Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

miniatuur breien/haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: miniatuur breien/haken
    Posted: 24 Juni 2011 om 23:11
wie was het die op de laatste hobbydoosdag (woord voor galgje) zo mooi kon miniatuur haken?

Graag zou ik een klaproos in miniatuur breien van naaigaren of ander dun, wat steviger, garen.

Graag zou ik degene om wat tips willen vragen. Zoals welk garen kan ik het beste gebruiken, wat is dun maar toch stevig? Waar brei ik op, met spelden lukt het me niet. Zijn er speciale naaldjes te koop?

 Ik ben het poppy breipatroon van Lion Brand in tunisch haken aan het proberen, maar het resultaat is nog niet 'je van het'.

Het is de bedoeling dat het een bedeltje wordt voor aan een armband. Als dit lukt zou ik daarna graag nog een eendje (zoals die getekend wordt; zwemmend in het water; rubber duckie) maken.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2011 om 23:30

Hoi Judy,

Bedoel je diegene waarvan wij een gehaakt bloemetje kregen?Dat is Catherine 13.

groetjes Frea.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 09:46
En Angela heeft van mij een boekje gekregen voor ieniemienie poppenkleertjes, omdat ik niet zo petieterig kan werken.

Ik heb wel eens heel dunne breinaalden gekocht via marktplaats, 0,5, 1 en 1,5 of zo.

Ik heb ook van die haaknaalden met piepkleine kop, die kan je zó van me krijgen. Ik wordt helemaal zenuwachtig van dun garen en kleine knoopjes en kraaltjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juni 2011 om 15:02
Wat lief Magteld dat van die haaknaalden, maar die heb ik zelf ook. Die breinaalden niet. De miniatuur dingetjes maken blijft vermoedelijk bij een 1-malige aktie, dus ik ga er niet van alles voor aanschaffen.

En Frea, dank je wel, was haar naam vergeten, foei toch. Ik ga Catherine even een pm tje sturen.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
ziggysnowy View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 343
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ziggysnowy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 19:26
Hoi Judy
Er zijn miniatuur breinaalden te koop Kijk maar eens op deze
site

succes,Saskia
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juli 2011 om 20:53
Haha, die site is van m'n supergetalenteerde schoonzus !!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juli 2011 om 10:03
Dank je wel Saskia, en Marlene ik had inmiddels al een bestelling geplaatst bij jouw schoonzus. Moet vandaag nog even de betaling doen.
En het talent zit dus in de familie.

Inmiddels heb ik de klaproos van een breipatroon omgezet naar tunische haaksteken. En is het klaproosje wat ik met naaigaren heb gehaakt in het bezit van mijn 28 jarige dochter zonder er een foto van gemaakt te hebben. Samen met een nieuw bedelarmbandje omdat ze erg verdrietig was omdat ze mijn, zeker 45 jaar oude, armbandje was verloren 2 maanden geleden. Helaas is het roosje te teer om aan het armbandje te hangen.


groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns