Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

nieuwe forum heel traag

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:29
mailtjes komen weer binnen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:35
[QUOTE=hobbydoos]
 
Heb je misschien een virus. Er komen duizenden bezoekers op een dag hier en dan zou iedereen daar last van moeten hebben. Dat ie traag was lag aan een fout op de server en alleen als je een post deed,
 
[QUOTE=Marileen]

Hier loopt constant een virusscanner, mailwasher enz... als ik de pagina van het forum sluit loopt alles terug op normale snelheid
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:41
Dan zou iedereen er toch last van moeten hebben?
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 12:51
Originally posted by hobbydoos hobbydoos wrote:

Dan zou iedereen er toch last van moeten hebben?


Ik kan maar doorgeven wat mijn bevindingen zijn.  Ben geen newbie werk al sinds 1994 met pc.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:00

hobbydoos ik zou niet weten hoe dat moest sorry.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:01
het verdwijnt als ik rechts boven origineel weergeven aanklik .
 
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:23
Hé nu gaat het weer snel! Wat fijn ...
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:26

klik eens op deze link krijg je dan ook vreemde teksten??

 
 
Het lijkt alsof je een geframede versie krijgt. Dat betekend dat je de advertenties van een andere site krijgt maar met de inhoud van het forum.
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 13:38
het maken van een printscreen in windows en outlook (kan ook met word) doe je zo:
 
1. op iedere toetsenbord zit de knop PrintScreen of PrtScn deze zit meestal bovenaan bij het numerieke toetsenbord.
2. Ga nu naar Outlook en maak een nieuwe mail aan dan bij bewerken selecteer je plakken. Dan kopieer je de printscreen naar je email.
3 Deze verstuur je dan naar renske@hobbydoos.nl
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:16
als ik op de link klik is de tekst normaal .
 
Schoffelen en sterven zijn nu weg .
Staan alleen hoofdletters waar ze niet moeten staan .
Als ik dan op origineel klik wordt de tekst normaal .
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:31
Nu kreeg ik voor het eerst een bericht, maar er komt eerst een melding dat er een fout is opgetreden in het script (wat het ook mag zijn?) of ik wil doorgaan, dat doe ik dan maar en dan kom ik dus hier terecht. Kreeg trouwens ook een melding van de grote Amineko hoewel ik daar volgens mij niets gepost heb!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:34
Nog eens geprobeerd. Nu ging het vlotjes, zonder extra bericht er tussen. Misschien omdat het de 1e keer was?  Groeten, Lida
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:34
Ik zie geen vreemde teksten (heb er ook niet op gelet) maar het forum is inderdaad wel traag. Meestal open ik de nieuwe posten, dat zijn vaak meerdere bladzijden, en dan open ik eerst elke bladzij in een nieuw tabblad. Daarna markeer ik alles als gelezen. Dit ging bij het oude forum binnen enkele seconden, daar doet ie nu veel langer over. Ik verwacht zelf dat dat nog bijtrekt.
 
Maar ach, waar heb ik het over. 20 jaar geleden werkte ik met een 'splinternieuw' programma op de computer, die computer moest elke dag 3 kwartier opstarten, en aan het eind van elke dag 3 kwartier een backup maken. Dus die extra seconden zijn niet zo boeiend ha ha.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 14:41
je hoeft niet op die vreemde teksten te letten .
Je kunt er niet omheen .
 
overigens "sterven "is weer terug hobbydoos .
 
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar


Lid sinds: 09 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbydoos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:01
Ziet iemand anders die teksten?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:21
Bij mij is alles goed alleen mijn hantekening komt er niet op alleen de tekst
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 16:58
Ik ben een paar keer op de vingers getikt omdat ik "spamde", dan had ik Post reply aangeklikt om mijn commentaar te posten en dat ging zo traag dat ik nog eens klikte. Maar dat gebeurt me wel vaker. "Eerst tot 10 tellen, voor je gaat slaan" zei mijn moeder vroeger als we ruzie hadden. Dat werd dan lachen als je allebei tot tien stond te tellen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 17:02
weet je hoe vaak ik tot tien moet tellen, omdat iets niet direct lukt, en ik te ongeduldig ben om te wachten.
lydia wijsbroek
Back to Top
Fien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 26 Januari 2011
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 510
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 17:46
Nog steeds rare berichten. Ik hoop dat er een oplossing komt. Dit is niet leuk!
Groet, Fien
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2012 om 17:50
Originally posted by hobbydoos hobbydoos wrote:

het maken van een printscreen in windows en outlook (kan ook met word) doe je zo:
 
1. op iedere toetsenbord zit de knop PrintScreen of PrtScn deze zit meestal bovenaan bij het numerieke toetsenbord.
2. Ga nu naar Outlook en maak een nieuwe mail aan dan bij bewerken selecteer je plakken. Dan kopieer je de printscreen naar je email.
3 Deze verstuur je dan naar renske@hobbydoos.nl


Fien, heb je dit berichtje gelezen? Als men weet hoe het eruit ziet kan er naar een oplossing worden gezocht...
Blessed to be a blessing
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns