Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe forum heel traag

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: nieuwe forum heel traag
    Posted: 15 Maart 2012 om 22:00

het nieuwe forum is heel traag, voordat je berichtje geplaatst wordt.
emailberichtjes komen ineens niet meer door, zodra iemand reageerd op jouw reactie, weet niet of ik het zo goed zeg.
er staat ineens onder het te maken berichtje NoFollow is applied to all links from this forum. (is het daardoor dat we geen mail meer krijgen?)
kunnen we dit melden aan Renske (tis niet gemeen bedoeld hoor, zie het als opbouwende kritiek
lydia wijsbroek
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 22:15
Mee eens Lydia. Het klopt nog niet helemaal. Wat dat traag betreft, het is verschillend. Soms gaat het heel snel, dan weer langzaam. Als je niet ingelogd iets leest en je tussendoor ingelogt, schrijft wat je wilde schrijven dan duurt het een eeuwigheid van terugklikken met steeds dezelfde blz. tot je weer terug bent bij het topic waar je gestart bent.
Ook vind ik het niet prettig dat je geen berichten meer krijgt, je moet steeds alles doorzoeken naar iets waar je bv gisteren iets over gezegd of gevraagd hebt.
Ook bericht plaatsen duurt soms heel lang.
Groetjes, Lida
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 23:12
Ja het nieuwe forum is bij mij veel langzamer dan het oude

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 23:21
zou het komen door de chat?
lydia wijsbroek
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2012 om 23:28
als je bovenaan kijkt op members control panel zie je waar je allemaal op geantwoord hebt, en dan subscriptions aanklikken, moest het effe naijken of het zo klopt
lydia wijsbroek
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 01:28
oh ik dacht dat het aan mijn PC lag, omdat hij al wat ouder is,
maar lees nu dat er meer last van hebben.
groeten Creaans
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 07:17
Heeft gewoon allemaal even de tijd nodig.ik denk dat er nog veel ingesteld moet worden.
Ook meer Nederlandse woorden . Komt denk wel goed dames.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 07:27

Klopt, het is heel traag, ook rare teksten.

Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 07:56
het plaatsen van een berichtje, duurt bijna 45 seconden voor dat hij er staat, verder " het komt wel goed schatjes"LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8159
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 09:06
bericht stond er binnen 3 seconden .
 
Nu nog die rare tekst weg .
Je weet niet wat je leest als je het forum opent staat er : sterven is leuk
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 09:57
@Lydia, hoe kom je er op om bij dat members control panel te kijken en dan ook nog verder te zoeken? Uiteindelijk dank zij jou gevonden. Dank je. Als ik al eens wist wat ze er allemaal mee bedoelen. Ik haat het al als mijn zonen overal engelse woorden voor gebruiken, nu heb ik hier ook al die ellende. Bovendien vind ik het omslachtig. hoezo snel!!
Groetjes, Lida
 
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 10:29
Het is soms traag en dan weer snel dat zullen nog de kinderziektes zijn
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 10:58
Originally posted by lidwina lidwina wrote:


@Lydia, hoe kom je er op om bij dat members control panel te kijken en dan ook nog verder te zoeken? Uiteindelijk dank zij jou gevonden. Dank je. Als ik al eens wist wat ze er allemaal mee bedoelen. Ik haat het al als mijn zonen overal engelse woorden voor gebruiken, nu heb ik hier ook al die ellende. Bovendien vind ik het omslachtig. hoezo snel!!
Groetjes, Lida
 


ben altijd heel nieuwsgierig en druk graag op alle knopjes om te zien wat er achter zit, kan geen kwaad met een pijltje terug. heb wel eens gehad dat ik ergens niet op moest drukken, maar ja, niets aan te doen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 11:18
Sorry, maar ik vind het niet leuk zo........en al die rare woorden over sterven, schoffel, negeren, en weet ik het allemaal.
Kom weer wel een keertje terug als het allemaal in orde is.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 11:33
Hebben de mensen die hier last van hebben al wel een berichtje naar Renske gestuurd? Anders wordt er sowieso niks aan gedaan natuurlijk...
Blessed to be a blessing
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 11:44
we hebben ook geen reportknop meer.

ik heb een berichtje naar Renske gestuurd.
lydia wijsbroek
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 11:50
Hier loopt het ook heel traag, en als je meerdere vensters open hebt waaronder eentje van het forum dan lopen ook die andere vensters opeens heel traag, persies of dat het forum alles beïnvloed
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:07

Er was een service op de server uit gezet.

De mailtjes moeten nu weer binnenkomen, de snelheid moet nu ook weer normaal zijn.
 
Wie krijg er nog vreemde berichten op het scherm?
 
 
 
 
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:07
PS : de reportknop zit nu bij post options.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:14
Originally posted by Vifke Vifke wrote:

Hier loopt het ook heel traag, en als je meerdere vensters open hebt waaronder eentje van het forum dan lopen ook die andere vensters opeens heel traag, persies of dat het forum alles beïnvloed
 
Heb je misschien een virus. Er komen duizenden bezoekers op een dag hier en dan zou iedereen daar last van moeten hebben. Dat ie traag was lag aan een fout op de server en alleen als je een post deed,
 
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Klopt, het is heel traag, ook rare teksten.

 
Zou je een printscreen kunnen zenden?
 
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

bericht stond er binnen 3 seconden .
 
Nu nog die rare tekst weg .
Je weet niet wat je leest als je het forum opent staat er : sterven is leuk
 
Zou je een printscreen kunnen zenden?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns