Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Omkeerpop Roodkapje,grootmoeder boze wolf

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
eva View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 08 Juni 2012
Locatie: IJsselmuiden
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer eva Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2014 om 16:37
Graag gedaan dames Lidwina en Mayabees.
Succes met het maken.
Het is echt de moeite waard. Voor de kinderen en klein-kinderen, maar ook voor grote mensen
Is ook leuk om gewoon neer te zetten.
Back to Top
hillie47 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2014
Locatie: amstelveen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hillie47 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 16:31
Ik heb me net geregistreerd als lid. Ben verslaafd aan amigurumi. Lees over de omkeerpopjes. Ik vind ze heel leuk. Mag ik ook het patroon? Hoe werkt het hier precies?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 19:49
Ik ben het patroon kwijt, maar als je wilt weten hoe het forum werkt, kijk dan bij Even voorstellen, het topic WELKOM, daar staat een heleboel informatie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2014 om 22:19
Hoi Hillie,

Welkom op ons forum. Het is een soort doolhof hier maar als je de tip van Magtelt volgt ga je het beslist snappen :)
Back to Top
Miekecjr View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 05 Juni 2014
Locatie: België
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miekecjr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juni 2014 om 22:40
Hallo,
zou ik dit patroontje ook mogen krijgen?
Mijn e-mailadres staat als het goed is in mijn profiel.
Ik ben thuis in zwangerschapsverlof en heb dus véél tijd om te haken en te breien!
Groetjes,
Mieke
Back to Top
Jokevanderbilt View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 18 Mei 2014
Locatie: Denhaag
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jokevanderbilt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2014 om 11:44
Volgende week krijg ik een nieuwe scanner dus dan kan ik pas het tijdschrift met patronen van roodkapje/ grootmoeder/ de wolf doorsturen, het is naaiwerk.
Princesjes Cinderella is haakwerk
Groetjes
Joke
Back to Top
robjanssen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 December 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robjanssen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 07:45
Zou ik het patroon ook van iemand mogen ontvangen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 09:23
Lees misschien eerst het hele topic, daar staan tal van aanwijzingen in over wat je allemaal moet doen opdat iemand jou het patroon kan toesturen. Lees ook de Hartelijk welkom in de rubriek 'Even Voorstellen'.

Als je googelt kom je ook omkeerpoppen tegen of upside down poppen
Back to Top
robjanssen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 December 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robjanssen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 10:02
Ik heb het hele topic door gelezen, maar daar zie ik steeds berichten dat het patroon gestuurd is (per mail denk ik).
Dus daarom de vraag of ik het patroon ook kan ontvangen (per mail)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 10:06
als ik je profiel aanklik staat jouw emailadres niet ingevuld.
Kijk naar het bericht van lollibol
Back to Top
robjanssen View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 December 2014
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robjanssen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 10:40
Als je op mijn profiel klikt, dan kun je toch kiezen voor verstuur e-mail?
Of moet ik mijn e-mail invullen bij Messenger ofzo?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 December 2014 om 12:45
En ik heb hier ook al eens gezegd, dat ik het patroon niet meer heb. Ik heb ook geen interesse om het weer te krijgen, alleen om door te geven, dus die PM was zinloos.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie145 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Februari 2015
Locatie: Delft
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie145 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2015 om 14:47
Hallo Eva

Ik zou het heel fijn vinden het patroon te ontvangen.
Een leuk projekt voor een goede doelen groep.

groet corrie
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2015 om 16:31
Afijn, drie keer is scheepsrecht zal ik maar denken. Ik heb het patroon niet meer en dat heb ik verspreid over dit topic nu al drie maal gezegd. Pal hierboven nog wel.

Ik heb je PM dus verwijderd zonder verder antwoord te geven. Hierboven geeft ene Eva aan het patroon te hebben. Misschien wil je haar lastig vallen met een PM?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Corrie145 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 06 Februari 2015
Locatie: Delft
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie145 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2015 om 16:46
Sorry,sorry, sorry !!!
Toch de groetjes van Corry😊
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 10:31
Ik zou ook graag het patroon krijgen van het omkeerpoppetje (roodkapje-grootmoeder-wolf) of van andere omkeerpoppetjes.
Mijn e-mailadres staat al bij mijn Member Control Panel.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 10:34
http://www.ravelry.com/patterns/library/magic-cinderella

hier vind je een gratis ander omkeerpoppetje
Back to Top
stekelbakske View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 11 Januari 2015
Locatie: België
Status: Offline
Points: 88
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stekelbakske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2015 om 10:43
Dank je wel!Smile
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 19:04
het nog mogelijk om dit patroon te kunnen ontvangen. Heel graag en alvast bedankt
groetjes Loes
groetjes Loes
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2015 om 22:32
Ik heb je wat gestuurd.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns