Op zoek naar Patronen. |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem is nooit de beroerdste om te helpen, helpt altijd waar ze kan, sluit zeker niemand buiten. Maar zoals er al duidelijk aangegeven wordt gaat het om hoe je het vraagt, en ik vind het meer afdwingen. Dit is niet netjes!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
En zo is het, dikke PUNT!
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
luister dat je wat vraagt is helemaal niet erg, het is de toon waarop, je kan dat toch niet op deze manier vragen dat is toch dwingend en niet vragend, en ik snap wel je ben pas 21 en denkt dat de wereld om jou draait, maar ook wij hebben moeten leren hoe je moet omgaan met mensen en dat mensen ons niet alles komen brengen op een gouden dienblad omdat wij dat of iets willen hebben, ik zei al lees het is terug hoe je het geschreven heb, misschien snap je ons dan beter
|
|
x-x-Princessa-x-x
Newbie Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb het teruggelezen en ik begrijp het. de wereld draait ook niet allen om mij en ik zal het de volgende keer wat netter vragen. en het is ook niet dat het moet van mij. Ik vroeg het alleen, omdat mijn zus heel erg van haken houdt en graag nieuwe dingen wil maken. Zoek ik mee voor haar patroontjes. Het spijt me!
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
oke meid, ik snap dat je je zusje blij wil maken en daar door wat fanatiek geworden ben, ik zal is voor je kijken wat ik heb, waar houd je zusje het meest van, konijntjes of poesjes of enz enz geef maar even door wat ze leuk vind
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
dieren, kledij, plaids, ....groot en klein,.... er is zoveel dat een kleine selectie echt wel nodig is om je te kunnen helpen...
de meesten hebben een ganse bib, maar om die bib zomaar door te sturen, das onbegonnen werk Trouwens, het plezier om zelf op zoek te gaan en iets speciaals te vinden, geeft ons ook nog steeds een kick, vandaar dat het 'topic' linken er is, zodat we in ons enthousiasme de leuke dingen kunnen delen met anderen |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het was goed bedoeld, maar als je mailbox overspoeld wordt met patronen, zie je door de bomen het bos niet meer. Kijk eens in de bieb of er leuke haakboeken zijn en als ze je bevallen, kun je ze altijd nog kopen. Dat doe ik ook, gewoon boekenbonnen vragen voor elke verjaardag. Ik heb wel stapels romans moeten wegdoen om ruimte te creëren, maar dat komt waarschijnlijk door mijn leeftijd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
En dat maakt google je beste vriend
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk zo kunnen we verder! Sorry hoef je niet te zeggen maar je kwam wat dwingend over en daar houden mensen niet van. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mag het ook in andere talen dan Nederlands? |
|
x-x-Princessa-x-x
Post Options
Thanks(0)
|
Het mag ook in andere talen, alleen ben ik niet zo heel goed in engels of andere talen, maar dat probeer ik dan wel te vertalen. Alvast bedankt.
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Met de vertaallijst van Charami.com kom je een heel eind. die gebruik ik zelf ook veel en vaak :) Ik stuur je wat toe :)
|
|
carlaevelien
Duizendpoot Lid sinds: 10 Januari 2014 Status: Offline Points: 138 |
Post Options
Thanks(0)
|
Princessa, als je zus van knuffels haken houdt, vindt ze dit misschien leuk:
http://mepcarla.blogspot.com http://wolfdreamer-oth.blogspot.com De 2e zijn patronen in het engels, maar met de vertaallijst die Prideke noemt kom je een heel eind, en de patronen zijn op zich heel erg duidelijk. Succes.
|
|
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
|
|
x-x-Princessa-x-x
Post Options
Thanks(0)
|
Thankyou xxxx
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
al ingelogd op 'ravelry' ?? daar is ook véél te vinden!!!
zou je zo lief willen zijn enkele thema's door te geven die jullie leuk vinden, dan kunnen we gerichter te werk gaan !!! |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier staan er ook veel, wel in het engels.
http://greatamigurumi.blogspot.nl/ |
|
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
O mijn god, ik moet hier eigenlijk wel een beetje om lachen. Ze is net 3 weken op het forum actief en is alleen maar patronen bij elkaar aan het graaien. Het forum is niet alleen bedoeld om patronen te krijgen. Het is geven en nemen, heb ik altijd geleerd.
Heb je je al voorgesteld Princessa?? |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh nee, toch niet opnieuw ?
Er was juist 'vrede' gesloten... |
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja sorry, ik lees dit net pas en kan mijn mond niet houden
|
|
x-x-Princessa-x-x
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben niet hier alleen om patronen te vragen. Ik heb het netjes gevragen.
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |