Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooi initiatief!!! even lezen!!!

 Reageer Reageer Pagina  123 31>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mooi initiatief!!! even lezen!!!
    Posted: 08 December 2008 om 17:26

http://www.motherbearproject.org/

deze kwam vandaag binnen van Lion Brand Yarn! Een tof initiatief!!! kinderen moeten kinderen kunnen zijn!

heel leuke beer ook!

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 18:11

Dat is inderdaad een goed idee!!

Wij hebben een werkgroep, die verzorgt transporten naar Oekraine, en organiseert ook kinderbijbelweken in Oekraine, en wij hebben een keer een heleboel leuke popjes gekregen. Deze waren door dames uit een plaatselijk bejaardentehuis gebreid. Ze waren zooo leuk.

En het initiatief was natuurlijk ook heel erg mooi. We hebben ze zelf uitgedeeld, en die gezichtjes spraken boekdelen.

Groetjes

Iris

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 18:49

Misschien een idee om daaraan mee te doen met z'n allen,Ik zal deze week eens naar verdere info kijken.

Erg leuke beer ook!!

Back to Top
saskia welmoed View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 01 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer saskia welmoed Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 18:49

Prachtig initiatief !!!!

Zou ook wel iets voor ons als hobbydozen zijn......

 

 

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 18:57

ik heb hen gemaild en kreeg meteen antwoordje terug! ze waren zo blij iets uit het verre Europa te horen!!! Ze had gisteren een allereerste beer uit België aangekregen, en dat vond ze geweldig!!! Het patroontje kan je bestellen en dat heb ik dus gedaan (eentje voor breien en eentje voor haken aangevraagd) maar ik moet het per post doen... Beetje lastig maar heb geen goede ervaring met pay Pall...

Nog even dollars bestelen bij de bank dus, en dan kan ik het verzenden... 

Inderdaad leuk om dit met het forum te doen, en lijkt me ook een makkelijk patroon voor wie nog niet veel ervaring met knuffels maken heeft? Samen komen we wel uit de beschrijving, want dat zal wel een ietsje anders zijn...

 

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 19:29

Heb je ze al besteld,ik wil het ook wel doen via paypal,dat werkt als een tierelier.

misschien handig als we dan een centraal adres hebben,wil ik ook wel zijn,dan stuur ik het wel verder.Ik doe in ieder geval mee.

Het is natuurlijk engels,maar dat kunnen we wel vertalen,lijkt mij.

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 19:48

nee, nog niet besteld... Als jij kan bestellen, dan heel graag corry! Gaat gewoon via de post toch trager...

Heb even zitten kijken bij de foto's, staan hele mooie bij! alleen al om ideetjes op te doen!

je moet wel betalen voor verzending om de beerjes tot bij de gekozen gebieden te krijgen. Wel jammer, want dan loopt het wel een beetje op...  Dat stond bij het adres waar de beertjes naar toe gestuurd moeten worden... Ik ga het morgen even goed door lezen... 

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 19:53
Als het in het nederlands vertaalt is, wil ik ook wel meedoen.
Back to Top
everline View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 September 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer everline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 20:05

Wat een leuk initiatief. Wat je zegt jammer van die verzendkosten want dat maakt het inderdaad erg prijzig. Zou zoiets ook niet in Nederland op te zetten zijn voor het een of ander??

groet,

bianca

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 20:19

Ik heb ze zojuist besteld en betaald,ik wil best het adres voor jullie zijn en dan de hele boel zelf versturen,dat scheelt voor iedereen in de kosten,en die eenmalige verzendkosten naar het buitenland ,neem ik dan wel voor mijn rekening.

Chrisje ,wil jij nog even uitzoeken,kan nu even niet meer denken,morgen weer een dag.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 20:20
Misschien houdt die organisatie alles liever in eigen hand, dat was met Good Bears of the World ook. Daar ben ik ooit lid van geweest. Nu heet zo'n beer een traumabeertje.
Maar ze kunnen geen bezwaar hebben als zoiets in de Benelux wordt opgezet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 20:47
IK BREI OOK MEE.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 21:23

wat leuk zeg en wat een goed project. Sta ik helemaal achter, maar denk niet dan mijn handwerkkunsten al goed genoeg zijn. Maar wie weet als ik nu goed oefen en goed doorzet en jullie me helpen met het lezen van het patroon. wie weet wat ik dan kan.

 

Back to Top
creatieve meid View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 482
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creatieve meid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 21:51
o, wat een leuk en goed project. Ik doe zeker weten mee hoor!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer catharina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2008 om 22:38
Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik heb ze zojuist besteld en betaald,ik wil best het adres voor jullie zijn en dan de hele boel zelf versturen,dat scheelt voor iedereen in de kosten,en die eenmalige verzendkosten naar het buitenland ,neem ik dan wel voor mijn rekening.

Chrisje ,wil jij nog even uitzoeken,kan nu even niet meer denken,morgen weer een dag.

Corry, als ik via jou alles kan doen, wil ik ook heel graag mee doen.

Ik kan dan (via e-mail) je rekeningnr, krijgen en het geld naar jou overboeken.

Hetzelfde met de verzendkosten.

Laat maar weten hoe je er over denkt.

Groetjes Catharina

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2008 om 07:02
Originally posted by catharina catharina wrote:

Originally posted by Corry R Corry R wrote:

Ik heb ze zojuist besteld en betaald,ik wil best het adres voor jullie zijn en dan de hele boel zelf versturen,dat scheelt voor iedereen in de kosten,en die eenmalige verzendkosten naar het buitenland ,neem ik dan wel voor mijn rekening.

Chrisje ,wil jij nog even uitzoeken,kan nu even niet meer denken,morgen weer een dag.

Corry, als ik via jou alles kan doen, wil ik ook heel graag mee doen.

Ik kan dan (via e-mail) je rekeningnr, krijgen en het geld naar jou overboeken.

Hetzelfde met de verzendkosten.

Laat maar weten hoe je er over denkt.

Ga ik ook volledig mee akkoord, Corry !!!!

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Spekkie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Spekkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2008 om 07:42
Wat een leuk project...Ik brei ook mee.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2008 om 08:38

Ik heb nu even zitten zoeken,voor zover ik het begrijp is er geen adres in europa,we zijn dan wel heel veel aan verzendkosten kwijt,Ik noem een voorbeeld,eerst in nederland versturen naar een verzameladres,dan moet er verzonden worden naar amerika,standaard verzenden is klein pakket tot 2 kilo =13.50,en dan moet er nog drie dollar per beer bij ,om naar afrika te verzenden.

Lijkt mij wat duur worden,misschien weet iemand een betere oplossing??

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Antonia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2008 om 10:00

Een heel  leuk idee.

Ik wil in ieder geval meebreien en zal mijn eigen verzend kosten betalen.

TONY
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2008 om 10:13

dat wordt wel heel duur ja, maar ik vind het een goed idee. als het doorgaat wil ik graag meedoen en antuurlijk meebetalen in de verzendkosten of hoe wel het ook gaan doen.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 31>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns