Groetjes,
Anita

Gif a little bit of love and you get it back
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 21:01
Ik hou het ook in de gaten. In het weekend lijkt me leuk!
Ik kom Uit Dronten dus das aardig in de buurt.
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 12:31
Smile

Voor wie wil, we kunnen zondag 2 december terecht in het Kunstcentrum Jillian te Almere. Vanaf 11.00 uur s’morgens is de workshop ruimte beschikbaar.

Hoe, Wat, Waar in Almere.

Het kunstcentrum Jillian zit midden in het centrum van Almere. Het heeft een galerie en een workshop. 2 december mogen we de workshop gebruiken. Natuurlijk mits er voldoende aanmelding is. Voor 2 of 3 mensen heeft het geen zin het centrum te openen. Dan ligt een huiskamer meer voor de hand. Het idee is als volgt. Iedereen die wil komen neemt als entree een Kerst of winterwerkje mee. 16 december is er in het centrum van Almere een Kunstmarkt en de galeriehoudster is bereid om de werkjes dan te koop aan te bieden. De opbrengt daarvan is bestemd voor het Kinderhospice Het Lindenhofje te Amsterdam. Tot die tijd staan de werkjes in de workshop. (Als ze echt heel mooi zijn gaan ze de galerie in maar daarvoor houdt ze een grote slag om haar arm)

En verder? Tot een vrouw of 10 zie ik nog wel kans om de koffie, thee, koek en broodjes te verzorgen. Laat me weten of je van plan bent te komen want afhankelijk van de aanmelding gaat het wel of niet door.

Hanny
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 13:10
Op zondag 2 december vieren wij 's middags vanaf 13.00 Sinterklaas bij mijn ouders thuis. Ik moet me dus helaas afmelden.
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2012 om 13:27
helaas Cry ik kom ook niet Cry de zondag is voor mij geen optie.
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 11:55
Het is een leuk idee, maar helaas heb ik dan een familieweekend en zit dan in een landalpark Sinterklaas te vieren
Helaas moet ik me dus ook afmelden

Liefs welp
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 12:25
Ik denk helaas dat heel veel mensen dat weekend Sinterklaas vieren. Wij ook, jammer hoor (nou ja, Sinterklaas is natuurlijk ook leuk, maar toch). Ik zal wel dit topic in de gaten houden, Almere is voor mij goed te doen.
Back to Top
nancy_sissi View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 05 November 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nancy_sissi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 19:32
ik vind dat een heel goed idee maar vindt het spijtig dat het in nederland is ik ben zelf van België 
van Lier tegen het antwerpse 
ik ben opzoek naar een meeting in België 
of haaksters uit de buurt laat maar weten mss kunnen wol uitwisselen 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 20:24
Belgische hobbydoosjes   dit topic in de koffie corner hier. Kijk maar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2012 om 21:20
1 dec heb ik al een fikse rit, Renate viert haar 50e dus feestje
om  de dag er op naar almere te rijden helaas volgende keer beter
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 08:37
En ook voor mij komt het bijzonder slecht uit. Jammer.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 17:35
Is mijn dochter jarig, jammer volgende keer beter
Back to Top
biggels View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 April 2012
Status: Offline
Points: 158
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer biggels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 20:47
2 december is ook hier een dag dat slecht uitkomt,  weet nu al wel zeker dat we dan sinterklaas vieren.
 
helaas
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2012 om 20:55
Voor mij is dit ook niet handig.. Jammer!
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 November 2012 om 11:59
jammer dat het op zondag is in de sinterklaas periode
Helaas red ik het niet
groetjes Hilda
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 10:02
Sinterklaasweekend inderdaad... Jammer! :(
Blessed to be a blessing
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns