Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mijn eerste haakcreaties op een rij

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 12:18

Gaaf allemaal, leuk idee trouwens om een cadeautas te maken, dubbel uitpakplezier.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Daymoon View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Juni 2010
Status: Offline
Points: 539
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Daymoon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 12:37
Wauw wat leuk allemaal!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 15:41
leuk! ook je bruidshart is leuk zeg
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 17:49
Dat is allemaal om ter leuker
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 18:30

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.

Vandaag het cadeaupakket gegeven aan het meisje. Ze gaat het ook daadwerkelijk daar uitpakken (respect... want ik zou niet zolang kunnen wachten). Ik maar denken dat ze naar Denemarken gaat, maar ze gaat naar het astmacentrum in Davos, Zwitserland. Ze (en haar moeder helemaal) vond Betty helemaal te gek. Vertrouwd ze me toe dat ze het ook al een tijdje wil leren. Dus als ze straks terug is moet ze hier maar ff logeren voor een creatief weekend!

Veel liefs van Marieke
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 19:31
wauw zeg
je eerste stappen
als dat niet geslaagd is
PROFICIAT hoor
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 17 Juni 2011
Status: Offline
Points: 62
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2011 om 22:14

Ziet er erg leuk en mooi uit allemaal.

Het vogeltjes bruidspaar is dat een nederlands patroon?
Heb je het wel ergens op je computer staan? Ik heb zelf trouwplannen en ik vind dat wel erg leuk om te maken om aan de deur te hangen of ter deco op onze zelfgemaakte taart;)

Hopelijk kun je me er toch aan helpen....

Groetjes,
Butterfly1979

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Augustus 2011 om 20:30
Mijn gehaakte col is vandaag met mijn zusje meegegaan... en heb er nog een paar in de bestelling... (Mezelf , mijn andere zusje, mijn schoonmoeder, mijn dochtertje en ik wil er ook eentje gaan maken voor de verjaardag van mijn schoonzusje en misschien wil mijn moeder ook nog wel eentje...)
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2011 om 21:27
Prachtig, en wat knap dat dit je eerste projecten zijn!
Back to Top
Nancy013 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy013 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2011 om 22:20
Ze zijn echt goed gelukt, die eerste projecten.!Het is net of je al jaren niets anders doet...
Groetjes, Nancy
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 17:18
Originally posted by Venaille Venaille wrote:

Thanks voor de tips. Ik wil er inderdaad broches, haarelastiekjes, haarbanden en sleutelhangers van gaan maken... maar heb gewoon de tijd nog niet gehad... Er is altijd wel weer iets anders wat ik wil haken... (mijn lijstje is lang genoeg...). En het voordeel van haken is dat het niet zoveel plek inneemt en dat ik het dan tenminste kan laten liggen/slingeren in de woonkamer, zonder dat we bijv. zittend op de vloer moeten eten...

 

Ben het roerend met je eens. Toch presteer ik het altijd weer om minimaal een plek van onze bank in te nemen met een rondslingerend breiwerkje. Heb al meerdere tassen geprobeerd in de hoop dat het dan eens over zou zijn. Nu had ik ergens een klein koffertje gekregen dat ik wel dacht te gebruiken. Helaas staat het koffertje op de bank en ligt het breiwerk er bovenop. Ach ik heb mijn map al opgeruimd en mijn knopendoos. Gisteren had ik ook nog de stoel in beslag genomen namelijk met die spullen. Ik waarschuw mijn man altijd wanneer ik kaarten ga maken. En als hij in de buurt loopt vraag ik toestemming. Dan heb ik inderdaad de hele eettafel in beslag, ligt er een lading behang in de stoel en wel ja, voor nog even tussendoor ligt er ook nog een breiwerkje. Ik hoop door middel van toestemming te vragen (ik krijg het gelukkig nog altijd) het leed een beetje voor hem te verzachten en me minder schuldig te voelen

Je werkjes zijn trouwens erg mooi. En het koffertje is prachtig. Ik geloof vast dat de dochter van je vriendin Betty heel dicht bij zich zal hebben in dat vreemde ziekenhuis met die vreemde taal. Bah, het is wel heel rot om zo ver weg geholpen te moeten worden.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 20:15
Geweldig, wat een prachtige, leuke, mooie creatie,s, groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2011 om 20:43
Prachtige creatie's heb je gemaakt.
Ook leuk dat in die hart,ook als cadeau.
Groetjes Hetty.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns