Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenOnterechte vooroordelen en veroordelingen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 September 2013
Locatie: Curacao
Status: Offline
Points: 542
Direct Link To This Post Onderwerp: Onterechte vooroordelen en veroordelingen
    Posted: 10 September 2013 om 12:38

Hallo forumleden

 

Hierbij wil ik Haakdoos bedanken voor de mogelijkheid om te reageren op de beschuldigingen die er de laatste dagen op het forum zijn geplaatst door een aantal leden. Herriet wil ik bedanken voor de openheid die ze heeft getoond om haar fout openlijk toe te geven. Daar is lef voor nodig, en gelukkig bestaan dit soort mensen nog.

Weinig respect heb ik voor de mensen die een forum misbruiken om iemand zwart te maken, terwijl men niet eens de mogelijkheid neemt om aan die persoon te vragen wat er aan de hand is.  Jammer genoeg dat het ook hier op het forum gebeurt.

 

Zoals nu bekend is heb ik het patroon van Herriet niet onrechtmatig gebruikt. De beschuldigingen dat ik rijk wil worden door het verkopen van het e-book laten zien dat men totaal niet weet wat voor marges de website waar het boek gemaakt wordt en bol.com rekenen om het te publiceren. Ik ontvang er 2 euro van, dus tel uit je winst. Verder gaat men er dus vanuit dat ik veel geld wil verdienen voor eigen gewin. Nu als men dan zo graag informatie van mij op wil vragen doe het dan op een juiste manier. De gemakkelijkste manier is  om me gewoon een mailtje te sturen met de vraag die je hebt. Op mijn faceboek pagina kan je zien dat ik secretaris ben van de stichting steun jongeren Curaçao. Dat is dan ook de doelstelling die ik heb met de verkoop van mijn boek en mijn knuffels om voor de jeugd gratis workshops op te zetten en daarbij heb ik dus geld nodig voor materialen. Het is dus ook de reden waarom het e-book op mijn eigen site goedkoper wordt aangeboden opdat het dan gewoon in word of pdf bestand wordt opgestuurd en niet als e-book. Voor Curaçao gelden weer totaal andere prijzen, daar het inkomen hier dus de helft lager ligt dan in Nederland.

Ook met het schrijven van artikelen op plazilla probeer ik zo geld bij elkaar te krijgen. Doordat ik in eerste instantie hier op het forum niet te mogelijkheid kreeg te reageren op de aanvallen heb ik dan daar ook een artikel geplaatst over het voorval hier op het forum http://plazilla.com/een-doos-vol-hobbydozen#cid_699798

 

Dankzij het forum heb ik al vele patronen mogen ontvangen, of tips gekregen om bepaalde gratis patronen te vinden. Daar ben ik dan ook heel dankbaar voor. Deze patronen zijn niet gebruikt in het e-book of op enige andere wijze commercieel aangeboden. Het patroon van Herriet is het enige wat gebruikt is in het e-book bij de uitleg over patroon lezen.

 

Internet wordt echter door steeds meerdere gebruikt om anderen zwart te maken om zo eigen frustraties te uiten. Men voelt zich veilig om achter een nick-name maar een mening te verkondigen. Ik vind dat dat gedrag dan ook meer zegt over de persoon dan over degene die men probeert zwart te maken. Hopelijk dat degene die hier op het forum zich ermee bezig hebben gehouden eens na gaan denken over hun eigen gedrag en wat voor schade ze er iemand mee aan kunnen doen voordat ze zoiets plaatsen.  De moderator van het forum kan ik alleen als tip geven dat het misschien verstandiger is om dat soort mensen van het forum te weren, i.p.v. het “slachtoffer” een ban te geven.

 

Als men op dit bericht wil reageren, dit dan graag via mijn email of via een Pb, daar dit forum gemaakt is om ervaringen met het haken uit te wisselen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns