Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

oproepje met een uitroepteken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: oproepje met een uitroepteken
    Posted: 29 Augustus 2015 om 11:17
beste dames,

zoals jullie wellicht al weten heb ik vorig jaar een projectje opgezet van waar uit ik met n groeiende groep vrouwen truien brei voor kinderen die met hun ouders afhankelijk zijn van de voedselbank.

komende week 3 september start ik daartoe een derde breigroep, deze in Lisse

daarnaast organiseer(de) ik steeds andere acties toe het inzamelen van wol of van geld voor wol

nu ben ik bezig met het organiseren van een veiling van gebreide en gehaakte stukken!
de (gratis) locatie, geluidsinstallatie, koffie en thee heb ik al gevonden, plus een goede lijst met potentiele klanten
koekjes en cake/taart bakken we zelf en natuurlijk werkt iedereen zich n slag in de rondte voor extra mooi brei- en haakwerk

ook hier op deze site zie ik veel moois voorbij komen (mijn creatie)
heb je nu eens iets geweldig mooi gebreid of gehaakt maar gebruik je het toch niet
en wil je mijn projectje steunen, schenk het ons dan voor de veiling!
het mogen kleine slofjes zijn, n gehaakte trein of dier, of een grote dames of heren trui, allemaal goed
als het er zo goed uit ziet dat je het zelf wel zou willen kopen, kunnen wij het goed gebruiken voor de veiling

alvast hartelijk bedankt!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns