Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Naaimachine van Mama is verkocht

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Naaimachine van Mama is verkocht
    Posted: 29 November 2011 om 16:26

EDIT:De richtprijs ligt ergens tussen de 175 en 225 euro.

EDIT2: VERKOCHT 11/12

Mijn moeder heeft een nauwelijks gebruikte Husqvarna Viking model Oscar.

Voor een redelijk bod over te nemen (voor het spaarpotje van mijn vader zodat hij af en toe eens wat leuks kan doen).

Gekocht in Leiden en heeft zijn onderhoudsbeurt ook in de winkel gehad. Deze foto komt vh internet, ik zal morgen de foto zelf maken en plaatsen.

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 16:28

Ik weet eigenlijk niet of ik dit mag plaatsen, als het niet mag wil de moderator dan dit bericht verwijderen, het is niet de bedoeling de forumregels te overtreden.

Knufs, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 16:45
Ooh wat moedig van je om afscheid te nemen van je moeders
naaimachine.

Ik heb net een nieuwe Pfaff. En wel aan het orienteren voor een
oersterke voor erbij. Maar voor nu komt het even te vroeg. Mijn
spaarpot is leeg.

Heel veel sterkte en ik hoop dat je iemand kunt vinden die deze
machine met alle liefde en plezier nog heel veel kilometers laat naaien.
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 16:55

Mijn vader kwam er gisteren mee. Vind het ook wel moeilijk hoor maar mijn zusje en ik kunnen allebei niet naaien. Hoewel ik waarschijnlijk nooit afstand zal doen van haar haaknaalden en dat kan ik ook niet...

Een deel van Mama's enorme hoeveelheid Hobbyspulletjes/voorraad zullen tzt verdeeld worden over de forumleden van Hobbydoos als het allemaal uitgezocht is. Weet zeker dat mijn moeder dat graag gewild zou hebben.

Kus, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 November 2011 om 18:47

Het gebruik van een naaimachine is vij makelijk hoor. En het is wel heel prettig om eens een achter de hand te hebben staan. Dus neem niet te snel afstand van een handig apparaat.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 17:49

Heb vandaag geen foto's kunnen maken, was mijn toestel vergeten mee te nemen naar mijn vader. Het gaat iig om een gloednieuwe machine, mijn vader kan zich niet herinneren dat ze er iets mee gedaan heeft dus als ze het gedaan heeft is het heel weinig...

Iemand interesse om hem over te nemen?

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 19:09
Oh Gite......ik heb een hele goeie machine. Maar morgenavond komen hier 18 dames freubelen (taartdecoratie) dus zal ik eens vragen of iemand intresse heeft
Ik haak nooit af!

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 19:43

Dank je wel Marleen!

18 dames, wow he, drukke bedoeling, wel heel gezellig! Veel plezier alvast, veel hobby en veel tutten!

Knuffel, Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 September 2010
Status: Offline
Points: 1746
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:32

Dapper dat je dat allemaal al aan het opruimen bent. Mijn moeder is een jaar dood nu en ik heb nog lang niet haar hobbyspullen uitgezocht. ik heb er wel her en der wat tussenuit gezocht wat ik heb meegenomen.

Mijn vader heeft ook al gezegd verdeel het maar over de hobbydoosjes....

 

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 November 2011 om 22:51
Originally posted by Gite Gite wrote:

Dank je wel Marleen!

18 dames, wow he, drukke bedoeling, wel heel gezellig! Veel plezier alvast, veel hobby en veel tutten!

Knuffel, Gite

Ja leuk hoor.....hahahahah het wordt een kippenhok denk ik . Maar als je wilt mag je ook komen hoor, net zoals alle anderen van het forum hier.

Binnenkort wil ik ook heel graag een freubelmiddag/avond organiseren voor Hobbydoos. Lijkt me zooooooo leuk en gezellig. Lekker kletsen, freubelen, bakje koffie met wat lekkers.

Hoop dat er Hobbydozen zijn die dan willen komen.

Maar ik ga morgen in ieder geval vragen of er iemand intresse heeft.

Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 08:52
Gite, misschien is het verstandig om eerst even langs de dealer te gaan wat een goede richtprijs zou zijn.

Het is een wat oudere machine, maar nooit gebruikt. Afhankelijk van de accesoires kan de prijs alle kanten uit.

En denk er goed over na, weg is weg. Hoe de machine werkt staat in de handleiding. Gewoon proberen!

Wij hebben nog steeds de machine staan van m'n overgrootmoeder. Dus de oma van m'n moeder. Je kunt 'm eigenlijk niet meer goed gebruiken, want het spoelhuis is uitgebogen. Ohja, en je moet met de hand draaien. Maar wegdoen, dat nooit.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 13:03
Ik vond al scharrelend op zolder een dubbel Handboekje voor naaiwerk. Van burda of margriet of beide.

Ik zocht feitelijk naar mijn poppen, vooral de baby born met blauwe oogjes, die fietsen stelen op het Damrak is.

Dat heb ik altijd, ik zoek het één en vind het ander.

Ik wil het boekje wel opsturen, als je besluit de machine te houden. Het lag klaar voor de komende hobbydoosdag in een doos met jampotjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:22
En de pop is ook terug.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:29
Das fijn om te horen Magtelt.

Een van je kids zoek... Stond vanochtend ook iets over in de krant. Een man in Amerika was z'n dochtertje (6mnd) vergeten uit het boodschappenkarretje te halen.

Maar we zullen nu weer even on topic gaan...
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 21:53

sorry Gite , maar ik heb ook al een naaimachine  ik vind het wel heel moedig van je .

hopelijk krijg je er nog een zeer goede prijs van

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 22:02

Mijn vader heeft een foto gemaakt vandaag. Ik zal de leverancier bellen om te vragen wat de waarde nog moet zijn. Begrijp uit de reacties hier dat dat lastig in te schatten is en ook ik heb geen idee omdat ik nooit iets met een naaimachine doe. Heb het wel eens geprobeerd maar het is niet "mijn ding".

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik heb persoonlijk veel meer moeite met mijn moeders haaknaalden en breinaaldenkoker, die gaan écht nergens heen. Ze had een hele oude naaimachine, volgens mij ook nog van mijn Oma, waar ze gefrustreerd achter zat omdat het nooit ging zoals ze wilde met bijv. gordijnen naaien. Daarom heeft ze een aantal jaren geleden deze gekocht. Volgens mij wilde ze er wel mee gaan hobby'en omdat ze zoveel leuke ideetjes opdeed op dit forum. Is er alleen niet/weinig van gekomen. Ze was meer een haak-, kraaltjes-, parels- en breimens.

Hier iig vast de foto:

 

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2011 om 22:04
ik heb er ook al één al gebruik ik hem weinig het is inderdaad handig er één te hebben
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 00:17

Ik heb vanavond gevraagd aan de dames taartdecoratie.

Er waren er een paar die wel intresse hadden.

Ze zouden er eventjes over nadenken, en mij dan een mailtje sturen.

Ik hoop dat het gaat lukken Gite

Ik haak nooit af!

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 08:03
Das nog een hele mooie!

Hoop dat er iemand komt die deze machine echt 'verdiend'. En de machine ook met liefde zal behandelen. Dat heeft de machine 'verdiend'.

Back to Top
Gite View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gite Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2011 om 10:58
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Ik heb vanavond gevraagd aan de dames taartdecoratie.

Er waren er een paar die wel intresse hadden.

Ze zouden er eventjes over nadenken, en mij dan een mailtje sturen.

Ik hoop dat het gaat lukken Gite

 

Thx! Lief van je!

Was het gezellig? Zal best wel he. Wat zien je foto's er gezellig uit en wat een mooie creaties! Ik decoreer graag cupcakes, ben niet handig in taarten, zo onwijs leuk om te doen!

xx Gite

In Loving Memory



Mijn lieve Mama
Joke van Steen*
Josl
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns