niet echt over een patroon maar |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit is nog altijd die 2de streng. Heb er al wel 1 bolleke uitgehaald en ben met het tweede bezig nadat het helemaal vastzat.
Ook weet ik nu dat het ontdubbelen zeker geen goed idee was. Maar ik weet nog altijd niet hoe ze er een streng van gemaakt hebben, want ik kom veel lussen tegen die ineens terugdraaien. k' denk dat ik maar al een 128 ga breien ipv die 110 want hij groeit rapper dan dat ik er bollekes kan van maken. |
|
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit ziet eruit als een puzzel en uitdaging...
Mijn neefje heeft ooit 1 van mijn bolletjes in handen gehad... Kinderhanden kunnen dingen met bollen garen die wij niet voor mogelijk hadden aanzien... Ben uiteindelijk 2 uur bezig geweest om die 1e bol uit de knoop te halen... |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat doet me denken aan Jan Jans en de kinderen, dan heeft Catootje zo'n touwtje in haar handen waar je dan figuren mee maakt.
Ze maakt de mooiste figuren en benoemt die, dan is het de beurt aan Jeroentje als hij klaar is roept hij "knoopje"
|
|
Haarlemmertje
Duizendpoot Lid sinds: 19 Maart 2017 Status: Offline Points: 321 |
Post Options
Thanks(0)
|
Citaat van Bep...En wat mij ook opvalt is dat de stoelen van vroeger breder waren dan de stoelen van nu
Bep....zet twee stoelen met de rugleuning tegen elkaar...dan uit elkaar schuiven tot de streng er strak omheen zit....dan afbollen! Succes!! |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
creaans, bedankt voor het nachtelijke gezelschap. De tweede streng is eindelijk 4 bollekes geworden.
Nummer 3 en 4 ga ik toch anders aanpakken, meer zoals de eerste, die ging achteraf gezien een pak vlotter. |
|
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh Bep wat fijn dat het je toch gelukt is. Ik heb inderdaad regelmatig aan je gedacht hoor! Ik weet wat voor rot klus het is, maar wat een voldoening hé als het toch lukt. Sterkte met 3 en 4 ik ga weer veel aan je denken, hoop dat het je weer helpt.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
dientjes
Duizendpoot Lid sinds: 20 Januari 2015 Status: Offline Points: 197 |
Post Options
Thanks(0)
|
bep de stoelleuning tegen elkaar zetten en de treng daarover doen of je ban armen is ook een oplossing
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |