muts voeren |
Reageer |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Oktober 2017 om 10:05 |
Heeft iemand van jullie een goede tip om een muts of haarband - die gehaakt is- te voeren ter hoogte van de oren?
Ik vind het namelijk bij een koude wind altijd weinig helpen, de wind blaast gewoon door je muts of haarband. |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ooit gevoerd met een hoofdband. Ook ooit een hele muts met een fleece voering gemaakt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik gebruik daar een heeeeeeel goedkope fleecesjaal voor, zo ene waar ze in de winkel niet vanaf geraken omdat hij te lelijk is of te wit is en ge heel goedkoop kunt kopen of ene die ge gratis krijgt bij aankoop van met reclame op. En daar snij ik dan een stuk af en naai die in de muts. Wel laat ik een stukske vanachter open zodat de muts nog een beetje kan rekken.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fleece van Zeeman. Desnoods dubbel, als de sjaal erg dun is.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fleece sjaal van de kringloop .
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Of een zachte trui van de zeeman, heb ik ook wel eens gebruikt. En dan aan de binnenkant erin zetten
|
|
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel, herkenbaar dus. Heb nog een reclame fleece sjaal liggen, die ga ik ervoor gebruiken. Dank jullie wel 🌹💐
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
O ja Maaike dat herken ik heel goed, vind een ongevoerde muts ook veel te koud. Dubbel breien of haken zou ook kunnen denk ik.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |