Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMijn creatie....nog niet helemaal af :)

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 26 April 2007 om 14:44

Ik moest nog even kijken naar je foto's. Zat er maar een klein luikje in je buik waardoor je even naar binnen kon kijken hè!

 

     All you need is love.

Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 27 April 2007 om 20:17

Ben ik weer eventjes !! Het is niet mijn eerste ik heb een zoontje die in augustus 2 wordt. Dus ik krijg het vast erg druk strakjes  Van de warmte heb ik nog niet zo heel veel last, wel van mijn bekken. Daar heb ik inmiddels therapie voor om te voorkomen dat het erger wordt want iets oplossen daar is het nu te laat voor. Ik moet als het goed is nog 6 tot 8 weken dus dat is best nog wel een eindje. Verder mag ik niet klagen. Alles gaat eigenlijk weer volgens het boekje. Ik heb zo nu en dan wat last van maagzuur maar verder geen gekke dingen.

Nog een paar weekjes en dan weet ik of we de grote van mijn buik vorige keer gaan overtreffen. Momenteel ben ik wel iets groter dan met de eerste met 34 weken. We wachten rustig af...begin nu wel nieuwsgierig te worden. Het is ook zo'n raar idee. Ineens nog een babykamertje erbij, het is niet voor te stellen dat daar strakjes weer een kindje in ligt.

Wat het haken betreft ik doe nu mijn best om alle bestellingen voor de bevalling weg te werken en neem nu ook even geen nieuwe aan. Daarna kan ik me er weer op gaan richten. Op dit moment gaan de kraamtijd en de periode van wennen erna voor.

Nog even een plaatje van ons binkie....

Liefs Tess
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 27 April 2007 om 20:21
wat een lief kereltje ik moet 30 jaar terug duiken hihihihi
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 27 April 2007 om 20:56

WAT een lekkere knul!! Sterkte met je laatste weken voordat hij een zus/broer krijgt.

WAT voor bestellingen heb jij?? Is dat privé of verkoop?? Ik wil wel graag haken maar het moet natuurlijk wel een een bestemming krijgen. Heb nu een verzoekje om twee sjaaltjes te haken (voor pittige meisjes).

groet,

Joke (josl)

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 27 April 2007 om 23:29

Wat een leuk knulletje en zo is er dus een tweede of een vrouwelijke versie van in de maak. Echt iets om naar uit te kijken 

Tracht ondanks de ongemakken zoveel mogelijk te genieten. Doe het maar rustig aan en dan kom je er wel.

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
C.Krommendijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 Maart 2007
Locatie: Brazil
Status: Offline
Points: 183
Direct Link To This Post Posted: 27 April 2007 om 23:57

Mooi ventje Tess,

Nog een paar weken en dan kun je volgens mij voorlopig niet meer haken of wel? Een kind van twee kan soms erg eigenwijs zijn of niet. De zogenaamde 1e pubertijd noemen ze dat ook wel eens toch? Ik ben ook beniewd wat daar in de buik zit. Een broertje of een zusje!! Succes met de laatste weken in ieder geval. Kan me voorstellen dat die het langzaamst gaan of niet?

Carine

Cal
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2007 om 00:04
Wat een stoere bink Tess!!!!! Heerlijk mannetje hoor.
Groetjes Catharina

Back to Top
Soesje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 234
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2007 om 09:06
Wat een mooie foto's! Succes nog met de laatste loodjes!
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 29 April 2007 om 10:22

wat een mooi jongentje en leuke fotos van jou buik veel succes met de laatste loodjes

groetjes Thea

groetjes Thea
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 232
Direct Link To This Post Posted: 30 April 2007 om 10:06
als je op de site kijkt van hummeltjebennes.beebiesite.nl zie je ook zo iets. en de tekening op de muur is van de hand van hummeltjes a.s. opa.

asjeblieft, evt. reactie naar dit forum.


we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 30 April 2007 om 10:11

Heerlijke buik, en wat een stoer zoontje heb je trouwens!

Gaat nog lekker druk bij jou worden daar, want grote broer ziet er een kapoentje uit!

Veel succes met de laatste weken, en we krijgen toch ook een foto van wat er IN die buik zit, hé?

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 01 Mei 2007 om 00:36

Leuk ventje idd. Ach en die drukte, tuurlijk is het druk 2 kleine kindertjes maar denk er dan maar aan dat het ook wel gemakkelijk is als ze wat ouder zijn.

Mijn dochter haar 2 kinderen schelen anderhalf jaar en dat was ook best druk maar nu ze 5,5 en 7 zijn gaat het best heel leuk(al heel lang ook)

Maar ja 5 jaar verder is wel een hele tijd. Voorlopig zit je straks eerst een hele poos met 2 in de luier. Of je zoon moet al bijna zindelijk zijn. Zie je tegenwoordig niet zo snel meer vind ik, kinderen met 2 jaar zindelijk. 

Geniet er maar van want voor je het weet zijn ze echt 30 jaar!!!

     All you need is love.

Back to Top
Tess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2006
Status: Offline
Points: 227
Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2007 om 20:10

@ Josl: Ik haak beestjes, in principe voor mijn webshopje dat strakjes in september/oktober van start gaat. Maar er zijn mensen die al eerder iets willen hebben dus vandaar dat ik nu met hun bestellingen bezig ben.

@Line S: Ik blijf genieten van het getrappel in mijn buik, ondanks de bekkenklachten en andere kwaaltjes blijft het een wondertje wat in mijn buik groeit. Maar rustig aan doen staat volgens mij niet in mijn vocabulair hihi. Momenteel heb ik behoorlijk last van nesteldrang dus alles MOET schoon

@C Krommendijk: Nou inderdaad, de peuterpuberteit die zit eraan te komen. Ach we zien wel. Momenteel is hij nog goed handelbaar. Ik ben uiteraard wel heel benieuwd hoe hij op zijn brusje gaat reageren strakjes. Haken wordt net als nu in de avonduurtjes. Ik denk dat de eerste weken mijn hoofd er echt niet naar zal staan maar daarna hoop ik het toch snel weer op te pakken want het is te leuk om niet te doen

@ Chrisje: Uiteraard toon ik onze trots eventjes hier

@Meia: Het zal inderdaad een paar jaar tropenjaren worden met die kleintjes. Hij is inderdaad nog niet zindelijk maar plast wel op commando op het potje dus het begin is er. Maar goed, hij is net anderhalf geweest dus wat mij betreft mag hij er nog wel even over doen hoor. Met die pampers van tegenwoordig heb je toch ook helemaal geen zin om zindelijk te worden  Verder vind ik het allemaal zo snel gaan ! Ik kan me nu nog niet voorstellen dat ze strakjes 30 zullen zijn, laat ik het eerst zelf maar worden !!

Liefs Tess
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2007 om 01:08

HIhi, tja als je zelf nog niet 30 bent danis het helemaal vreemd hè Mijn dochter was ook jong moeder(24) Voor deze tijd is dat jong en haar oudste is nu al 7. Van de week hadden we het er nog over dat het zo snel gaat. Ik zie hem nog zitten hier met zijn 1 jaar en 3 maanden. Spelend op ons balkon met een grote bezemsteel. Geweldig vond ie dat Zag er ook heel komisch uit.

Tja en de moeder is onderhand natuurlijk ook 7 jaar ouder en dus 31. Pff ik weet nog dat ik zelf 30 werd en tegen mijn vader zei: nu is je jongste kind al 30, vind je dat niet raar? Raar vond ie het niet maar hij besefte daardoor wel dat ie zelf wel oud werd. Ach, en nu is hij er zelf al 2 jaar niet meer. Maar dat hoort nu eenmaal ook bij het leven hè. Het is goed zo, nu is het weer tijd voor nieuwe wondertjes, want wondertjes zijn en blijven het natuurlijk.  

     All you need is love.

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2007 om 22:40
Hoe is het met Tess??????????????
Groetjes Catharina

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2007 om 09:46

Tess, sterkte met de laatste loodjes

en tzt succes met je webwinkel.

groet, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Syl*** View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 23 Januari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2042
Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2007 om 14:26
Ik hoop alles goed???
Groetjes Syl
Back to Top
smurfje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 376
Direct Link To This Post Posted: 05 Juni 2007 om 08:56

Hee Tess wat een knapperd . Sterkte met de laatste dagen van je zwangerschap en geniet er nog van. Ben benieuwd wat voor een lief engeltje we straks te zien gaan krijgen!!!!

Groetjes Christelle

Ik wens jullie vandaag veel glimlachjes toe!!! "Beary" big hugs van Smurfje
Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2007 om 11:27

HALLO TESS, HOE IS HET MET JE,HET HUIS AL SCHOON,EN WAT EEN PRACHTIGE FOTO,S IK VIND ZWANGERE VROUWEN ALTIJD MOOI OM TE ZIEN.

iK HEB 4 KLEINDOCHTERS MAAR IEDERE KEER ALS IK HUN ZWANGERE BUIK ZAG WAS IK ONTROERD,EN BIJ JE EIGEN DOCHTERS MOCHT JE ER OOK AANKOMEN ;MAM VOEL EENS;  HEERLIJK VOND IK DAT.

STERKTE MET DE LAATSTE LOODJES.     GROETJES MARINA

                                               

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns