Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

niet meer beschikbaar

 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:07
Alles is goed overgekomen.
Bedankt gulle gevers
Claziena
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:08
Volgens mij ben ik compleet :-).
Heb volgens mij ook van ieder deel iets doorgestuurd, maar zit zo druk te downloaden en te kijken dat ik hoop dat ik niks vergeten ben. En dan ook nog koken en eten tussendoor. De afwas ga ik zo doen hihi!
Jammer dat niet iedereen doorstuurt, maar ja, het gaat ook zo snel allemaal!
 
Lydia nogmaals HEEL HEEL HEEL  erg bedankt voor de moeite, hoop dat je oogjes weer hun normale vorm aannemen zo langzamerhand :-). Echt super!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:12
Originally posted by claziena claziena wrote:

hoi goi.
Zat bij de verkeerde.

Ik heb deel 1 en 2

 

Wie wil mij de rest sturen?

 

alvast bedankt

Claziena

je hebt er ook niet om gevraagd in het juiste topic. je had alleen 1 en 2 gevraagd in het juiste topic verder niets

Ik heb vandaag een dikke 200 emails de deur uitgedaan omdat er gewoon een aantal dames zijn die NIET doorsturen, die denken zo de buit is binnen laat de rest maar barsten, dit zit me gigantisch dwars.
lydia wijsbroek
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:13
Kan ik me voorstellen Lydia.... is ook niet netjes, het was nou eenmaal de afspraak.
Jij hebt er zoveel werk aan gehad en dan is een paar mailtjes doorsturen toch wel het minste vind ik...

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:17
ja dat dacht ik ook. Er hebben zich een aantal dames opgeworpen om de link na te zenden, wat ik hardstikke lief vindt.
lydia wijsbroek
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:21
Hoi Lydia.
 
Is dit voor mij  bedoeld.
 
! en 2 heb ik netjes gevraag en ook doorgestuurd, en bedankt  ook jou nog speciaal.mischien ben je met een ander in de war, ik heb zitten wachten voor een aanvraag en netjes degene die vroeg opgestuurd
vanmiddag was ik er inderdaad niet, maar nu heb ik pas de overige gevraag, dus ik weet het niet wat ik dan fout doe.
Bij deze vraag kwam ik er achter dat je vroeg of iedereen alles had en heb toen nogmaals mijn vraag neergezet en hier mijn fout hersteld
Dussssssssssssssssssss   commentaar mag , maar dan moet het wel eerlijk zijn
Grotjes en een fijn weekeinde
Claziena
 
 
 
groetjes Claziena
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:24
als je eerst in dit topic antwoord welke mis je nog en gaat dan pas vragen is de omgekeerde wereld lijkt mij.
lydia wijsbroek
Back to Top
claziena View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 04 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 105
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claziena Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:29
Ik snap er niets en ben er klaar mee
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:39

Ben helaas nog niet compleet...Heb deel 2 nu bijna binnen maar de rest ontbreekt bij mij nog...

Zou ik me voor 1, 3 t/m 7 mogen aansluiten???
Alvast bedankt....
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:41
Komt eraan droppie
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:41
Ik zal ze naar je doorsturen Droppie
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:42
Zazia was me voor LOL
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:43
Originally posted by Nova Nova wrote:

Zazia was me voor LOL
Dat is mij ook al een paar keer overkomen LOL
Back to Top
droppie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 Maart 2012
Status: Offline
Points: 173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer droppie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 19:45
Heb de links binnen...
Super bedankt gulle gevers...En vooral Lidia...
Groetjes,
Suzanne
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:00
ik heb ook alle links binnen.
lydia heel hartelijk bedankt voor het delen van  alle mooie patronen en al het werk wat je er in hebt gestoken topHugThumbs Up
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:07
Mocht iemand vanavond nog een link willen: stuur maar even een mailtje. Ik ben toch nog wel de hele avond zoet met patroontjes orderen.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:09
Ik heb ook alles binnen!
Lydia heel erg bedankt!
 
En jullie waren me een paar keer voor met doorsturen, gelukkig heb ik ook mijn steentje bij kunnen dragen en ook heel veel hobbydamens nog wel blij kunnen maken en die fantastische patroontjes die je stuurde!
 
Ben er heel erg blij mee dus nogmaals heel erg bedankt!
 
Kan begrijpen dat het vervelend voelt als je moeite doet voor anderen en dat die anderen dan niet moeite willen doen voor weer anderen!
 
Hoop dat je mij niet bedoelt want heb geprobeert tussen de kinderen en het huishouden door mijn steentje bij te dragen bij het doorsturen!!
 
 
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:37
Lydia, dank je wel, wat een hoop patroontjes (heb ze nog niet eens allemaal bekeken).

Wat een gigantisch netwerk vormen we toch met z'n allen. Ook ik heb al alles binnen (binnen een uurtje). Ik houd de vragen via het forum in de gaten om iets door te sturen.
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:45
ik weet niet of ik het hier moet vragen of per onder deel maar zou ik de patroonjes 1 t/m 7 ook mogen ontvangen,
mocht ik het via de andere weg moeten aanvragen hoor ik het graag
 
liefs welp
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2012 om 20:46
Alles onderweg, nogmaals 1000 x bedankt, dit is echt super!!!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns