Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 56>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2017 om 22:35
ik vind die niet fout hoor. Welke ga je maken?
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 09:40
Geen bolletjes garen geen boekjes maar wel trouwringen ...
Vanavond gaan we ze eindelijk passen en ophalen...
Spannend!!!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 10:38
Ohhh, wat een bijzondere aankoop! Heart Handshake Heart
Gefeliciteerd! 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 11:00
Originally posted by bep bep wrote:

ik vind die niet fout hoor. Welke ga je maken?
Ik heb er vanochtend doorheen gebladerd, dat is de halve fun toch heerlijk. Als ik de patroontekeningen zie krijg ik het Spaans benauwd LOL.
Ik vind de vos mooi en die zebra oe die zebra. Maar ik kan je 1 ding vertellen, als ik zo'n dier zou opvullen zou ik er toch echt
een panty in doen - op de foto's zie je overal de vulling door schijnen. Zo'n zwarte stier en dan die witte vulling - hmm, dan kun je hier
op de doos nog veel leren.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 12:42
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by bep bep wrote:

ik vind die niet fout hoor. Welke ga je maken?
Ik heb er vanochtend doorheen gebladerd, dat is de halve fun toch heerlijk. Als ik de patroontekeningen zie krijg ik het Spaans benauwd LOL.
Ik vind de vos mooi en die zebra oe die zebra. Maar ik kan je 1 ding vertellen, als ik zo'n dier zou opvullen zou ik er toch echt
een panty in doen - op de foto's zie je overal de vulling door schijnen. Zo'n zwarte stier en dan die witte vulling - hmm, dan kun je hier
op de doos nog veel leren.

die zebra is zeker mooi
maar als je ze haak zoals wij doen komt de vulling er toch niet doorheen?
lw1463 of haak jij nooit (en heb je dan last dat de vulling er doorheen komt?)
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 13:41
Ik denk dat zo 1 toch wel mooi is om te haken en te hangen,het proberen waard,lw1463🐼,he suziesfreubels hoe leuk trouwringen ,je laat ons toch mee volgen he,💍
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 13:58
Ik heb twee witte en een huidkleurig hemmetje gekocht, omdat ik een paar doorschijnende bloesjes heb. En garens bij Action. En bij Holland&Barret, voorheen De Tuinen een voetrolmasagedinges besteld. Nergens meer te vinden, bij elke drogisterij of make-upperie kijken ze je stomverbaasd aan. En ik heb hem nodig voor mijn voetgym van de podotherapeut. Nu werk ik met een tennisbal van de katten, die aldoor wegrolt, of een plastic fles, die aldoor indeukt. Er was er nog één in Assen. Als je ze op Internet bestelt, ben je zo al bijna 7 euro kwijt aan porto en zo'n ding kost ongeveer hetzelfde, hoewel ze ook voor 80 euro te vinden zijn. Nou, in geen 80 jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:05
@Niania, ik haak wel, maar niet vaak en ik gebruik vaak een ouwe sok ofzo zodat je de vulling niet ziet. Maar als je dus zo'n
glimmend boek in handen hebt en je ziet daar van die enorme foto's in waar je dan zo het vulsel ziet - dan denk ik "pantykousje" LOL
Ik denk ook andere dingen, zoiets als dat dat in zo'n glimmend boek eigenlijk niet zou mogen zien - dat ze bij de tips en trucs dan zeggen
neem een pantykousje hahaha.
Alhoewel welke kleur zou je onder de zebra leggen ??? Maar zo'n zwarte stier kom op zeg. Eigenlijk is het een groot compliment voor onze doos,
want daar heb ik dat soort dingen geleerd Thumbs Up
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:07
Kamilla en pareltje natuurlijk...
Nog iets meer als 4 maandjes en dan mag ik hem echt gaan dragen...

Magtelt wat leuk om te lezen in geen 80 jaar...
Dat roepen we hier ook als we iets echt veel te duur vinden...
Maar zo te zien heb je de economie iig weer een kleine boost gegeven...
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Mei 2017 om 14:56
LW misschien kun je een wit pantykousje zwarte strepen geven? Of kiezen voor huidkleur. Onze katten hebben onder hun haar ook roze velletjes.

Ja, ik heb weer lekker ingekocht EN een pasje voor Holland&Barret voorheen DeTuinen gekregen. Ik heb me een kaartspel op zak, als ik ga winkelen, niet gewoon.

Je mag je ring al dragen, alleen aan de andere hand, als je verloofd bent. Krijgen we daar een foto van te zien?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 09:11
Wij gaan ze nog niet dragen en heb er geen foto van gemaakt tot op heden...
Om ze gegraveerd te krijgen was nog een ander verhaal...
Dat deden ze niet op vrijdag avond en ook niet op zaterdag...
Een sierletter kon niet daar dat moest uitbesteed worden maar we hebben daarvan zelf de bak zien staan in het kastje...
Daarnaast had schoonmoeders in dezelfde winkel een naamplaatje laten maken voor een van de kleinkinders...
Mag je raden dat hier sierletters op stonden...
En het ergste waarom het niet kon was omdat haar collega nog 45 minuten pauze had...
Ik zou zeggen klant is koning maar in dit geval dus echt niet...
Hebben ze ook acuut bij een andere juwelier laten graveren...
En kom ook nooit meer terug bij deze ballentent...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 12:06
Hmzzz... nee, niet echt service en klantvriendelijk zeg!
Ik hoop dat ze mooi gaan worden en dat je er blij mee bent.

Én dat zal gebeuren waar de ring voor staat... een eindeloze relatie ( in beide betekenissen)b

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 12:54
Wat erg toch ,goed dat je naar een andere winkel bent gegaan.
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 13:08
Die vonden het ook niet erg om het te graveren zelfs op een drukke vrijdag avond...
En de nieuwe winkel wilde zelfs van alles uitzoeken voor de overige sierraden die we nog willen aanschaffen voor de grote dag...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 15:18
Originally posted by suziesfreubels suziesfreubels wrote:

Die vonden het ook niet erg om het te graveren zelfs op een drukke vrijdag avond...
En de nieuwe winkel wilde zelfs van alles uitzoeken voor de overige sierraden die we nog willen aanschaffen voor de grote dag...
Heel raar, dat van dat niet kunnen. En die nieuwe winkel is heel slim, ik hoop dat je daar goed slaagt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 17:11
O help, graveren? Wij hebben 44 jaar geleden heel bizondere ringen gekocht bij een juwelier op de Heiligenweg in A'dam, die zich later in een ander artistiek vak is gaan bekwamen. Toen de ringen na een jaar of 20 gingen knellen, hebben we ze laten doorzagen door een plaatselijke beunhaas. Met de nadrukkelijke eis, dat de vorm behouden zou blijven, de inscriptie kenden we uit ons hoofd. De ringen waren twee vierkante ringen, met afgeronde hoeken, die aaneen gesmeed waren op vier punten in een zigzagpatroon, van binnen natuurlijk rond, maar wij vonden ze heel symbolisch. Toen mijn man ze ging halen (en betalen) bleken ze helemaal uit model te zijn gerukt "om de inscripties intact te houden. Niets meer aan te doen en de juwelier in A'dam bestond niet meer. Ze liggen in hun doosje te verpieteren. Ik had zelfs geen zin meer om ze in te ruilen voor andere.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 12:36
De nieuwe Simply uitgave over Tunisch haken, met alleen stola's en omslagdoeken en patronen om van te smullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 14:55
Oo Magtelt ,kwijl ik zie zo graag omslagdoeken ....morgen naar boeken winkel...ah nee mag nog niet veel haken ....kan hem in de kast leggen ..,😆
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2017 om 18:25
Je kunt er voorlopig op studeren, sommige steken lijken me erg ingewikkeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2017 om 13:18
Nou deze week gaat de pinpas echt op slot...
Nieuwe bank is binnen zit overigens heerlijk...
Daarnaast nieuwe oorbellen gekocht voor het trouwen...
Men wat zijn die dingen duur...
Airco gekocht oud huis dus in de zomer niet uit te houden...
De BSR was op de mat gevallen dus die tikken we ook maar gelijk af...
Al met al in een week tijd eventjes de economie een kleine boost gegeven...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 910111213 56>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns