Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn bloemstukje

 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2017 om 21:35
Prachtig zo mooi allemaal.
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 19:11
Ben nog steeds bezig, en ondertussen ook met een andere bezig
Het begint er een beetje op te lijken, alleen van die Russische is de bovenkant niet recht, dus was opnieuwe begonnen iets anders, maar ook daar is de bovenkant niet recht van. Maar we gaan door zal vast goed komen
]
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 20:43
Lekker bezig CorryO, mooi hoor
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2017 om 23:00
Ik vind ze alle drie iets hebben en het gemeenschappelijke (buiten de kleur) dat ze hebben zijn de regelmatige steken (even groot en even strak)
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 07:10
Thnx dames

Maar ik snap niet waarom de bovenlijn niet recht is.
Heb er een uitgehaald en ben opnieuw begonnen maar hetzelfde probleem.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 07:48
Wat heb je allemaal mooie en leuke dingen gemaakt.
En nu weer met een stola/omslagdoek bezig, toppie hoor.
Leuk om te doen hé
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 10:14
Originally posted by CorryO CorryO wrote:

Ben nog steeds bezig, en ondertussen ook met een andere bezig
Het begint er een beetje op te lijken, alleen van die Russische is de bovenkant niet recht, dus was opnieuwe begonnen iets anders, maar ook daar is de bovenkant niet recht van. Maar we gaan door zal vast goed komen
]
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 10:15
foutje
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2017 om 10:59
Prachtige dingen heb je gemaakt. Voor de bloemen heb ik het garen in huis, maar het komt er maar niet van. 
Ik denk dat die bovenlijn niet recht is omdat je naast die schelpen,zo zal ik ze maar noemen, lossen met vasten hebt. Het ballen netje noem ik dat dan maar. Het ene heeft een veel zwaardere structuur dan het andere. Ik weet niet wat je uiteindelijk als afsluiting wil gaan nemen. Maar stel het wordt ook iets zwaarders, bv iets met stokjes. Dan denk ik dat het goed komt. Bovendien helpt natmaken en opspannen vaak.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 17:41
Héél mooi !   
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 19:49
Wauw... schitterend (ook namens sjef smoel die hier heel erg van onder de indruk was)
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 20:11
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Prachtige dingen heb je gemaakt. Voor de bloemen heb ik het garen in huis, maar het komt er maar niet van. 
Ik denk dat die bovenlijn niet recht is omdat je naast die schelpen,zo zal ik ze maar noemen, lossen met vasten hebt. Het ballen netje noem ik dat dan maar. Het ene heeft een veel zwaardere structuur dan het andere. Ik weet niet wat je uiteindelijk als afsluiting wil gaan nemen. Maar stel het wordt ook iets zwaarders, bv iets met stokjes. Dan denk ik dat het goed komt. Bovendien helpt natmaken en opspannen vaak.

Het is een om en om patroon.
Ik ga het gewoon proberen moet eerst zien dat ik het volgende foutje op gelost krijg, de bogen komen niet uit nadat ik d granny heb gehaakt . Morgen weer een nieuwe dag//
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 20:16
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Prachtige dingen heb je gemaakt. Voor de bloemen heb ik het garen in huis, maar het komt er maar niet van. 
Ik denk dat die bovenlijn niet recht is omdat je naast die schelpen,zo zal ik ze maar noemen, lossen met vasten hebt. Het ballen netje noem ik dat dan maar. Het ene heeft een veel zwaardere structuur dan het andere. Ik weet niet wat je uiteindelijk als afsluiting wil gaan nemen. Maar stel het wordt ook iets zwaarders, bv iets met stokjes. Dan denk ik dat het goed komt. Bovendien helpt natmaken en opspannen vaak.

Voordeel is dat het allemaal kleine onderdelen zijn van dat bloemstukje
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2017 om 20:16
Originally posted by C4th C4th wrote:

Wauw... schitterend (ook namens sjef smoel die hier heel erg van onder de indruk was)


Thnx, wie is Sjef Smoel?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 11:13
Je kunt al die kleine onderdelen een voordeel noemen Corry, maar daarna moeten ze wel nog tot een geheel gevormd worden!! Hier ligt een zwaan in onderdelen te wachten!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 11:27
Wat een prachtige bloemstukken heb je gemaakt. De andere spullen zijn natuurlijk ook mooi. Je omslagdoek heeft een mooi patroon.
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 12:00
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


Je kunt al die kleine onderdelen een voordeel noemen Corry, maar daarna moeten ze wel nog tot een geheel gevormd worden!! Hier ligt een zwaan in onderdelen te wachten!!!

Ja dat is ook weer waar, gaat wel een hele hoop tijd in zitten
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2017 om 12:01
Originally posted by Geerlig Geerlig wrote:

Wat een prachtige bloemstukken heb je gemaakt. De andere spullen zijn natuurlijk ook mooi. Je omslagdoek heeft een mooi patroon.

Dank je net 10 toeren uit kunnen halen omdat er een foutje in zat. Te laat gezien ggrrrrr
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 19:26
Het eind is in zicht, het vreet katoen, zitten al 12 bollen Cantania Grande in en moet er denk nog wel minimaal 6 in dus ff denken of ik het wel af ga maken, wordt wel een hele dure stola.
Maar hij wordt wel mooi al zeg ik het zelf.
Het is trouwens niet de Russische die moet ik nog

Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 20:27
De stola is nu al heel mooi
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.420 seconden.
Lang Yarns