Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Op zoek naar Patronen.

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:45
Originally posted by x-x-Princessa-x-x x-x-Princessa-x-x wrote:

Bloem, je kan wel achter mijn rug om praten..
Maar dat is ook niet netjes. Misschien heb ik het fout gevragen.
maar k vind het niet netjes als mensen achter mijn rug ompraten.
en k vind andere mensen die vragen krijgen ook, en het is net of dat jullie mij buitensluiten.

 Bloem is nooit de beroerdste om te helpen, helpt altijd waar ze kan, sluit zeker niemand buiten. Maar zoals er al duidelijk aangegeven wordt gaat het om hoe je het vraagt, en ik vind het meer afdwingen. Dit is niet netjes!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 15:47
Originally posted by Nespa Nespa wrote:

princessa het zit zo: je stelt je niet voor, je 'eist' praktisch dat mensen je patroontjes geven en je vraag is zo algemeen dat niemand er echt iets mee kan. wij sluiten je niet buiten dat doe je zelf.

je wilt dat we helpen met patroontjes best, maar wij willen weten met wie we te maken hebben. we hebben genoeg 1 dags vliegen gezien die alleen maar voor dit of dat patroontje komen en we daarna nooit meer zien zonder ook maar een bedankje.

dus ja we zijn ongewillig om patroontjes te geven aan mensen van wie we niks weten.

En zo is het, dikke PUNT!
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:03
luister dat je wat vraagt is helemaal niet erg, het is de toon waarop, je kan dat toch niet op deze manier vragen dat is toch dwingend en niet vragend, en ik snap wel je ben pas 21 en denkt dat de wereld om jou draait, maar ook wij hebben moeten leren hoe je moet omgaan met mensen en dat mensen ons niet alles komen brengen op een gouden dienblad omdat wij dat of iets willen hebben, ik zei al lees het is terug hoe je het geschreven heb, misschien snap je ons dan beter
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:06
ik heb het teruggelezen en ik begrijp het. de wereld draait ook niet allen om mij en ik zal het de volgende keer wat netter vragen. en het is ook niet dat het moet van mij. Ik vroeg het alleen, omdat mijn zus heel erg van haken houdt en graag nieuwe dingen wil maken. Zoek ik mee voor haar patroontjes. Het spijt me!
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Augustus 2013
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 438
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:20
oke meid, ik snap dat je je zusje blij wil maken en daar door wat fanatiek geworden ben, ik zal is voor je kijken wat ik heb, waar houd je zusje het meest van, konijntjes of poesjes of enz enz geef maar even door wat ze leuk vind
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:23
dieren, kledij, plaids, ....groot en klein,.... er is zoveel dat een kleine selectie echt wel nodig is om je te kunnen helpen...
de meesten hebben een ganse bib, maar om die bib zomaar door te sturen, das onbegonnen werk
Trouwens, het plezier om zelf op zoek te gaan en iets speciaals te vinden, geeft ons ook nog steeds een kick, vandaar dat het 'topic' linken er is, zodat we in ons enthousiasme de leuke dingen kunnen delen met anderen
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:25
Het was goed bedoeld, maar als je mailbox overspoeld wordt met patronen, zie je door de bomen het bos niet meer. Kijk eens in de bieb of er leuke haakboeken zijn en als ze je bevallen, kun je ze altijd nog kopen. Dat doe ik ook, gewoon boekenbonnen vragen voor elke verjaardag. Ik heb wel stapels romans moeten wegdoen om ruimte te creëren, maar dat komt waarschijnlijk door mijn leeftijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2014
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 3011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:25
En dat maakt google je beste vriend
http://madebymg.
blogspot.nl/


https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:28
Originally posted by x-x-Princessa-x-x x-x-Princessa-x-x wrote:

ik heb het teruggelezen en ik begrijp het. de wereld draait ook niet allen om mij en ik zal het de volgende keer wat netter vragen. en het is ook niet dat het moet van mij. Ik vroeg het alleen, omdat mijn zus heel erg van haken houdt en graag nieuwe dingen wil maken. Zoek ik mee voor haar patroontjes. Het spijt me!


Kijk zo kunnen we verder! Sorry hoef je niet te zeggen maar je kwam wat dwingend over en daar houden mensen niet van. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:29
Originally posted by x-x-Princessa-x-x x-x-Princessa-x-x wrote:

Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar haakpatronen. Het mag vanalles zijn.
kinderdingen, knuffels, bloemen, hartjes, amigurumi, dieren, pokemon, dingen uit films, echt alles mag het zijn.
Ik zou er iemand mee blij maken, die heel graag doet haken.
Ik zie ze wel in mijn mailbox.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,


Mag het ook in andere talen dan Nederlands?
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:33
Het mag ook in andere talen, alleen ben ik niet zo heel goed in engels of andere talen, maar dat probeer ik dan wel te vertalen. Alvast bedankt.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 16:37
Met de vertaallijst van Charami.com kom je een heel eind. die gebruik ik zelf ook veel en vaak :) Ik stuur je wat toe :)
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:02
Princessa, als je zus van knuffels haken houdt, vindt ze dit misschien leuk:
http://mepcarla.blogspot.com
http://wolfdreamer-oth.blogspot.com
De 2e zijn patronen in het engels, maar met de vertaallijst die Prideke noemt kom je een heel eind, en de patronen zijn op zich heel erg duidelijk.

Succes.
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:24
Thankyou xxxx
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:27
al ingelogd op 'ravelry' ?? daar is ook véél te vinden!!!
zou je zo lief willen zijn enkele thema's door te geven die jullie leuk vinden, dan kunnen we gerichter te werk gaan !!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:37
Hier staan er ook veel, wel in het engels.
http://greatamigurumi.blogspot.nl/ 

Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:44
O mijn god, ik moet hier eigenlijk wel een beetje om lachen. Ze is net 3 weken op het forum actief en is alleen maar patronen bij elkaar aan het graaien. Het forum is niet alleen bedoeld om patronen te krijgen. Het is geven en nemen, heb ik altijd geleerd.
Heb je je al voorgesteld Princessa??
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 17:57
Oh nee, toch niet opnieuw ?
Er was juist 'vrede' gesloten...
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 Maart 2013
Locatie: Zuid Holland
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:10
Ja sorry, ik lees dit net pas en kan mijn mond niet houden   
Back to Top
x-x-Princessa-x-x View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2014
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x-x-Princessa-x-x Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 18:33
Ik ben niet hier alleen om patronen te vragen. Ik heb het netjes gevragen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns