Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotennickname/bijnaam

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 15 April 2009 om 21:20

Toen ik nog babysit was noemden de kindjes me eerst Dine dan Adine en uiteindelijk dan toch Nadine....vandaar

Nadine

Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 15 April 2009 om 21:27
Mijn naam komt voort uit pure stress . Dit was nl. voor deze computerkneus het eerste forum waar ze zich bij aansloot (vol adrenaline dus maar aangemeld) en bij het intypen bleek dat mijn naam al bezet was. Het enige wat ik op dat moment kon bedenken was Miep.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 15 April 2009 om 22:54

leuk allemaal nu ik boek

mijn zoon wilde wel eens op een rommelmarkt staan en zijn vriendin vond ik kon wel wat opruimen nu dat bepaal ik nog altijd zelf,

vlakdaarop nadat ze het idee hadden geopert was er een bazar bij ons in de buurt waar ik wel even heen wilde , maar helaas we waren wat aan de late kant, en ze begonnen de spullen bij opbod te verkopen, alle boeken die er waren kwamen aan bod, en wat ik niet in de gaten had mijn man bood 5 euro en ik bood 6 euro en had geluk en mocht alle boeken meenemen nu heeft mijn man een station wagen en die zat vol ik kon er niet meer bij hij naar huis daar kwam hij zoonlief tegen en daar zei die tegen dat hij mij op moest halen en daar stond ik met nog meer boeken, hij wat is dit, en ik je wilde spullen om te verkopen op de rommelmarkt nu hier zijn boeken

hij is er mee naar een aantal rommelmarkten geweest, daarnaast moesten ze maar op internet 1 voor 1 nu daar waren we trouwens snel zat van het waren teveel, op marktplaats vond ik boek wel leuk klinken en daarkomt dus boek vandaan, we hebben er lekker aanverdient en de laasten zijn in een koop weggegaan, was een leuk handeltje dus zo kom ik aan boek

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Januari 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2277
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 01:27

Breimuis ????

Als computerleek logde ik aan en me drie opgroeiende zonen had ik natuurlijk wel hier en daar van nicknamen gehoord.  Heel officieel heet ik eigenlijk voluit Jacqueline maar van kleins afaan werd ik door mijn moeder Line genoemd. Breimuis heb ik gewoon weg te danken aan het breiende muisje dat mij sinds ik op het internet vertoef mij hier en daar vergezeld. De kids vonden het hier thuis wel grappig en hier werd dan ook nog het werkwoord breimuizelen uitgevonden. Van oohh mam zit weer buiten te breimuizelen. of van oohh neen je gaat toch weer niet breimuizelen onderweg.

 

Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
Romy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1508
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 07:49

Romy naar onze poes van 9 jaar, omdat mijn naam al bezet was ...

Leuk om het allemaal zo te lezen hoe jullie aan je nickname zijn gekomen

<a rel=nofollow href="http://img638.imageshack.us/i/signature1l.gif/"></a>
Back to Top
knipster View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 32
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 08:27
ik ben knipster omdat ik jarenlang aan papierknipkunst heb gedaan, en nu nog steeds knip voor mijn beroep, maar dan als pedicure
wat niet kan zoals het moet, moet maar zoals het kan.
groetjes, carla
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 08:52
Als het ergens kan noem ik mij gewoon Odette, soms is die naam bezet en dan gebruik ik otteleintje. Jaren terug op een viltpopjes forum moest ik ook een nickname, Odette was er al dus wilde ik ottelIEntje intikken als nickname. Maar ik maakte een tikfout en het werd ottelEIntje. Ach toen maar zo gelaten. Maar hier ben ik dus gewoon Odette.
odette
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 08:58
Ik heet Marleen, mar die naam is vrijwel overal al geclaimd door iemand die vaak ook niet eens meer actief is - snik snik. Dan wordt het Leentje, en omdat ook die naam vaak weg is en ik het lastig vind mijn nicknames te onthouden, wordt het vaal L33ntje of L33ntj3.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 09:08
Mijn naam is Conny en mijn bijnaam is pralientje.Omdat ik al 23 jaar in de pralienen werk(infeiten al 25 jaar ,maar thuis met de rug al 2,5 jaar )spijtig genoeg want ik mis mijn werk.En zo kwam ik op mijn naam van de pralienen
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 09:34

Ongelooflijk maar waar, mijn naam kon ik hier nog gewoon gebruiken!
Officieel heet ik Neeltje, roepnaam Nellie, de laatste jaren veel afgekort tot Nel.
Vaak zijn die namen al in gebruik, en ik heb er ene hekel aan om er een nummer achter te zetten, weet niet waarom. Als mijn eigen naam niet kan probeer ik het meestal met mijn achternaam, die niet alledaags is en dat kan meestal wel, of combinatie voor en achternaam, er is maar 1 Nellie Le Heux en dat ben ik !

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2571
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 12:22
Mijn bijnaam heb ik gekozen omdat mijn roepnaam niet zo heel veel voorkomt . Je wilt, zeker als je, je voor een eerste keer zelf aanmeld op een forum toch een beetje anoniem blijven.  Sinds 1983 weet ik dat ik o.a. Fibromyalgie heb en daardoor nogal eens last van Fibromist (vergeetachtigheid) heb ik voor Mistig gekozen. Groetjes Mistig
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 16:00
Ik heb gekozen voor Tikoes. Dit is de naam van een bijzondere poes uit het asiel. Tikoes (betekent muis) kwam hier wonen toen ze 9 jaar was en is met 14,5 jaar overleden.

Tikoes is heel speciaal voor mijn dochter, haar urn staat hier in huis, haar foto in een speciaal hoekje en haar naam gebruik ik daarom als nickname.

Leuk topic
Back to Top
licht View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 284
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 20:49

Wat leuk om te lezen al die nick namen .  ik heb licht gekozen omdat mijn werkelijke naam Rita is , en die naam is altijd al in beslag genomen ha ha . en mijn man vind mij het licht in zijn leven vandaar de naam licht

groetjes van Rita 2

wees een licht voor iedereen
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 16 April 2009 om 22:56

Idd erg leuk om al die verhalen te lezen.

Mijn naam is al in gebruik. Helaas is deze persoon niet meer actief op het forum.
Zo snel kon ik geen andere naam bedenken, heb daarom mijn naam maar in spiegelbeeld genomen. Sanne = Ennas.

Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 07:38

Mijn echte naam is ook rita, maar ja daar zijn er al zoveel van hé, maar als ik klein was noemde men mij rittepetit, vandaar

groetjes rita

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 08:21

Vroeger was mijn nickname "zusje", want mijn oudere broer had een zusje gekregen. Tot ik een jaar of 10 was en mijn vader me riep, "zusje ...zusje ... zusje .... ( toen werd hij boos omdat ik niet reageerde ) TONY, " van af toen werd ik gewoon bij mijn naam genoemd.

Ik heb mij ook als Tony aangemeld hier, tot ik om een of andere, nog onbekende reden, mij opnieuw aan moest melden.

Dat kon toen niet onder Tony want die was er al een ( ikzelf dus ) ...... dus heb ik toen voor Antonia gekozen, mijn oma's naam ..... ik vond het wel jammer dat ik toen ook mijn status verloor ( maar dat heb ik inmiddels bijna ingehaald ) .

Ik heb dus twee nationaliteiten hier   .

TONY
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 17:38
mijn achternaam is eigenlijk veel te lang, daarom maar een beetje ingekort.
wil    
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3217
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 19:50

IK GEBRUIK DE VOORLETTERS VAN VOOR- EN ACHTERNAAM (ANGELA BISECCO) PLUS MIJN GEBOORTEJAAR(63). ZO WAS IK AL BIJ EEN ANDERE SITE INGELOGD EN VOND DAT WEL MAKKELIJK.

VROEGER WERD IK VOORNAMELIJK SPAGHETTIVRETER GENOEMD, GEEN LEUKE BIJNAAM.

GROETJES ANGELA
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 22:07

Mijn nickname is een soort engelse vertaling van mijn achternaam, soms kan ik new.houses gebruiken, bij andere forums moet het newhouses worden.

Tony's of Antonia's verhaal is voor mij heel herkenbaar, mijn moeder en ik hadden dezelfde voornaam en als mijn vader één van ons nodig had, riep hij gewoon onze naam, er reageerde er altijd wel eentje, was dat niet de goeie dan had die pech en moest dan op zoek naar de ander.

groetjes Daisy
Back to Top
Eesther View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 21 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 209
Direct Link To This Post Posted: 17 April 2009 om 22:27

Mijn echte naam is Esther.
Maar die was dus al in gebruik.

En heb er dus maar een E bij voorgezet.
Dus toen werd het Eesther.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns