Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mini hondjes haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Davina View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 12 Februari 2012
Locatie: Netherlands Antilles
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Davina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mini hondjes haken
    Posted: 12 Februari 2012 om 15:20
ik heb het boekje van mini hondjes haken van mutsuki hoshi gekocht. Ik ben begonnen met het Chihuahua hondje. Het hoofje en lijfje lukte me maar nu kom ik niet verder met het pootje.. Het begin dan ziet het er heel raar uit.. zou iemand me beetje stap voor stap kunnen zeggen wat ik moet doen, want die tekeningen van in het boekje die snap ik wel enig sinds..

Er staat een schema'tje naast

toer
6 5    
~ ~
2 5
1 5

~betekent van de 2e tot de 6e toer hetzelfde..

Alvast bedankt voor uw hulp
Davina
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 16:33
Ja dat is allemaal het zelfde dus toer 1 ,5vasten ,toer2 ook 5 vasten en zo
door .
Back to Top
Jolanda43 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda43 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Februari 2012 om 19:25

Ik vind de boekjes ook erg onduidelijk en er zitten verschillende fouten in. Ja idd dat betekent gewoon 2de tm 6de toer hetzelfde. Ik ben gisteren begonnen met het malteser hondje, nou nou wat een uitgehaal enz. Maar uiteindelijk is het gelukt. Morgen ga ik hem ff in elkaaar zetten vanavond nog ff van een ander project 3 pootjes haken en dan morgen alle 2 in elkaar zetten.

 

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns