Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Mogen wij dat ook?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Mogen wij dat ook?
    Posted: 30 Juni 2018 om 19:34
Als je minder dan € 14 belasting terugkrijgt, hoeft de dienst dat niet uit te betalen. Kunnen wij ook doen met rekeningen onder dat bedrag. In de supermarkt bij de kassa: Maar € 12,50? Zulke kleine bedragen betaal ik niet!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2018 om 19:44
Op de kleintjes letten, heet dat. Dat doen ze bij de belastingen blijkbaar ook. Alleen zijn hun kleintjes inmiddels behoorlijk groot geworden. Er zullen wel overboekings- en administratiekosten zijn die het voor hen te duur maken.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2018 om 19:57
Tja.... maar het voelt wel als diefstal.

Voor de belasting is het klein, maar er zijn gezinnen waarvoor het heel veel is.

Ik vind het erg onrechtvaardig, maar ja....kan er niks aan veranderen dus je erover opwinden heeft geen zin.
Het tegenovergestelde van de liefde is niet de haat, maar onverschilligheid.
© Elie Wiesel
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juli 2018 om 10:14
Bij de belastingdienst werkt dat andersom ook, ik dacht onder de 40 euro.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2018 om 08:28
Dat kan ook, dan heb ik het verkeerd verstaan. Toen mijn moeder in januari '88 overleed, had het pensioenfonds keurig belasting voor haar betaald. Het penningske der weduwe. Maar terugbetalen? Ho maar, zulke kleine bedragen keren wij niet uit, die pikken we alleen in. Och, ik vond het ooit wel handig, dat mijn vaders oude werkgever het vooruit betaalde, want sparen kon ze niet.

IK vond het alleen wel komisch, dat de belastingdienst dat mag doen, ik stelde me voor dat zoiets altijd kon. Ze kunnen het ook opsparen tot het bedrag meer dan € 40 is, na een paar jaar. Want zij mogen ook terug claimen van jaren geleden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2018 om 09:31
Je bent in het leven van weinig dingen zeker, maar belastingen zullen er altijd zijn . . . de meest geniepige betaal je gewoon in de supermarkt.
Of in de wolwinkel LOL
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2018 om 11:53
Heel erg leuk van die Belastingdienst maar oh wee als je te laat bent met betalen dan zijn ze wel direct daar en waarvoor die 14 euro niet gewoon terugbetalen? Als je aan de Belasting moet betalen dan wordt ook niet gezegd "oh onder 100 euro hoeft u niet te betalen"!!!
Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.049 seconden.
Lang Yarns Bergere de France