Patroon bloementrui |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Toch weer terug naar de postduif?
|
|
Nevyn
Groupie Lid sinds: 11 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als zo'n duif een beetje doorvliegt.... Ik heb wel andere spannende mails gekregen, seniorendating, vreemgaande vrouwen, supplementen die bepaalde lichaamsdelen vergroten, dat soort dingen, maar nog steeds geen haakpatroon te bekennen.
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Als die prop uit de kabel is komt de rest er misschien achteraan?
|
|
Nevyn
Groupie Lid sinds: 11 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 43 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja hoor, het moet toch een keer binnenkomen? Het heeft ook geen haast, ik ben net met een vest begonnen. Wat voor geen meter opschiet, het is veel handiger om een patroon goed te lezen en bij toer 5 niet nog een keer toer 4 te haken, bijv. Goed opletten bij het haken scheelt ook veel uithalen trouwens
Ik ben alleen razend benieuwd naar de patronen!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Al die rare dingen die wel naar je toe kwamen heb ik niet gestuurd, hoor. Die komen bij mij direct in de Map Ongewenste mail. Het gekke van Joepie Sie is dat die ook de mails van mijn broer, die bij dezelfde toko internet en mail heeft, als ongewenste mail aanmerkt. Die moet ik eerst deblokkeren vóór ik ze kan lezen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de patronen nog eens gestuurd en dit keer vlogen ze weg.
|
|
wat rozengeur. |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Je mail doet het in ieder geval weer, heb ik gemerkt
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja het is net zo erg als een spraakverbod, een kapotte e-mail.
|
|
wat rozengeur. |
|
sjaak
Hobbywonder Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als het lukt mag ik dan de grote maten breien,bedankt vast
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien heb je die al. Ik heb een hele tijd geleden zowel haakpatronen als breipatronen voor grote maten gescand, aangeboden en rondgestuurd.
Ik heb er geen nieuwe aan toegevoegd. |
|
wat rozengeur. |
|
sjaak
Hobbywonder Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik ze toen gemist heb
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
Nevyn
Post Options
Thanks(0)
|
Jippie! Ze zijn binnen hoor! Hartstikke bedankt!
En dat jij die spam niet gestuurd had, wist ik wel hoor. Maar ik controleerde steeds ook maar m'n spamfilter om te kijken of jouw mail daar niet binnen gekomen was.
|
|
Semmama
Hobbywonder Lid sinds: 25 Januari 2013 Locatie: Zuid-Holland Status: Offline Points: 801 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lees weer eens niet goed ik zie nu een postduif langsvliegen die supplementen heeft ingenomen en nu bepaalde lichaamsdelen heeft laten groeien.
|
|
Net begonnen en nu al verslaafd.
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh, grote maten... Zou iemand ze ook naar mij willen sturen?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Haken, breien of beide? Haken is 3 mails, breien 5 mails en ik heb nu al moeite om ze te versturen dus ik zie ze niet graag ongebruikt retour komen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ze graag allebei hebben maar als je een keuze moet maken dan liefst eerst de haakpatronen.
Is het anders een idee om de bestanden met WeTransfer te sturen? Ik heb dat via dit forum leren kennen en moet zeggen dat ik het erg handig vind om grote bestanden te versturen.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben een kluns in de IT, maar ze komen er aan op de ouderwetse manier. Nevyn was zo lief om een pdf te maken van de haakpatronen, dat scheelt weer.
Ik zag dat ik die scans in december 2011 heb gemaakt. Dus er zijn een heleboel niewelingen bijgekomen die er niet van wisten. Iedereen mag ze doorgeven, wacht niet op mij. |
|
wat rozengeur. |
|
Esther12
Post Options
Thanks(0)
|
Top, ik heb ze binnen. 3 bestanden, dat klopt, hè? Wat een leuke patronen zitten erbij, ik krijg direct zin om eraan te beginnen.
Hartelijk bedankt! Ik zal ze weer doorsturen naar de volgende liefhebber.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het hadden 6 mails moeten zijn, eentje met een pdf met haakpatronen en 5 andere, maar ik kreeg er een aantal terug en die hadden een heel ander e-maildres, dan in je profiel staat. Dus ik weet niet of het de breipatronen voor grote maten betreft of andere patronen.
Het gaat nog steeds niet goed bij UPC. Ik heb die van Sjaak niet teruggehad, misschien wil zij ze naar je toesturen. Ik had je mailadres gekopieerd uit je profiel en dan maakt UPC er iets heel anders van, onbegrijpelijk. |
|
wat rozengeur. |
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi hoi magteld
ik heb van jou drie mailtjes ontvangen ,ik weet niet met hoeveel dank u ik je kan bedanken maar ik ga al beginnen met 10.000 enzo 10x nee echt bedankt meid ja maakt me er heel blij mee nu nog afprinten
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |