Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

naaigerelateerde vraag.

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 16:27
dankjewel mutti. Ik heb die site bekeken en idd dat tweede kloshouderke ziet er anders uit dan de 'vaste'. En het moet in het grootste gat van de twee dan die er nog zijn. Ik ga eens op zoek bij ali of zij dat ook verkopen zo'n tweede, misschien past het ook. Ik had efkes een winkelwagentje gevuld met die tweede garenpen en tweelingnaalden en de leveringskosten waren 7 euro terwijl de aankoop 7,30 zou zijn. En ge kunt dat doosje naalden en dat extra garenpennetje gemakkelijk in een enveloppe steken en dan moet ge nog zoeken waar het zit.
Dat voetje heb ik niet gevonden tussen al die verschillende. (wist zelfs niet dat een naaimachine zoveel verschillende voeten kon gebruiken.) Ik zag ook balpointnaalden. Waarvoor dienen die?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 18:02
balpoint naalden zijn voor jersey . Die hebben geen scherpe ,maar een rondachtige punt
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 18:12
dus de tshirten en tricotachtige stoffen, rekstoffen kunt ge met zo'n balpointnaald naaien of is een stretchnaald beter
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 18:22
Bep kijk even op www.Hobby Gigant . Daar staat beschreven welke naald voor wat is .
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 18:32
oké, gevonden en ga het nu bestuderen en ook uitprinten. dankjewel nogmaals.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 20:56
en heb ondertussen ook al bij bouwer of brouwer , in ieder geval een naai- en hobbywinkel van bij jullie zo een tweede garenstaander voor mijn model machine bestelt en in een keer ook tweelingnaalden. Ben benieuwd naar hoe het werkt. Nadeel van zo een tweelingnaald is wel dat als de naald breekt, ik niet ga weten welke kant ik op moet om de stukken te ontwijken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 22:38
Klopt

Zit /zat in Wilnis . Was vroeger onze leverancier .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2017 om 22:48
Als je naald breekt zit je draad er toch nog in
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 15:20
LOL Nou dat vind ik echt een heel goei antwoord op Bep heur stress
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Augustus 2017 om 16:50
Toevallig voor iemand een kinderjurkje hersteld waar een stukje van het stiksel waar tricot en stof aan elkaar gezet waren, gebroken was. Het stofgedeelte was gerimpeld en toen aan het tricit bovenstukje gezet. In feite wat jij gaat doen Bep. Ik heb het gewoon met de tricot/stretch naald gestikt.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 12:48
dankjewel allemaal.
k' heb mijn tweelingnaald en het tweede kloshouderke nog altijd niet ontvangen, dus maar proberen om het gerimpeld met een klein zigzagske eraan te zetten.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 14:08
Originally posted by bep bep wrote:

dankjewel allemaal.
k' heb mijn tweelingnaald en het tweede kloshouderke nog altijd niet ontvangen, dus maar proberen om het gerimpeld met een klein zigzagske eraan te zetten.


O, dat duur lang, zullen ze het lopend komen brengen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2017 om 16:15
en wat vond ik juist in de brievenbus? Jawel.
Maandag was het verstuurd.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns