Op zoek naar Patronen. |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
al wat thema's in gedachten?? dan wil ik dit weekend wel eens tussen mijn patronen neuzen hoor :-) groot of klein?
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
x-x-Princessa-x-x
Newbie Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb mij eigen voorgesteld
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb ik gezien :-)
nu nog thema's!!!! :-) |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Luister als Bloem achter je rug om zou praten zou ze dit niet op een openbaar forum zetten waar je het zelf kan lezen toch. En er is nu genoeg gezegd over de toon die jij hier hebt en je hebt er min of meer je excuus vor aangeboden maar dan is denk ik als nog het zelf zoeken ook leuker dan zomaar krijgen heus er gaat een wereld voor je open als je zelf zoekt. Facebook is een goede bron en raverli en pinterest maar ik weet niet wat je overdag doet want pinterest is gevaarlijk verslavend en dus tijdrovend En Mr. google alweten komt ook een heel eind als je freecrochetpatterns intypt kom je met een boel patronen weg en oiok sites. Je algemene vraag kan je in dit geval echt hetbeste zelf beantwoorden op deze manier want dan vind je wat je zoekt of wat je zus zoekt in dit geval Of toch weer voor jezelf als zij het maakt Echt geloof me als je eenmaal aan het zoeken bent vind je veel meer . Daarnaast is er wel een klein probleem betreft koop patronen die mogen niet gedeeld worden helaas valt pooh daar ook onder die je mij per PM hebt gevraagd. Maar ook daar zou ik toch even op Facebook kijken het kan zijn dat ik daar iets in de richting voorbij heb zien komen weet alleen niet meer waar anders had ik je de link gegeven.
|
|
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee dit is geen kletstopic, maar de manier waarop jij ons benadert nodigt niet uit enige moeite voor je te doen.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze heeft haar excuses aangeboden, zullen we het daar bij laten? Ik heb een aantal patronen/ linken gemaild en kreeg daar een super lief bedankje op. Vervelende start maar dit nodigt na excuses niet uit om lid te blijven. Laten we weer wat gezelliger met elkaar omgaan ajb
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goh vind het leuk dat jij wel een bedankje hebt gehad ik heb haar ook wat gestuurd omdat ik ook dacht dat er gewoon een klein misverstandje was enzo maar is nu al 2 dagen geleden de dame is wel online geweest intussen heb ik gezien maar nog niks niet eens een ik heb je mail gekregen dus ben blij dat ze bij jou wel zo vriendelijk is geweest maar ik heb het er al weer mee gehad. Dus ja ik wil wel gezellig verder doorgaan maar ik ben hier dus niet blij mee.
|
|
x-x-Princessa-x-x
Newbie Lid sinds: 21 Januari 2014 Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
het spijt me heel erg dat ik u niet bedank heb. Ik wou u niet midden in de nacht iets sturen. Ik wou u niet lastig vallen. het spijt me heel erg. bij deze heel erg bedankt. Ik ben er super blij mee.
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je 'snachts een bericht op het forum plaatst of in een mailbox, wordt niemand wakker gebeld hoor... |
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Oke maar als mij computer niet aanstaat lees ik het pas de volgend ochtend dus val je me er niet mee lastig maar maak je me juist blij dat je er nog aan gedacht hebt
Enfin zand erover en we zien wel hoe het in de toekomst verder gaat.
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
1928ida
Newbie Lid sinds: 25 Juli 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 27 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik wil hobbydoos niet in de wielen rijden, maar garnstudio.com heeft ook de wereld aan patronen.
succes.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou je rijdt niemand in de wielen hoor, ik denk dat bijna iedereen ze al kent, ik zelf vind het echt mooie maar o zo vervelende patronen
|
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
inderdaad! Elke keer dat ik een patroon maak eindigt in een stoeipartij omdat het zo raar beschreven staat, gelukkig helpen ze me hier altijd weer goed op weg :D
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |