Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

MOEILIJK HE

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: MOEILIJK HE
    Posted: 08 Juni 2012 om 12:10
wat is het toch moeilijk he, je inschrijven op een forum en dan niet jezelf even voorstellen, wordt op bijna elk forum gevraagd, hier vraagt men er niet om, men verwacht gewoon dat men 1 van de allereerste beleefdheden in acht neemt.
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 12:27
waar ik een hekel aan heb is dat iemand zich aanmeld en direct daarna een PB stuurt met de eis dat patroon te delen omdat zij dat perse moet hebben Angry
 


Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 12:32
dat soort boodschapjes, gewoon knippen en plakken en op het forum zetten, dan laten de volgende het wel, is de enigste methode om ervanaf te komen.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 12:55
lydia adem in adem uit adem in adem uit wat ben je toch een drolletje LOLLOLLOLHeart
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:04
zal ik doen mevrouw "pitbull"
lydia wijsbroek
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:06
Nieuwerwetse tijd, geen drempels geen grenzen en men mag maar over iedereen heen walsen naar eigen blieven. Is niet alleen hier maar op elk forum of social media. Gebruik de "negeer" knop scheelt veel stress (heb ik van Ieke geleerd).
Eeuwig terug kerende discussie die alleen ergernis oplevert omdat degene wie het betreffen het gewoonweg niet beseffen en de anderen die schijt hebben aan onze normen en waardes.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:43
amen helemaal mee eens niet meer verder aan ergeren ja ja ik ben cool vandaag en ben van plan dat te blijven we zijn hier met heel veel mensen die allemaal anders denken, voelen en reageren dus ik ga proberen dat vast te houden want ik was te boos gisteren en dat gevoel wil ik niet meer als ik een topic zie waar ik boos om wordt ga ik stil zitten zijn want ik was er verdrietig van en dat moet niet zo zijn op dit leuke fijne forum
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:46
ik moet wel cool zijn vandaag, het heeft hier gedonderd en gebliksemd, gewoon een beetje eng, maar de bui is weg, lekker verder met m'n breiwerk.
lydia wijsbroek
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 13:54
hier heeft het alleen heeeeeeeeeeel hard geregend zomaar in het niets kei hard gelukkig geen onweer want dat vind ik niet echt fijn
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 16:46
Gewoon lekker negeren die mensen. Ik reageer gewoon alleen op de mensen die ik 'ken'. Scheelt zo veel tijd!
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 17:46
Ben er ook mee gestopt om op ieder 'ding' te reageren. Dan bedoel ik er een gedachte op los te laten  voor mezelf en soms ook te ventileren. Je krijgt vanzelf een 'harde kern' die weet wat ze aan elkaar hebben en die zonder problemen  elkaar iets kan vragen, roepen, zeggen.Er is in mijn beleving maar één ding dat moet, en dat is naar de wc gaan....
Ook skip ik topics waar iedere gedachte op los gelaten wordt....dan ga ik wel twitteren (wat ik dus niet doe Smile). Wat al eerder gezegd is; het is zo lekker anoniem en een groot deel van de jeugd heeft nooit 'nee' geleerd en krijgt wat ze vragen. De nieuwelingen die erbij komen met serieuze plannen komen vanzelf wel bovendrijven. Zo dit wilde IK even kwijt Big smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:32
hi hi lucht op he
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 19:30
dames kijk es naar het topic mongoliasjaal, dat maakt alles weer heeeel duidelijk
lydia wijsbroek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:09
Ik tikte bij Search mongoliasjaal in en kreeg alleen het bovenstaande zinnetje.

Ik zat net een beetje spijt te hebben, omdat ik kort door de bocht ging bij de geblokte sjaal. Ik zag het topic, wist dat ik het blad ergens had, maar wilde niet reageren voor een newbie. Nou inmiddels is ze geen newbie meer, maar een actief forumlid. Ik en mijn grote mond, denk ik dan.

Maar ja, ik heb wel onder Dr. Phil een uurtje zitten zoeken en bladeren en scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:22
ja en geen dankjewel he
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:51
ja maar je weet natuurlijk ook niet hoe lang het newbie hier nog gaat zijn en uiteindelijk doe je toch wat je zelf wil
Moet zeggen dank u wel voor de moeite want het is echt wel een prachtige sjaal
zouden wij beter ook niet een vast topic hebben " EVEN VUILBEKKEN " zodat iedereen even zijn hart kan vrijmaken en lekker zijn mening verkondigen Evil Smile
in het begin had ik ook de neiging om te zeggen zet uw email daar onder MSN en dit en dat maar nu slaag ik de nieuwelingen soms gewoon over omdat ik geen zin heb om alles nog eens  of  maal duidelijk te maken Embarrassed


Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:18
ik weet het nog van eerder op mijn vorige account dus meestal reageer ik ook niet alleen als ik in een goeie bij ben. die verjaardagen onderin staan ook de meest vreemde namen, en klik je er op dan zie je dat ze niet actief zijn.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:18
Viki, ik sluit me helemaal bij jou aan bij de laatste 2 zinnen. Ben er ook klaar mee om iedere keer maar weer alles uit te leggen. Heb ook het idee dat mensen maar klakkeloos een vraag stellen zonder zelf eerst eens op internet gezocht te hebben, het is zo makkelijk om een ander het werk te laten doen.
En dank je wel zeggen??????  'Daar is een forum toch voor.......!?, toch???'.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 21:28
vind ik wel kleine moeite toch om een dank je wel te sturen!
voor niets gaat de zon op en de rest kun je rustig een bedankje voor doen helemaal als mensen voor je aan het werk zijn geweest!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 22:08
hey en dan heet ik dame pitbullLOLLOLLOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns