Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Paradise barbie patronen?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lugho View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 07 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lugho Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2011 om 10:50
[QUOTE=marlene]

Wanneer jullie patronen tegenkomen op het internet, van Prachtige Barbie jurken van het merk Paradise...........niet bestellen maar.....

eerst even aan mij vragen

Ik heb er 94

[/QUOTE

 

kun je ze me doorsturen?

mvg maureen

Back to Top
Simone* View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juli 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Simone* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 18:54
Zou je mij de barbie patronen ook door kunnen sturen?? Smile 

Ik heb mijn email adres er maar uitgehaald, ik stuur diegene die ze heeft een bericht.


groetjes Simone 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 19:28
Originally posted by Simone* Simone* wrote:

Zou je mij de barbie patronen ook door kunnen sturen?? Smile 

is mijn email adres, als ik dit in de mail mag zetten overigens..... 

bij voorbaat veel dank.

groetjes Simone 
Dat mag wel, maar als je opeens allemaal spam krijgt . . . je kunt het beter in je profiel zetten(windows live Messenger) of via een PM aan Marlene versturen.
Je kunt je bericht nog wijzigen via "post options", "wijzig bericht" en je mailadres er weer uit halen.
Back to Top
Simone* View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juli 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Simone* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 19:39
Ik heb mijn email uit het 1e bericht gehaald, maar nu zie ik hem als quote nog staan bij jou reactie. Bedankt voor de tip omtrent de spam mail daar had ik even zo gauw niet aangedacht

groetjes simone 
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 19:44
ja hallo dames!
tis een topic uit 2011!
dus of er nog reactie komt?
Back to Top
Simone* View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juli 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Simone* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 19:47
Wie weet..... Embarrassed ik zag het ook wel, maar ja je weet nooit he 
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 21:03
Laatste keer dat de persoon in kwestie ingelogd was, is okt 2011 dus ik betwijfel of er een reactie komt van deze lugho Wink. Maar misschien heb je geluk en heeft een van de vaste hobbydozen de patronen wel gekregen
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2014 om 21:33
Gezelli, ik had ook niet gezien dat het zo oud was Embarrassed- maar die patronen zijn misschien de hele doos wel over gegaan en is er iemand bij wie een lichtje gaat branden.
@simone, ik heb je mailadres uit de quote gekiept
Back to Top
Marleen Boom View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marleen Boom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 00:21
Hoe haal je je e-mail uit een reeds geplaatst bericht? Mij lukt het maar steeds niet.

Groetjes,

Marleen
Marleen
Back to Top
Marleen Boom View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marleen Boom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 00:30
Ik heb inmiddels bijna Volume 46 - 1897 Spring Traveling Costume (P-057) en Volume 112 - 1899 victorain mother to be costume (P-123)af.

Moet voor die eerste nog de hoed afwerken en ik moet de koffer maar schilderen anders heb ik niet voldoende garen. Voor de koffer heb ik gewoon een klein houten koffertje met een klein slotje gekocht. Ik dacht dat ze dat ooit bij Xenos hadden. Maar het is al weer twee jaar geleden dat ik het gekocht heb, dus zeker weten doe ik het niet.

Voor de tweede moet ik nog het lijfje van de peignoir nog haken.
Het nachthemdje is helemaal af, inclusief de lintjes die er doorheen geregen moesten worden. Het rokdeel van de peignoir is ook al voorzien van lintjes.
Het wiegje moet dan nog. Daar moet ik alles nog voor bestellen.

Leuk om te doen, maar veel dingen zijn lastig te krijgen.
Het lint is bv. niet in de kleur van mijn garen verkrijgbaar. Heb nu maar een andere kleur gekocht. Staat wel mooi. Het garen is oudroze en het lint is een beetje crèmekleurig. Past prima bij de sfeer van het setje.
Marleen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 10:01
Originally posted by Marleen Boom Marleen Boom wrote:

Hoe haal je je e-mail uit een reeds geplaatst bericht? Mij lukt het maar steeds niet.

Groetjes,

Marleen

Hoi Marleen, Wanneer je bij de posts kijkt dan staat daar altijd een radertje bij post Options. 

Wanneer je daarop klikt bij je eigen post dan kun je kiezen voor "wijzig bericht" 
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 17:40
Hallo allemaal,
inderdaad is dit een oude post, maar dankzij een pb komt er toch nog een reactie van mij Wink

ik heb de patronen nog, wanneer je mij zegt welke je graag wilt hebben dan kijk ik of ik dat patroon(en) heb en stuur ik ze je toe

graag reactie via een pb


Ik ben erg druk met mijn winkel en zit meer op fb

groetjes Marleen
Back to Top
Rikkie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 16:23
Beste Marlene,

Ik wil graag als dat mag ook van die barbie patronen die mooie gehaakte met kant en met kraaltjes als je die heb.
Graag hoor ik je reactie.
Ik weet nog niet goed hoe dit allemaal werkt ik ben pas nieuw.

Tiny
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 17:06
Beste Rikkie /Tiny,

Ik zie dat Marlene sinds 2014 niet meer actief is op het forum. Waarschijnlijk zal jouw vraag niet opgemerkt worden. Misschien vind je het leuk om je bij het "Voorsteltopic" even voor te stellen? Wie weet kom je hier nog leuke ideeën tegen. 

Succes,
Kamilla 
Back to Top
Rikkie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 17:56
zal mij eerst even voorstellen ik ben rikkie nieuw op dit forum.
Is er misschien iemand die voor barbie pop zo'n mooi haakpatroon heeft wat op paradise staat. Het lijkt 'n beetje op sissie jurken. Ik hoor het graag. Vast bedankt.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Maart 2017 om 18:55
Dus Rikkie is je echte naam en je schuilnaam waar je mee ondertekent is Tiny. Maar soit. Om een beetje te weten hoe het hier werkt heeft een veteranendoos een hartelijk welkom geschreven waar het reilen en zeilen van het forum instaat. Dit topic is te vinden onder Even Voorstellen.

Als je het allereerste bericht leest zie je in het vet staan dat ze de patronen niet meer op de computer heeft en een beetje verder dat er veel gedonder is over copyright die er op zit. Heb je al eens gegoogeld op Paradise barbie? Dan kom je iets van Ladyfingers tegen.
Back to Top
Rikkie View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rikkie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 10:23
Hallo Bep,

Bedankt voor het uitleggen ik heb geen welkom gehad dus weet helemaal niet hoe dit werkt allemaal. Maar mijn schuilnaam is rikkie en mijn naam is Tiny. Maar Marleen die niet meer op het forum zit had van die mooie barbie jurken patronen heel luxe die vind ik zo mooi. Maar die zijn op het forum niet meer in omloop denk ik. Ik ga ookwel even op google kijken maar dat zijn meestal van die mooie jurken kooppatronen. Misschien hoor ik nog van je.
Groetjes

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2017 om 11:44
Op marktplaats vind je twee bladzijden met "Barbie patronen", als je die zoekterm gebruikt. De meeste komen uit oude poppenburda's. Er zijn ook bladen van Andrea kreativ en Diana thuis creatief in omloop, die kun je ook op Marktplaats opzoeken. En patroonbladen van wolmerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns