Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

Reageer Reageer Pagina  <1 242526
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2018 om 17:27
De hoes of tas is al stofvrij, mag je hopen. Er is vast wel een plastic doos in die maat om de machine veilig weg te zetten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2018 om 08:28
Ging van het weekend naar een experience center bij ons in de buurt voor een haaknaald met wisselbare punten die licht geeft...
Dit liep natuurlijk weer heel erg uit de hand...
De haaknaalden waren maar 15 euro en verliet de winkel met een totaal van 84...
Man lief was mee dus heb geen commentaar gehad...
2 boekjes gekocht 1 van den dennis en 1 met een kerststalletje dat ik nog niet kende...
En het aller aller aller leukste vind ik de sneeuwpop die ik ga maken...
Hij stond daar en we waren beiden op slag verliefd...
Hier had ik natuurlijk het garen niet voor liggen dus heb ik dit ook gelijk gekocht...
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2018 om 14:37
Een haaknaald met een lampje, heb ik al eens in een webshop gezien. Daar heb ik ook even over getwijfeld. Toch niet gekocht, maar wat niet is kan nog komen.

Maar 84? LOL
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2018 om 14:51
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

De hoes of tas is al stofvrij, mag je hopen. Er is vast wel een plastic doos in die maat om de machine veilig weg te zetten.

De originele hoes van Bernina is echt schandalig slecht. Het houdt de machine niet stofvrij, beschermt niet tegen UV, en al helemaal niet tegen stoten. Het is niet meer dan een passende plastic zak met reclame opdruk en een opbergvakje dat uitscheurt als je het gebruikt. Omdat het passend is voor de machine met de kloshouder en klossen, heb ik de maten overgenomen voor het maken van een eigen stofhoes die tenminste de lichtinvloeden tegenhoudt, want de plastic delen gaan al behoorlijk vergelen. Zonlicht maakt plastic broos en dat zou de machine onbruikbaar maken.

Maar eigenlijk vind ik alleen maar een stofhoes niet genoeg bescherming. De Singer lockmachine tas is wat dat betreft een hele verbetering. Het is van een dikke stevige zwarte polyester weefstof gemaakt. Bescherming tegen stof en UV-licht zit dus wel goed.

Ik ben al aan het zoeken naar een passende opbergkrat om de machine met tas in te zetten, zodat het ook is beschermd tegen stoten.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 14:41
Ik heb nog een naaimachinekoffer staan, misschien past die - misschien niet jouw kleur maar wel degelijk.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2018 om 15:00
Dit aanbod zou ik nooit afslaan als hij past

Als de kleur je niet aanstaat valt het altijd wel wat op te pimpen .
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2018 om 09:25
Kijk de oplossingen komen vanzelf hier...

Mijn nieuwe aankoop een variotang...
Kwam deze op het internet tegen waar hij ook wel ogen tang genoemd wordt...
Heb oogjes liggen die met de hand niet aan te drukken zijn...
En aangezien schoonma zo'n tang had liggen kon ik het mooi testen voor ik hem zelf ging kopen...
En wat denk je ideaal voor het aanknijpen van ogen zonder zere vingers...
Back to Top
Cocos View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2018 om 10:20
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Ik heb nog een naaimachinekoffer staan, misschien past die - misschien niet jouw kleur maar wel degelijk.

Tongue
De kleur maakt me echt niks uit en ik ben al tevergeefs op de koningsdag rommelmarkt gaan zoeken naar een naaimachinekoffer voor een andere naaimachine. Dus als de lockmachine er niet in past, dan is het nog goed voor die naaimachine.
Thumbs Up
Dat aanbod sla ik niet af!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 242526
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.070 seconden.
Lang Yarns Bergere de France