Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Opgelost Royal Zeeman wol, 2x, roze + roze melange

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Micera View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Micera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Opgelost Royal Zeeman wol, 2x, roze + roze melange
    Posted: 24 November 2013 om 15:32
De twee bollen wol zijn gevonden via behulpzame dames op internet. Hartelijk bedankt voor alle berichtjes en het meedenken.

---

Ik ben een van die vrouwen die altijd veel in voorraad koop, om lekker mee te hobbyen. Altijd spul genoeg, zou je denken. (de kast ligt immers vol) Maar halverwege een groot haakproject kom ik er achter dat ik ongeveer twee bollen wol tekort kom. Het nadeel van vooraf inslaan, is dat nét de kleuren die ik te kort kom, nu niet meer te koop zijn bij de Zeeman. Confused

Heel erg balen, want er zitten al vele uren haakwerk in deze deken. Het doel is om met allemaal verschillende granny squares een patchwork roos te maken. Daar heb ik echt die kleuren roze wol voor nodig.

Inmiddels heb ik heel marktplaats afgezocht, iedereen in mijn omgeving gevraagd, inmiddels een berichtje op facebook gezet, maar nog altijd niets gevonden. Ik hoop heel erg dat er misschien dames op dit forum zijn, die nog een of twee bolletjes wol in de kast hebben liggen.

Het gaat om de kleuren licht roze (kleurnummer 30) en de roze melange (kleurnummer 31). De oorspronkelijke prijs was 0.99 en 1.49 euro per bol. Het merk is Royal, van de Zeeman. Ik heb waarschijnlijk van beide kleuren maar 1 bol extra nodig. Mocht iemand er twee hebben, dan is dat voor de zekerheid natuurlijk ook perfect Tongue. Dan kan ik mijn patchwork haak deken toch nog afmaken.

Mocht iemand deze bollen hebben liggen, en ze willen verkopen, dan zou ik daar erg blij mee zijn! Ik kan het eventueel ook ruilen tegen andere kleuren Zeeman-wol, want ik heb nog meeeeeeer dan genoeg gebroken wit, grijs en lichtgroen/mosgroen.

Dit is een foto van de wol die ik zoek:

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 15:38
mocht er niemand zijn die je kan helpen, op deze site zijn bollen wol van zeeman online te bestellen en daar staat de roze nr 30 tussen:
alleen de melange nr 31 is volgens mij niet meer verkrijgbaar... maar je zou het altijd eens kunnen proberen met een mailtje, je weet maar nooit :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Micera View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Micera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 15:47
Wat fijn dat je meteen meedenkt en zoekt! Ik kan de lichtroze wel zien op de website (dat is inderdaad de juiste kleur), maar kan hem helaas niet bestellen in de webshop. Daar staan maar heel weinig kleuren in: http://www.zeemanshop.com/assortiment/breien/brands/geen/products/breigaren-royal

Ik ga ook gewoon nog een mail sturen. Wie weet heb ik geluk.

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 17:14
misschien ook eens laten weten uit welke regio je bent, je weet nooit dat er een hobbydoosje bij jou in de buurt woont en die je kan helpen :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 19:17
Volgens mij heb ik nog een bol roze liggen die ik niet gebruik. Zal zo meteen even voor je kijken.
Back to Top
Micera View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Micera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 20:56
Ik woon in Eindhoven, maar ik hoop dat de wol in een enveloppe te versturen is. De bol mag natuurlijk flink "geplet" worden, het kan toch niet breken.

Geotje: Wat fijn dat je wilt kijken of je nog een bol hebt liggen! Alvast hartelijk bedankt.
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2013 om 21:10
Sorry, hopelijk heb ik je niet te blij gemaakt. Bol bleek donker roze te zijn. Ik hoop dat iemand anders je kan helpen!
Back to Top
Micera View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Micera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2013 om 20:03
Jammer, maar hartelijk bedankt voor het meezoeken. Ik heb inmiddels via internet een reactie gekregen voor een lichtroze bol. Dus dat zou betekenen dat ik de helft van het probleem al opgelost heb gekregen, dankzij lieve meezoekende dames! Smile

Mocht ik de rozemelange echt niet meer kunnen vinden, dan ga ik proberen of ik met een andere kleur garen het patroon kan aanpassen. Maar ik ben nog wel even aan het haken en prutsen voor ik daar uit ben.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 November 2013 om 21:15
ik hoop echt dat je hem nog kan vinden , want niks zo erg dan de juiste wol niet meer hebben voor je creatie . Ik heb ook deze kleur niet meer voorradig voor jou  , sorry !Shocked
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 12:52
IK zag bij Euroland ook gemeleerde wol liggen, bij ons lag geen roze, maar je weet maar nooit. Alleen is online bestellen een crime, ik wacht al een maand op een reactie op een bestelforumulier en een 2e mailtje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Micera View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Micera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 20:36
Dag Dames. Ik heb inmiddels via twee lieve dames, via internet, twee bollen wol gevonden. Dus het is helemaal opgelost. Wat lief dat zoveel mensen meedenken en meehelpen. Geweldig. Thumbs Up
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 20:44
Dat is mooi. Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns