Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

mooi minderen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Liesbet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: mooi minderen
    Posted: 24 April 2012 om 22:18
Hallo,
 
Ik heb een probleem met mijn minderingen... Ik heb altijd "knobbeltjes" in mijn haakwerk bij de minderingen... Heb al allerlei manieren geprobeerd maar niets is echt mooi...
Iemand tips?
 
Groetjes,
Liesbet.
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:31
Hier is een link naar een filmpje over onzichtbare minderen, vind het zelf een hele fijne manier, het wordt heel netjes zo!
Succes!
klikkerdeklik!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:44
minderen zie je bijna altijd wel een beetje, maar als je bv aan de verkeerde kant van je werk haakt en minderd op de verkeerde manier heb je inderdaad bobbels
ga eens een kijkje nemen op you tube en dan is het een beetje uitzoeken welke manier het beste bij jouw past
Minderen
Probeer met minderen eens alleen de voorste lussen van de 2 te minderen steken te pakken. De mindering valt op deze manier veel minder op in je haakwerk. maar dan moet je wel zeker zijn dat je juiste kant haakt


Back to Top
Liesbet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:51
Bedankt voor de reakties! Had al eens zo'n filmpje bekeken maar ik begrijp niet wat jullie bedoelen met juiste en verkeerde kant...
Straf, ik haak al zo lang maar dag snap ik dus niet...
Back to Top
Liesbet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:51
...daT snap ik dus niet...
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 April 2012 om 22:54
als je haakt aan welke kant van het werk zie je de v -tjes , is dit aan de kant waar je insteekt haak je aan de goede kant
zie je meer een bolletje knoopje werk je tegendraad  en moet je anders minderen


Back to Top
kellyvanalem View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 April 2012
Locatie: IJsselstein
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kellyvanalem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 22:19
Jeej..! Nou ik haakte dus "verkeerd" en keek dus niet naar de v'tjes. Had dus met minderen de vreselijkste bobbels en bulten. Zo erg dat ik het gewoon niet leuk meer vond. Maar nu ik mijn werk omdraai en minder op bovenstaande manier zie je er niets meer van..! Zo fijn. Nu vind ik het weer leuk om te haken
Back to Top
Liesbet View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbet Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2012 om 22:42
Inderdaad!! Ik heb ook ontdekt dat ik binnenste buiten haakte... Ny dus langs de goede kant en je ziet niks mzer vd minderingen! Zalig! Heb er plots terug veel meer zin in om te haken! Bedankt iedereen voor de reakties!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns