Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

Reageer Reageer Pagina  <1 161718
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2017 om 18:39
hahahahaha, als ik u was, en ik de naaimachine en patronen blindelings zou kunnen bedienen, dan kocht ik nu een 'onderbroekkatoentje' met pin-ups op.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2017 om 19:33
Ik ben gezwicht voor twee prinsessenpoppen bij Kruidvat en een pakje haakgaren, waarmee een vogeltje gehaakt kan worden, wat ik niet van plan ben. Ik zoek zelf wel uit, wat ik haak. De poppen waren geen Barbiemodellen, maar gewone meisjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2017 om 08:54
Van het weekend bij de textielstad geweest en daar 5 mooie katoentjes uitgezocht...
Daarnaast tule gekocht in onze kleuren voor aan de antennes van de auto's volgend weekend...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2017 om 21:22
Wat spannend allemaal, maar wel leuk, he?
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 September 2017 om 13:22
Heel spannend...
De zenuwen bouwen zich langzaam wel op...
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2017 om 16:36
Vandaag bij een tuincentrum geweest. Een mooie kaars en een heksenbezem gekocht. Die bezem is niet bedoeld om te vegen. Ik wil hem mooi gaan versieren.   
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2017 om 20:35
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Vandaag bij een tuincentrum geweest. Een mooie kaars en een heksenbezem gekocht. Die bezem is niet bedoeld om te vegen. Ik wil hem mooi gaan versieren.   

En er dan mee gaan vliegen ? Tongue
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2017 om 19:07
Flinke aanloop, herfststorm erbij, dan moet dat lukken.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2017 om 23:42
Originally posted by C4th C4th wrote:

Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

En er dan mee gaan vliegen ? Tongue

Een zadel en een stuur aanmaken en je hebt een heksenfiets. De fietsenwinkel had deze altijd in zijn etalage
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 161718
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.068 seconden.
Lang Yarns Bergere de France