Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe creaties

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 21:29
aaaaaah, liefffffff, ik kreeg vandaag mijn Amineko-boek binnen van bol punt kom....heb er een jaar geleden al 1 gehaakt maar vind ''m om op te freten.....en ik heb nog een stuk of 10 kleerhangertje om te behaken...is daar een patroon van in omloop of via Etsy ofzo, wie wil me dat vertellen...wil het best kopen hoor voor de Goeie Doelekes.....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Miep52 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 April 2012
Status: Offline
Points: 263
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 21:40
wat zijn ze lief!!! ik ga ook maar eens goochelen.
Bedankt
Groetjes
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 22:01
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

aaaaaah, liefffffff, ik kreeg vandaag mijn Amineko-boek binnen van bol punt kom....heb er een jaar geleden al 1 gehaakt maar vind ''m om op te freten.....en ik heb nog een stuk of 10 kleerhangertje om te behaken...is daar een patroon van in omloop of via Etsy ofzo, wie wil me dat vertellen...wil het best kopen hoor voor de Goeie Doelekes.....
 
op de blog  van haken en meer  staat een tortural (schrijf je dat zo?) hoe je dit kan doen
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 22:26
Ik vind die kleerhangers ook zo leuk! Bedankt voor de tip Marlies, ga ik even kijken!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2012 om 23:19
Bedankt voor al jullie lieve reacties. Ik lees dat jullie al antwoorden hebben gekregen op jullie vragen, bedankt dames. Daar heb ik inderdaad ook de patroontjes vandaan. De hangertjes zijn leuk om te maken zijn ook zo klaar. En de grote amineko is nog leuker dan de standaard maat. Alleen die is wel makkelijker mee te nemen als je er een foto sessie van wilt maken, wat heel veel mensen ook doen.

veel plezier met jullie haakwerkjes.

Groetjes Margaret
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 09:50
Wauw wat een leuke dingen heb je gemaakt! ze zijn allemaal prachtig
Back to Top
kellyvanalem View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 08 April 2012
Locatie: IJsselstein
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kellyvanalem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 11:20
Superschattig<3!
Groet, Kelly
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 19:26
wat heb je veel gemaakt
en ook zo veel en mooi
ja de amineko blijft gewoon heel erg leuk
ik heb er ook 1 zitten in de kamer,en wie er
ook op bezoek komt ze lopen altijd even naar hem toe
om te kijken en vragen dan ,van welke tv programma is dit beestje dan,hahahahaha
 
mijn complimenten voor je mooie werk
groetjes hester
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 20:46
bedankt voor de hangertjestip en die Amineko: ik nam vandaag het boekje mee naar de verjaardag van m' n kleinzoon en de moeders gaan er elk 1 maken, ze waren meteen verliefd op de kat, ik ook trouwens, ga er voor mezelf ook 1 maken...hoef me niet voor te schamen op m'n 63e, toch ?? !!  Geek
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 December 2008
Locatie: Germany
Status: Offline
Points: 290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer 1gul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 20:57
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

bedankt voor de hangertjestip en die Amineko: ik nam vandaag het boekje mee naar de verjaardag van m' n kleinzoon en de moeders gaan er elk 1 maken, ze waren meteen verliefd op de kat, ik ook trouwens, ga er voor mezelf ook 1 maken...hoef me niet voor te schamen op m'n 63e, toch ?? !!  Geek


Schamen? Absoluut niet....
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2012 om 21:00
Nee joh, je hoeft je er helemaal niet voor te schamen. Die amineko's hebben gewoon een hoog knuffel gehalte. Zowel de grote als de kleine. Ben benieuwd hoe die er uit gaat zien. Veel plezier met het maken ervan.

Groetjes Margaret
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns