patroon aanpassen schouders |
Reageer |
Autheur | |
Kaatje52
Newbie Lid sinds: 09 September 2015 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 September 2015 om 13:15 |
Ik ga vest breien maar nu zijn de schouders te breed.
als ik bijvoorbeeld 5 steken meer wil minderen, moet ik dan 5 naalden meer in de kop van de mouw breien? graag hulp |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi dit is een heel gezellig forum en geen u vraagt wij draaien programma!
kijk ook eens bij ff voorstellen. denk dat je t beste niet 5 nld meer breit, dan word de kop van de mouw ook 5 nld langer en gaat ie niet meer in t lijf passen |
|
Kaatje52
Newbie Lid sinds: 09 September 2015 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 26 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik haal toch 5 steken van de schouder, dan moet de kop toch langer worden, anders past het volgens mij niet. weet het niet zeker of dat dit zo goed is.
(patroon naaien moet je wat je van de schouder afhaalt plakken aan de mouw) |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alle newby's en terug-van-weggeweeste hobbydozen welkom. Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie,
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kop van de mouw volgt de vorm van het armsgat, als die vorm niet wijzigt . . . Als de schouder te breed is, ga je dit dus niet bij de mouw erbij doen, want dan compenseert de mouw wat je van je schouder af wilde hebben.
Als het eraf moet, moet het eraf en is het geen goed id om het met de mouw te compenseren . . . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |