nieuw hier |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hero ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2015 Status: Offline Points: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 April 2015 om 20:01 |
hallo ik ben nieuw hier
ik ben betta pomp 51 jaar en heb 2 kinderen en 2 klein kinderen hou van haken van knuffels en omslag doeken ed ben momenteel op zoek naar bert en ernie maar kan ze nog niet te pakken krijgen moet mijn e mail ergens neer zetten maar weet niet waar dus sorry als ik het nog niet allemaal weet hoe het hier gaat groetjes betta
![]() |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoi hero/betta,
dit bericht hoort eigenlijk bij even voorstellen te staan, gewoon alles aanklikken en hier lekker rondstruinen! tis hier een gezellig forum, waar we meestal erg behulpzaam zijn en er lekker op los ''babbelen'' bert en ernie heb ik niet voor je, al op google gezocht? veel plezier hier! |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Welkom
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Hallo, welkom.
Als ik het goed onthouden heb, kun je een mailadres het beste in je profiel in het vakje achter Windows Live messenger zetten.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Welkom
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Welkom
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Welkom.
http://nl.hobbyjournaal.nl/creatie/399171/Ernie.htm http://marietjeshobby.mysites.nl/mypages/marietjeshobby/532894.html En zo zul je er vast wel meer kunnen vinden door te googlen.
|
|
![]() |
|
hero ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 01 April 2015 Status: Offline Points: 31 |
bedankt voor de reactie maar dit is gebreid en dat kan ik niet
ik zoek haak patronen gr betta
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
bedankt voor je medewerking maar vimd het patroon niet echt leuk
gr betta
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
gezellig welkom
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
oh Betta vind je die niet leuk. Ik heb nog geen anderen gezien zo goed
alleen van die omgooi kegels. |
|
![]() |
|
ja die was ik ook al tegen gekomen maar ben al met iets anders begonnen dan maar geen ernie haha
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |