Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

PAtroon 146-24 omslagdoek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Carla Witte View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carla Witte Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: PAtroon 146-24 omslagdoek
    Posted: 11 Februari 2016 om 11:48
Ik kom niet uit het patroon van omslagdoek 146-24.
De telpatronen kan ik lezen en uitvoeren.
Echter als ik deze patronen steeds moet herhalen meerder ik te veel steken.
Bovendien klopt het aantal steken tussen het begin en het eind van het patroon niet.
Wie heeft deze omslagdoek gebreid en kan mij helpen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 11:51
http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=5945&cid=7

als ik zo op de teltekening zie, dan klopt het aantal minderingen met de meerderingen (omslagen)

Je moet in de eerste naald van 117 naar 101 steken gaan en dan blijven die 101 steken.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 12:18
Ik heb het wel is waar vluchtig doorgelezen en een berekening gemaakt ,maar volgens mij klopt het .

Misschien is het handig om markeerders te plaatsen .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 12:42
Ik zie dat er bovenaan je patroon onder de knop "opmerkingen "54 vragen zijn . Klik daar eens op misschien is er iemand met het zelfde probleem en is daar een antwoord op gegeven
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carla Witte Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 15:52
Moet ik dan A4/A5/A6 steeds herhaald achter elkaar breien?
D.w.z. vier keer op één naald?
Dat zijn samen 25 steken (x 4 is 100).
In totaal 16 meerderingen door de omslagen en 8 minderingen door samen breien. Moet ik dat dan in de volgende naald weer wegwerken?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 16:39
nee ge moet het doen zoals in de beschrijving staat.
ene keer a4,   zeven keren a5     en ene keer a6

Meestal moet ge de beschrijving ook lezen en is het niet genoeg dat je alleen de schema'kes leest.
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carla Witte Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 17:50
Dank je Bep. Dit maakt het duidelijker.
Het staat niet in het patroon dat je A5 moet herhalen.
Er staat A4/A5/A6.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 17:52
Brei dan als volgt aan de goede kant: 2 st in ribbelst, brei telpatroon A.4 over 4 st, brei telpatroon A.5 over de volgende 84 st (= A.5 wordt 7 keer gebreid), 11 st over op nld brei dan telpatroon A.6 over 9 st en brei de laatste 2 st in ribbelst.

staat juist voor uw aangehaalde tekst.

Dan hebben wij verschillende patronen. Dit staat er in de link die ik hierboven heb gezet.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Februari 2016 om 18:24
Drops is leuk als je van puzzelen houdt LOL lezen lezen lezen, heel verschrikkelijk - maar nu ben je denk ik op het juiste pad. Laat je als je
klaar bent ons een foto zien ?
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns