Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Nieuwe aankopen...

Reageer Reageer Pagina  <1 272829
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Augustus 2018 om 08:47
Dat is een echt koopje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 39 minuten geleden om 12:21
Van het weekend weer mis gegaan...
Ben weer bij een grote winkel geweest en kwam thuis met een tas vol bolletjes...
De planning hierbij is er van alles voor de kerst mee te maken...
Dus de projectenlijst krimpt en als ik nu al iets voor de kerst maak eerst afmaken voor ik het volgende ga maken voor de kerst...
Zo blijft de to do afbouwen in plaats van op...
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 hours 17 minuten geleden om 12:43
Jullie scoren wel allemaal koopjes zeg! Haha, ik kom bijna nooit ergens, en online weet ik mezelf (gelukkig) in de hand te houden, ik moet nu eerst gaan opmaken wat er ligt, heb ik mezelf voorgenomen (maar als ik toevallig eens ergens kom waar ik zulke koopjes zie, kan ik ze ook niet laten liggen). Veel plezier met jullie aankomen allemaal!

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 9 hours 53 minuten geleden om 13:07
Lekker gevoel he ? Al die koopjes.

Zo begon ik vroeger al in September met Sint inkopen ,dan waren er al best aanbiedingen en geen volle winkels .

Ik hoop dat het leuke dingen worde
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 5 hours 5 minuten geleden om 17:55
Bij mij ligt er genoeg, maar nét niet de goede kleur of dikte.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 4 hours 49 minuten geleden om 18:11
En jawel hoor, ik had postzegels nodig en de Plus had alleen portretten des konings. Dus ik moest wel naar de Read Shop voor zegels met kevertjes en insecten. En toen liep ik per ongeluk langs de tijdschriften. Ik heb er maar drie gekocht: Sandra Gehaakte doeken, Sandra Haakmode en Simply Haken.

wat rozengeur.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 4 hours 38 minuten geleden om 18:22
Haha, misschien kun je de rekening opsturen naar de koning, toch een beetje zijn schuld dat jij nu zoveel tijdschriften hebt moeten kopen toch? :)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 272829
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.063 seconden.
Lang Yarns Bergere de France