Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooi initiatief!!! even lezen!!!

 Reageer Reageer Pagina  <1 293031
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 14:30
Ze zijn onderweg.
Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 14:35
Dankjewel Corry!
Kan ik dat nog steeds insturen denk je?

Groetjes,
Debbie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 18:22
Kijk maar op hun site of het nog kan. Misschien word jij dan de contactpersoon.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 18:30

Originally posted by caelum caelum wrote:

Dankjewel Corry!
Kan ik dat nog steeds insturen denk je?

Groetjes,
Debbie

Je kan naar hun rustig versturen,als je even naar de site gaat,staat er een contactpersoon,volgens mij is haar naam Amy.Je kan het geld via paypal betalen.

Back to Top
caelum View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1139
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer caelum Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2009 om 18:31
Ik ga eerst eens een beertje maken en dan zal ik het uitzoeken! :)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:24
Ik haal dit topic even naar boven want er was vraag naar het patroon bij Vragen. Op bladzij 28 en 29 staan foto's.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 10:49
Wat een geweldig mooi gezicht, al die beren, en het patroontje is ook heel leuk.En je weet waar je het voor doet!
Zou er na het Poekie-project nog weer eens zoiets zijn?
Ik geef me bij voorbaat op .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 13:38
Nou Marlene doet Kika en Alped'Huez, Jips het Rode Kruis, Repa had een goed doel in Hongarije, er is altijd wel iets.

Overigens heb ik niets meer gehoord van degene die het Mother Bear patroon wil hebben.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 15:20
Op Hobbydoosjesdag wil ik wel graag horen of er iets is waar ik nog aan mee kan doen.
Eerst maar wat b.b.kleertjes maken. Zo leuk werk!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2012 om 19:32
is het haakpatroon an deze beer er nog?
zou ik die misschien mogen ontvangen.
wat een geweldig idee om hier aan mee te doen.

met vriendelijke groet

nia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 10:54
Ja ik had het nog, ik heb het aan je gestuurd. Er was bij Vragen naar gevraagd, dus ik had het uit de mottenballen gevist, fijn, dat ik het niet voor niets had opgeduikeld. Het is gewoon een leuk simpel beertje. Ik deed het helemaal in berenkleuren en dan later de kleertjes maken en die hier en daar vastzetten meteen steekje.

Ik had ook patronen voor minibeertjes, die heb ik in het topic Patronen voor demente bejaarden gezet. Die beertjes gaf ik aan de sponsors van de grote beren als bedankje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 15:55

Hoi,

Ik heb op de site zitten kijken, als het project nog loopt vind ik het wel leuk om mee te doen. Ik wil best een patroon bestellen, maar ik zou eerst willen zien hoe de beer eruit ziet (vooral het haakpatroon, van de gebreide beren zijn genoeg foto's te zien).

Heeft iemand een foto van de gehaakte versie, of zou iemand het patroon willen sturen?

Groetjes

Carla

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 16:14
Ik wil het patroon wel sturen, maar de foto's van hier in het topic zijn de enige die ik heb.

Ik had de indruk dat de kinderen op de foto's van de site grotere beren hadden, maar het patroon is zó dat je het in elke pendikte kunt maken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 18:22
Ik heb het patroon Magtelt,(bedankt) lijkt me heel leuk om te maken. De aktie zal wel afgelopen zijn, maar misschien kan er één mee met het Poekie-project of mag dat niet. Gr.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 19:04

Ik heb hem ook ontvangen. Even op de site gecheckt, volgens mij loopt het project nog. Hoe dan ook ga ik hem wel maken.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:18
Bij Poekie zijn ze ook welkom.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2012 om 20:57
bedankt ik heb het patroon ook mogen ontvangen en ben er blij mee

met vroendelijke groet

nia
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 293031

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns