Patroon bloementrui |
Reageer | Pagina <123 |
Autheur | |
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had al een beetje het idee dat het er meer moesten zijn. Wat vreemd toch. Nou, misschien dat iemand anders ze nog naar me wil mailen? Maar sowieso ben ik al erg blij met wat er wél binnen is gekomen, er zitten echt een paar juweeltjes tussen. Snel mijn breiwerkje afmaken zodat ik aan een nieuw project kan beginnen.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die van Sjaak kwamen ook terug.
Ik zal het nog eens proberen, het kan zo veel zijn, dat je inbox het niet aan kan. Zoiets zei de server. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ziezo, ik heb telkens gewacht tot een mail verzonden was en dan pas de volgende gedaan. Het zijn er 5 en ze zijn genummerd in de balk van het onderwerp.
|
|
wat rozengeur. |
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze binnen hoor! Ik heb je al een bedankmail gestuurd maar ook hier nog even: hartelijk dank voor alle moeite!!
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Met geen dank aan UPC voor alle tegenwerking! Fijn dat het gelukt is, de meeste komen uit Burda Verena, best wel een beetje haute couture.
|
|
wat rozengeur. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tot nu toe heb ik nog maar 1 Burda Verena kunnen kopen .
Zou ik de patroontjes ook van iemand mogen ontvangen aub ? Alvast bedankt . |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze helemaal nagekeken tot het groene balkje vol was. Je moet 5 mails hebben.
|
|
wat rozengeur. |
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn binnen Magtelt, heel erg bedankt !
|
|
Reageer | Pagina <123 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |