Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

naaiknutsels

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: naaiknutsels
    Posted: 13 Augustus 2017 om 21:19


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2017 om 21:34
Die stoel wordt mooi. Heb je zoveel onzindelijke Baby Borns in huis? Of moet die ene geregeld verschoond worden? Ze zijn leuk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2017 om 21:40
de kleinkinderen gebruikten de kleinekinderenpampers om de poppen te verschonen. En die waren veel te groot voor die poppenbillen. Dus een aantal gemaakt in verschillende formaten (per ongeluk)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2017 om 22:39
Wat ben jij super actief en handig geweest.   

Nou had ik nog nooit van velcro gehoord...

Het is me niet helemaal duidelijk hoe je die applicatie op de overtrekken gemaakt hebt.

Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2017 om 22:40
Dat heb je mooi gemaakt 👍
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2017 om 23:28
velcro is hetzelfste als klittenband

en op deze stoelen zit geen applicatie. Dat zat ineens in dat (soort van)baalkatoen gedrukt. Was een stofke van Ikea van een aantal jaren terug en ik had daar een hele rol van gekocht om het dak van de veranda langs de binnenkant van een soort van hemel te voorzien zodat de zon werd tegengehouden. Overgordijnen voor de plafond zeg maar. En dan hebt ge altijd overschot dus de overgebleven stoelen moesten eraan geloven.
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 07:38
heel mooi!knap gedaan!Thumbs Up
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 08:08
o Bep toch
wat ben je toch heerlijk aan het toveren
ik hou daar van
ik geniet van je verhaal
goed bezig
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 10:41
Bep ,heerlijk ik zie je al bezig pas op je raakt nog verslaafd .

Ik heb nooit van naadwaarde gehoord ,wel van naadtoeslag weer wat geleerd .
Bestaat er geen velcro zonder plak dan blijft het niet zo aan je naald kleven ,maar goed als je het eenmaal in huis hebt .

Als je moeite hebt met de draad door de naald krijgen houd ik er altijd een stukje wit papier achter dan is het zo gepiept ,natuurlijk niet als het oog dicht zit .

Zie uit naar je volgende verslagen .
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 11:12
Wat leuk die stoel. En die luiers zijn super. Beter dan de dure pampers te laten gebruiken.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 11:15
Inderdaad Mutti, die truc van het witte papiertje achter de naald, pas ik ook altijd toe. Het zijn vooor mij de metalen onderdelen die in combinatie met de verlichting zo heftig schitteren dat je er door verblind raakt. Met dat papiertje erachter wordt het zicht op de naald rustig voor je ogen.

Er bestaat opnaaibaar klittenband zonder lijm en zelfklevend dat niet genaaid hoeft te worden.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 18:58
mijne was dus zelfklevend. Ik heb het drie keer opengetrokken en toegeplakt en de vierde keer kwam het los. Dus daarom ineens een steekske erover of ik kan het nadien toch met de hand vastnaaien als ze aan het spelen zijn.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 20:50
wat prachtig gemaakt allemaal
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2017 om 21:33
bep wel uitkijken met het klittenband met lijm je naaimachine kan er stuk van gaan
zou dan voor de opnaaibare klittenband gaan

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 07:59
Was er vroeger niet een truukje met schilderstape om Pampers te hersluiten?

Overigens heb ik wel eens bij Blokker en Kruidvat poppenpampers gekocht. Die waren goedkoper dan de Baby Bornpampers uit de speelgoedwinkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 08:32
He Bep jij bent wel een duizendpoot he ,die alles kan,knap gedaan de kids zullen weer blij zijn 🤗
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 10:54
Je stoelen zijn prachtig. Kom maar op zo'n idee. En gezellige luiers voor de pop.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 14:49
Wat zijn je stoelen mooi geworden. En de pampers heel leuk gemaakt.
Kom maar eens op dat idee.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 19:03
ooooooooh wat mooi die stoelen zijn Prachtig, en die schattige pampekes zal ik maar niet aan Jente laten zien.
oant Sjen
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2017 om 19:20
Wauw mooi werk!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns