Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 09:07
Originally posted by creaans creaans wrote:

oh Bep woonde ik maar dichterbij je, maar helaas ik woon in Noord-Holland en jij in België.
Ik zou je zo graag willen helpen met het uit de war halen van je strengen wol.

IW1463 ik heb van de week nog groezelig en gelig geworden katoen mee gewassen op strengen en het is weer hartstikke mooi geworden.
Succes met jouw emmers wol.
Weet je dat ik dat ook over Bep dacht, straks stuurt ze het nog naar ons op Wink. Voor het wassen ben ik moed aan het verzamelen en
de gewone was gaat voor. Gister was het perfect kattenmanden was weer, kan het buiten op de bank goed drogen. 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 13:03
Brengt me niet op gedachten.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 14:52
creaans als ik er terug aan begin zal ik u in gedachten op een stoel hier zetten en het eindje dat ik al heb aangeven, dan kunt gij het verder opwinden.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2017 om 06:37
Ik ben in gedachten ook bij jou Bep, om je te helpen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 18:01
Oh foei oh foei. Bij het Kruidvat hadden ze een snoezig popje, Madeleine. Ik heb er maar één gepakt, de andere heb ik laten liggen. En toen kwam ik langs een mand met bolletjes garen, 3 voor € 2, en van die mooie gemêleerde met een glittertje ook nog. Echt gemeen om die in de weg te zetten. Ik heb er maar drie gepakt. Want Madeleine moet natuurlijk mooi aangekleed worden, ze heeft nu zoiets sufs aan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 18:40
Haha Machtelt hoe goed herken ik dit,madeleine zal wel blij zijn met die glitterwollekes😆
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2017 om 20:48
Ik zou de KRUIDVAT aanklagen, Magtelt...zijn ze nou helemaal...

Al die verleiding....

Veel plezier met Madeleine...het is mooi weer voor een poppenbikini met glittertje!
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 08:18
Oh oh...dat klinkt alsof het weer aan de vingers is blijven plakken ...
Heb ik zelf nou noooooit last van ...
Volgens mij heeft iedereen met deze verslavende hobby's er last van...
Zelf heb ik 24 bollen royal gekocht bij de zeeman voor mijn jas...
...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 10:31
Welke kleur? Ik was daar gisteren ook even en ze hebben helemaal geen geel. Ik vond het allemaal een beetje winters, met die wolmengsels en tweedachtige kleuren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 11:17
Leuk Magtelt weer een nieuw popje om aan te kleden.
Ja, wolletjes blijven verlijdelijk hé
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 12:42
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Welke kleur? Ik was daar gisteren ook even en ze hebben helemaal geen geel. Ik vond het allemaal een beetje winters, met die wolmengsels en tweedachtige kleuren.


Kleuren grijs en een beige achtig...
Ze hebben inderdaad op dit moment niet zo heel veel leuke felle kleuren...
Gelukkig is die voor mij ook als winterjas bedoeld dus dat het niet fel gekleurd is vind ik niet erg...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 12:44
Vanochtend had mijn naaimachine een onderhoudsbeurt. Ik kon er op wachten... Wat een verleidingen kom je tegen in die lappenwinkel! Lap gekocht voor een bloes, lap voor een broek, rits, 2 klosjes garen en versteviging.  
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 13:22
Op die manier wordt het wel een duurdere onderhoudsbeurt. LOL

Maar zie eens hoeveel je bespaard als je zelf je kleding maakt.
Had je succes gisteren met je mooie groene rok?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 14:19
Nou... duurder? Omdat mijn machine er van binnen zo keurig schoon uitzag, zei de man dat een kleine beurt voldoende was. Daar bespaarde ik 30 euro op. Ja, dan MOET ik natuurlijk ook mijn benzinekosten er uithalen door een goeie slag te slaan bij de lapjes, he?! Tongue 

Die nieuwe rok kostte met alle materialen bij elkaar 5 euro als ik de derdehands knopen uit de knopendoos als gratis mag beschouwen. Al met al spaar je inderdaad een boel uit.   

De nieuwe kleren vielen goed in de smaak en ik voelde me supermooi. Wel kou gevat met mijn voorjaarskleren. Dus vandaag een extra dikke trui en zelfs een das om in huis. Confused Gaat wel weer over. 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 17:25
Als ik dat zo hoor (lees) krijg ik bijna zin om ook weer te gaan naaien.

Vooral omdat ik nooit echt rokken naar mijn zin vind.
Ik heb steunkousen en ik vind het gruwelijk als de rand van die kousen onder de rok vandaan komt.
Dus moeten rokken minimaal een bepaalde lengte hebben.

Altijd een broek dragen vind ik ook niet leuk, een rok kan zo vrouwelijk en elegant zijn.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 April 2017 om 17:37
Juist gaan schoppen met kleindochter ,zij word zondag 18,naar Primark geweest in Hasselt ,veel spullen voor weinig geld ,ik heb vroeger ook kleding gemaakt ,deed het graag maar hier vind je niet zo veel stoffen winkels meer ,👖👕👚👟👜
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 10:40
Tegenwoordig kun je bijna alles voor een appel en een ei krijgen...
Zeker bij de primark...
Handwerk in vergelijk is altijd veel duurder...
Ach als je het zelf maakt is het uiteindelijk wel uniek...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2017 om 18:21
Mijn nieuwe aankopen van afgelopen week zijn: Kabels haken en Breiprojecten van 30 minuten, twee boeken dus, en een blad Breien en Haken met Style. En een klein boekje over Audrey Hepburn en haar moeder. Er is een kleine tentoonstelling in het Airborne Museum in Oosterbeek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 18:36
Dat zal weer genieten zijn Magtelt, doorkijken en dingen maken, succes er mee.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 20:22
Uh uh er kwam vandaag een boek binnen - uh deze zo lekker fout. Alhoewel een stuk beter dan jagen op de big 5 in Afrika
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 89101112 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns